Reklama

Chrup i zgarniaj nagrody – nowa kampania HIT Choco Sticks

HIT Choco Sticks

Chrup i zgarniaj nagrody – pod takim hasłem 28 lipca wystartowała promocja konsumencka Hit Choco Sticks. Promocją objęte są ciastka Hit Choco Sticks oraz Hit Choco Sticks Karmel. Wystarczy kupić jedno dowolne opakowanie z tej linii, zachować paragon i wysłać zgłoszenie SMS-em lub poprzez formularz na stronie internetowej www.chrupizgarniaj.pl. W promocji do wygrania są iPady Mini, iPhony 5C i koszulki obrandowane logo Hit. Promocja potrwa do 19 października. Od 4 sierpnia promocja konsumencka reklamowana jest w Internecie, […]

Marka lodów Cortina z nową kampanią promocyjną

Lody Cortina - spot reklamowy

Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja! Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej. Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka […]

Słoneczny relaunch Lipton Ice Tea

Sunvan – słoneczny pojazd marki Lipton Ice Tea – rozpoczyna podróż: przemierzy Polskę wzdłuż i wszerz, odkrywając przed nami jasną stronę orzeźwienia. Do trasy przygotuje go Digital One wraz z fanami marki, tak by dotarł do wszystkich zakątków Polski. Kamper, jako symbol niezależności, przygody, podróży i odkrywania nieznanego, wspiera relaunch marki Lipton Ice Tea, prowadzony od kilku tygodni pod hasłem „Jasna Strona Orzeźwienia”. Koncepcję strategiczną – tej kojarzącej się z letnią wolnością i przygodą, szeroko […]

Kampania promocyjna oranżady marki Hellena

Marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu. Kampania będzie trwała od 1 maja br. Tegoroczna odsłona kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. […]

Lekka jak piórko – nowa kampania Biało-Białego Ptasiego Mleczka

Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie. Ada i Franek to główni bohaterowie nowej reklamy Wedla poświęconej piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Spot jest kontynuacją rozpoczętej na początku roku kampanii pod hasłem „Lubię to”, utrzymanej w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazującej radość, której każdy z nas doświadcza […]

Wielkanocna kampania reklamowa margaryny Palma

PALMA - reklama

Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale […]

Delecta “zakręciła” produktami w telewizji

Kampania marki Delecta na Wielkanoc 2014

Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki. Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi serialami i programami dla kobiet w TVP2, TVN i Polsacie oraz na platformach TVN Player oraz TVP VOD. W sklepach zaplanowano działania prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POS, promocji cenowych i  modułów reklamowych […]

Prince Polo z nową kampanią wizerunkową

Prince Polo Tocosie

Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych. Prince Polo – polski sukces zagranicą Prince Polo to wafelek uwielbiany nie tylko przez Polaków, ale też przez Islandczyków. Marka pojawiła się na Islandii […]

Kampania reklamowa deserów marki Delecta

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w  prasie handlowej. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek  Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina). […]

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel – “Lubię to”

Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów. “Lubię to” – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a jedną z nich będą […]