Chrzanowska Manufaktura Wędlin z kampanią „Tak to się robi!”

Chrzanowska Manufaktura WędlinChrzanowska Manufaktura Wędlin rozpoczyna emisję telewizyjnej kampanii „Tak to się robi!”. Spoty dedykowane nowej linii produktów – „Kruche z Chrzanowa” – emitowane będą na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

W Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin (ChMW) szynki i kiełbasy powstają ze starannie wyselekcjonowanego mięsa w oparciu o oryginalne receptury. Wędliny z Chrzanowa smakują jak te, których smak pamiętamy sprzed lat.

Reklama TV:

„Tak to się robi!” to hasło przewodnie trwającej właśnie kampanii kompetencyjnej Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Na jej potrzeby powstały dwa spoty (dla szynki Kruchej z Chrzanowa i kiełbasy Kruchej z Chrzanowa) podkreślające zalety nowej linii w ofercie producenta – produktów „Kruchych z Chrzanowa”. Filmy, to apetyczna opowieść, w której przenosimy się wraz z bohaterami – ojcem i synem do Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tam prowadzeni przez Mistrza Masarstwa mamy okazję się przekonać jak powstają i czemu zawdzięczają swój unikalny smak, aromat i kruchość Szynka i Kiełbasa Krucha z Chrzanowa.

Celem realizowanych działań reklamowych jest budowa marki i kompetencji Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Mamy ambicję zbudowania silnej, konkurencyjnej marki w oparciu o produkty najwyższej jakości i wyjść na pozycję lidera.

– mówi Krzysztof Kania, Prezes Zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Spoty o długości 30 i 15 sek. można będzie oglądać od 6 marca br. w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych. CHMW zapowiada kolejne odsłony kampanii jeszcze w tym roku.

Chrzanowska Manufaktura Wędlin

1 koment.

  • 23 mar 2015 | URL komentarza | Odpowiedz

    Wszystko ładnie i czytelnie podane do wiadomości oprócz adresu SKLEPU bądź sieci sklepów gdzie można kupić te wyroby z CHRZANOWA.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.