Świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso

Mosso Krzysztof Kowalewski

Kadr z reklamy Majonezu Mosso z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego

Marka Mosso właśnie rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest aktor Krzysztof Kowalewski.

Swoim zasięgiem kampania objęła kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”.

Jest to pierwsza kampania telewizyjna Majonezu Napoleońskiego, który jest naszym flagowym produktem. Poprzez przekaz chcemy odświeżyć jego wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na jego walory smakowe.

– mówi Tomasz Kwaśniewski, manager marki Mosso.

Działania promocyjne mają także na celu wsparcie i zdynamizowanie sprzedaży produktu w okresie przed wielkanocnym.

Reklama TV:

Kampanii towarzyszy jednocześnie komunikacja w prasie, Internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych. Całość uzupełniają działania PR.

Mosso

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.