Aktualności
Nie tylko otwarcia nowych sklepów SPAR mają wspaniałą oprawę i wiążą się z przygotowanymi dla klientów atrakcjami. Placówka w Świlczy koło Rzeszowa z okazji pierwszej rocznicy powstania poza tortem, degustacjami i grillem przygotowała dla kupujących inne, cenne nagrody. Lodówkę, telewizor, aparat fotograficzny lub rolki mógł wygrać każdy kto dokonał zakupów za kwotę przynajmniej 50 złotych. – Na pomysł obchodzenia rocznicy wpadliśmy podczas rozmowy z Kierownikiem Operacyjnym SPAR. On też bardzo nam pomógł w organizacji tego przedsięwzięcia. […]
Oferta marki Lambertz wzbogaciła się o nową, oryginalną pozycję – Pierniki Nadziewane śliwką. Z pewnością przypadnie ona do gustu miłośnikom sprawdzonych fuzji smakowych, którzy cenią najwyższą jakość i bogactwo nadzienia. Marka Lambertz, znany i ceniony specjalista od piernikowych smakołyków nigdy nie szuka kompromisów, a ideału – dlatego możemy mieć pewność, że także nowa propozycja, już po pierwszym kęsie, przyprawi o śliwkowy zawrót głowy. Nowe Pierniki Nadziewane śliwką zawierają bowiem aż 25 % nadzienia i tyle […]
Marka Apis Natural Cosmetics, produkująca kosmetyki do ciała na bazie surowców naturalnych, ze szczególnym uwzględnieniem minerałów, pochodzących ze znajdującego się w Izraelu Morza Martwego, wprowadziła na rynek unikalny Balsam do rąk z Minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i kwiatem jaśminu. Delikatna i lekka konsystencja kosmetyku gwarantuje szybkie i całkowite wchłanianie, a przyjemny łagodny zapach sprawia, że każde użycie kremu to prawdziwa przyjemność. Balsam zawiera minerały pochodzące z Morza Martwego, m.in. wapń, magnez, jod czy […]
W dniach 23-26 kwietnia 2012 r. w Algierze odbędzie się 10. edycja targów sektora rolno-spożywczego DJAZAGRO. W targach udział weźmie Mokate Ingredients. Dla spółki to okazja aby zaistnieć na nowym, bardzo chłonnym rynku zbytu oraz do poszerzenia kontaktów biznesowych w tym rejonie. Algieria znajduje się w grupie dziesięciu największych importerów żywności w świecie i jest głównym importerem żywności (25 proc.) na kontynencie afrykańskim. 35 milionów Algierczyków wydaje średnio 45 proc. rodzinnego budżetu na żywność. Polskie […]
Gulasz kojarzy się z iście mięsną potrawą, więc czy można wyobrazić sobie wegetariańską odmianę gulaszu? Oczywiście, że tak! Mało tego, można naprawdę rozsmakować się w tej zwyczajnie -niezwyczajnej potrawie! Marka Primavika po raz kolejny udowadnia wszystkim niedowiarkom, że kuchnia bezmięsna jest równie bogata i zróżnicowana, jak ta tradycyjna – choć oczywiście korzystniejsza dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wegetariański Gulasz Weguś przygotowany został ze specjalnie przetworzonego glutenu pszennego, świeżej papryki i gęstego sosu pomidorowego, doprawionego bogatą kompozycją […]
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma na zlecenie FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne przekładają się na zorientowane na zdrowie świadome kupowanie produktów. Jak wynika z przeprowadzonych badań, większość Polaków deklaruje przywiązanie dużej wagi do zdrowego odżywania. Swoje preferencje starają się przekładać na zachowania prozdrowotne lub zorientowanie na zdrowie świadome kupowanie produktów. Deklaracje prozdrowotne oraz rzeczywiste zachowania w sklepie pozwoliły wyróżnić pięć typów konsumentów: entuzjastów, […]
Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. Jak zauważa The Federation of Small Businesses, ponad 50% zysków z obrotów niezależnych sprzedawców detalicznych trafia do społeczności lokalnej, a jedynie 5% z supermarketów. Identyfikując się z hasłem kampanii: „Kupując po sąsiedzku, wspierasz swoich”, ODIDO zaprasza klientów na wielkanocne zakupy do lokalnych sklepów. Każdy klient, bowiem pomaga w rozwoju lokalnej […]
Marka Britta rusza z ogólnopolską akcją promocyjną produktów z linii Twój Błonnik, obejmującą dwa konkursy – dla konsumentów i detalistów. Działania mają charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Promocja potrwa 4 miesiące – od kwietnia do lipca br. Promocją zostały objęte wszystkie produkty z linii Twój Błonnik: Twój Błonnik, Twój Błonnik & jogurt, Twój Błonnik & 30% owoców, Twój Błonnik z płatkami pszennymi i truskawkami, Twój Błonnik z płatkami pszennymi, słonecznikiem i żurawiną, Twój Błonnik bez dodatku […]
1 kwietnia ruszyła loteria DoLODuj się z Nestlé Ice Cream! Codziennie do wygrania bardzo atrakcyjne nagrody: smartfon Galaxy Ace i 50 doładowań o wartości 20 zł do telefonu w każdej sieci! DoLODuj się i bądź w ciągłym kontakcie! Loteria potrwa do 31 sierpnia 2012 r. – to aż 5 miesięcy i wiele, wiele szans na wygraną! Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić loda Nestlé, zachować paragon i wysłać SMS o treści: Nestle.nazwaloda na numer […]