Frugo rusza z kampanią “Back2School”

Frugo

fot. FoodCare

Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów.

Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z lżejszym sercem zasiądzie w szkolnej ławce.

– powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Kampania FRUGO „Back2School” rozpocznie się 1 września i trwać będzie przez cały miesiąc na frontlightach (6 x 3 m) w ośmiu największych miastach Polski. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja GREY, media zakupił dom mediowy Mindshare.

FoodCare

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w FoodCare, Frugo, Marketing, Paulina Włodarska
Staropolanka
Staropolanka sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich - producent wód mineralnych Staropolanka oraz Wielka Pieniawa, Polaniczanka i Kudowianka był jednym ze sponsorów Agnieszki Radwańskiej...

Zamknij