Dobre pierwsze półrocze Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A.

Henryk Kania

fot. Henryk Kania

Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A wypracowały w pierwszym półroczu 2012 roku bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody ze sprzedaży Spółki w okresie styczeń-czerwiec 2012 roku wzrosły o 10 %, natomiast zysk netto w pierwszym półroczu był o 54% wyższy niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zakłady mięsne z Pszczyny są wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich i mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Systematyczny wzrost efektywności oraz zmiana asortymentów produkcji na wysokomarżowe produkty suche i podsuszane przełożyły się na bardzo dobre wyniki finansowe Spółki.

W pierwszym półroczu 2012 roku Zakłady Mięsne wypracowały 167,7 mln zł przychodów ze sprzedaży,  w porównaniu do 148,2 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego. Spółka przez dwa pierwsze kwartały 2012 r. wypracowała na poziomie EBITDA 9,9 mln zł, jest to wynik o ponad 41 % lepszy niż w pierwszym półroczu 2011 roku. Zysk netto producenta wyrobów wędliniarskich w pierwszym półroczu wzrósł o blisko 54 % i osiągnął poziom 1,6 mln zł.

Dzięki zmianie struktury produkowanych wyrobów na bardziej przetworzone, udało nam się zniwelować wpływ wysokiego kosztu surowca na osiągane przez firmę marże. W drugim półroczu skupimy się na dalszym rozwijaniu działalności w oparciu o nowoczesne kanały dystrybucji.

– mówi Henryk Kania, Prezes Zarządu i główny udziałowiec Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A.

Prowadzone przez Henryka Kanię zakłady to nowoczesny producent wyrobów wędliniarskich i mięsa konfekcjonowanego, który dostarcza swoje produkty do największych sieci handlowych w kraju. Podstawę oferty firmy stanowią najwyższej jakości kiełbasy, kabanosy, szynki, wędzonki i wędliny plasterkowane oraz produkty dedykowane dzieciom sygnowane marką Disney. W zeszłym roku firma  z sukcesem wprowadziła na rynek nowoczesne i pożywne przekąski mięsne pod marką „Polskie Snaki”.

ZPM Henryk Kania

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Henryk Kania, Producent mięsa
Konspol
Konspol startuje z kampanią reklamową

Wraz z początkiem sierpnia br. firma Konspol rozpoczyna kampanię reklamową produktów  z linii Konspol Natura. Komunikacja marketingowa oparta o materiały...

Zamknij