W połowie października ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na parówkach Polankach. To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2022 r. dla tego produktu, której głównym celem jest wzrost znajomości marki wśród szerokiego grona konsumentów. Działania mediowe połączone będą z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Polanek w halach sklepowych. JBB w swojej kampanii stawia na podkreślenie benefitów i walorów smakowych Polanek. Bo raz, że głównym hasłem firmy jest „JBB smakuje w całej […]
Producenci
Według badań 82% konsumentów oczekuje od produktów wysokiej jakości w niskiej cenie. Klienci przywiązują też wagę do etyki biznesu, który prowadzi firma oraz lokalnego pochodzenia produktów1. Jak więc sprostać rosnącym oczekiwaniom na rynku i jak w oparciu o nie budować swoje portfolio. Na te pytania odpowiadali uczestnicy bloku dyskusyjnego poświęconego innowacyjności w podejściu do potrzeb klienta i kształtowania jego postaw podczas tegorocznego Poland&CEE Retail Summit 2022. Istotną rolę w kształtowaniu postaw konsumenckich jest edukacja, która […]
Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem tej kultowej linii lodów premium marki Koral, 1 kwietnia wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka. Spoty reklamowe lodów Grand z udziałem prezenterki, aktorki i modelki z tytułem Miss Polonia emitowane będą od 1 kwietnia do końca lipca w najpopularniejszych stacjach TV. Oprócz tego akcja marketingowa obejmowała będzie intensywne działania w Internecie, sferze digital – video, […]
Od wielu lat regularnie wzrasta skup mleka w SM Mlekpol. Tendencja ta utrzymała się również w 2021, to kolejny rekordowy rok. We wtorek, 28 grudnia, Spółdzielnia osiągnęła pułap dwóch miliardów litrów skupionego mleka. To wielki sukces i piękny prezent w samej końcówce roku. Tak imponujący wynik został osiągnięty dzięki ciężkiej pracy blisko 9 tys. rolników-dostawców. – informuje Edmund Borawski, Prezes Spółdzielni. Każdego dnia do 13 zakładów w całej Polsce trafia ponad 5,5 milionów litrów mleka. […]
Suto zastawione stoły, wspólne, rodzinne ucztowanie i… tony zmarnowanej żywności. Niestety, w taki sposób można podsumować święta od strony konsumpcji. Ale nie musi to tak wyglądać. Sprawmy, by w tym roku były one zrównoważone. Goodvalley proponuje – ograniczmy mięso i wędliny na stołach, ale niech będą to produkty najwyższej jakości. W tym, jak i w wielu innych przypadkach – mniej znaczy lepiej! Tuż przed świętami, ruszamy do sklepów, by kupić produkty do przyrządzenia uroczystych potraw […]
Mazurska Manufaktura S.A., producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz regionalnego piwa, obejmie 100% udziałów wrocławskiego, rzemieślniczego Browaru Profesja. Zakup sfinansuje nową emisją akcji, którą obejmą obecni właściciele. Impulsem dla transakcji jest strategia rozwoju Spółki zakładająca rozszerzanie portfolio o pozycje kraftowe w wyniku konsolidacji lokalnych marek piwnych. Transakcja dzieje się w momencie przygotowań do debiutu na NewConnect. Wrocławski browar Profesja został założony w 2012 roku przez miłośników piwa i doświadczonych piwowarów domowych. Obecnie piwo z browaru można […]
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]
Na początku 2022 roku zostanie otwarta już piąta fabryka międzynarodowej firmy Mars Inc. w Polsce. Inwestycja warta ponad 600 mln zł powstaje w Błoniu (woj. mazowieckie). Nowa fabryka stworzy blisko 200 miejsc pracy. Produkty, które tam powstaną trafią do sklepów w kilkunastu europejskich krajach. Jej budowa jest wynikiem nieustannie rosnącego znaczenia kategorii jedzenia dla zwierząt w Polsce i na świecie, a o lokalizacji inwestycji zadecydowało docenienie potencjału polskich specjalistów. Psy i koty czynią nasze życie […]
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy. We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w […]
W lutym 2021 Spółka Melvit S.A. rozpoczęła realizację nowej inwestycji o wartości około 200 mln złotych. Kolejny zakład produkcyjny firmy, powstający w Krukach k. Ostrołęki, będzie w swojej kategorii jednym z najnowocześniejszych w Europie, spełniającym najwyższe standardy w zakresie certyfikacji BIO. Nowe technologie, nowe możliwości Powstający obecnie pod Ostrołęką zakład produkcyjny Melvit S.A. to kolejna już tak duża inwestycja, realizowana przez Spółkę na przestrzeni ostatnich 10 lat. W 2013 r. w miejscowości Kruki oddano do […]