Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Co George Clooney i członkowie Klubu Nespresso wożą w walizkach?

Nespresso sleeves volluto

Już 19 marca kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso. Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz pierwszy przeprowadziła w Polsce telewizyjną kampanię reklamową, która tej wiosny będzie miała swoją kolejną odsłonę. Najnowszy spot, zatytułowany „The Swap” (Zamiana) jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora, Georga Clooney’a, została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) […]

Kampania reklamowa margaryny Palmy z Murzynkiem (wideo)

Margaryna Palma z Murzynkiem

Lubię domowe ciasto, a Ty? – to hasło kampanii reklamowej margaryny Palmy z Murzynkiem, która rozpoczyna się w drugiej połowie marca. Kampania produktu ma na celu zachęcić do pieczenia ciast w domu oraz używania tradycyjnych i sprawdzonych produktów, takich jak margaryna Palma z Murzynkiem z Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Spoty reklamowe (15 sekund) i billboardy sponsorskie (8 sekund) pojawią się w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat). Dodatkowo przygotowano spoty do emisji w radiu (RMF […]

Ambasadorki Mokate błyszczały w Krakowie

Mowa oczywiście o ambasadorkach Mokate Cappuccino One Cup. Pojawiły się w wyniku rozstrzygnięcia konkursu „Od kawy do sławy”, który wystartował na Facebooku w listopadzie ubiegłego roku. W sobotę, 10 marca br. w krakowskim handlowym centrum Bonarka – Palmiarnia, 20 finalistek konkursu walczyło o nominację na ambasadorki w pięciu kategoriach, odpowiadających poszczególnym rodzajom tego przebojowego produktu Mokate: Belitta, Fitiana, Inergina, Vitiene i Balancita. Imprezę zorganizowano z ogromnym rozmachem, do czego przyczynił się między innymi gwiazdorski skład […]

Poznaj przyjemność totalną. Sięgnij po Jeżyki! (wideo)

Jeżyki

9 marca br. pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki. Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności totalnej, towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana. Emisję spotów reklamowych zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych, min. w Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN siedem, TVN Style, TVN Meteo. Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki, w […]

Trzeci supermarket sieci Piotr i Paweł w Grudziądzu

Piotr i Paweł Supermarket

14 marca br, o godz. 12.00, w Centrum Handlowym Alfa w Grudziądzu, został otwarty kolejny supermarket sieci Piotr i Paweł. Sklep na powierzchni 1238,00 m2 oferuje 17 tys.  asortymentu. Do obsługi klientów oddano 6 kas i 1 stoisko informacyjne. Otwarty  będzie siedem dni w tygodniu, od  poniedziałku do soboty, w godz. od  8.00- 21.00, w niedzielę 9.00-20.00. Zatrudnia 34 osoby. To 3  supermarket tej sieci w Grudziądzu. W dniu otwarcia klienci mogli liczyć na miłe […]

16 marca otwarcie marketu JULA w Łodzi

jula

W piątek, 16 marca 2012 r. przy ul. Św. Teresy 100 (obok Tesco Bałuty) zostanie otwarty pierwszy w Łodzi, a czwarty w Polsce multimarket szwedzkiej sieci JULA. JULA to przede wszystkim sklep dla osób zajmujących się aktywnym majsterkowaniem, ale nie tylko… JULA, znana i ceniona w Szwecji i Norwegii sieć multimarketów wybrała Łódź, jako kolejne miasto w którym powstanie jej sklep. JULA to sklep dla każdego, znajdą tu coś dla siebie zapaleni majsterkowicze, osoby zawodowo […]

Kontrola PPIS: Firma Sante stosuje wyłącznie sól spożywczą

Sante

Kontrola Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego potwierdziła, że w firmie Sante stosowana jest wyłącznie sól spożywcza. W ubiegłym tygodniu Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny przeprowadził okresową standardową kontrolę urzędową, obejmująca m.in.: bezpieczeństwo żywności, stan sanitarny zakładu oraz personelu, infrastrukturę, gospodarkę odpadami, zabezpieczenia przed szkodnikami. W jej rezultacie zakład uzyskał 60,5 punktu na 61 punktów możliwych do zdobycia. W trakcie kontroli sprawdzone zostało również pochodzenie soli stosowanej w zakładzie w związku z tzw. „aferą solną” czyli wprowadzeniem do obrotu […]

Dzień świętego Patryka – Irlandia świętuje i… gotuje!

Kurczak w panierce z krakersow

Radosne pochody całych w zieleni Irlandczyków, mieszkania udekorowane zielonymi gałązkami i trójlistną koniczyną, zielone piwo w ręce i mnóstwo jedzenia na stołach. To może oznaczać tylko jedno – obchodzimy Dzień świętego Patryka! Opowiada o nim John Doyle, kucharz Knorr, Irlandczyk z krwi i kości! Dzień świętego Patryka jest narodowym świętem mieszkańców Irlandii. Wówczas przywołują oni pamięć o zmarłym 17 marca 461 r. patronie swojego kraju, misjonarzu, który krzewił na Zielonej Wyspie chrześcijaństwo. Jednak zgodnie z […]

Konsekwentny rozwój sieci Biedronka odzwierciedlony w wynikach za 2011 rok

Biedronka

Dzięki konsekwentnemu rozwojowi sieci sklepów Biedronka na polskim rynku w 2011 r. wzrosła wartość sprzedaży i zysk jej właściciela – grupy Jeronimo Martins. Sieć Biedronka wygenerowała w ubiegłym roku niemal 59% łącznej sprzedaży Grupy, pozwalając JM zamknąć 2011 rok wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 13,2 %, do wartości ponad 9,8 mld euro. Skonsolidowana sprzedaż sieci sklepów Biedronka wzrosła o 24,2 % (w PLN) w porównaniu z 2010 r. Obroty sieci Biedronka wyniosły 23,8 mld zł (ok. […]

Marka Indykpol z tutułem „Superbrands Polska 2012”

indykpol logo

Indykpol otrzymał tytuł „Superbrands Polska 2012” i tym samym znalazł się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku. Tytuł „Superbrands” jest prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym już od 16 lat w ponad 87 krajach. Wyboru dokonuje Rada Marek – niezależne gremium ekspertów, podejmujące decyzje w oparciu o kryteria dot. m.in. rozpoznawalności marek, umnikalnego charakteru korzyści, jakie oferują, oraz siły więzi z klientami. Tegoroczne wyróżnienia mają tym większą wartość, że powstały w oparciu o przeprowadzone po raz pierwszy […]