Marka Mosso właśnie rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest aktor Krzysztof Kowalewski.
Swoim zasięgiem kampania objęła kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”.
Jest to pierwsza kampania telewizyjna Majonezu Napoleońskiego, który jest naszym flagowym produktem. Poprzez przekaz chcemy odświeżyć jego wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na jego walory smakowe.
– mówi Tomasz Kwaśniewski, manager marki Mosso.
Działania promocyjne mają także na celu wsparcie i zdynamizowanie sprzedaży produktu w okresie przed wielkanocnym.
Reklama TV:
Kampanii towarzyszy jednocześnie komunikacja w prasie, Internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych. Całość uzupełniają działania PR.
Mosso