Reklama

Cudze chwalicie, swego nie znacie! – kampania reklamowa Oranżady Hellena

Kampania Hellena

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Oranżady Hellena, pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania mają na celu promocję kultowego napoju marki Hellena oraz aktywne włączenie konsumentów w udział w poszczególnych etapach kampanii. W ramach akcji zaplanowano działania promocyjne w radiu, internecie (w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube), w miejscach sprzedaży oraz kampanię outdoorową. Wybrane kanały komunikacji pozwalają dotrzeć do wszystkich grup docelowych marki. Poprzez wykorzystanie synergii […]

“Miłość z piekarnika” – Margaryna Palma firmy Bielmar w miniserialu (wideo)

Milosc z piekarnika - Bielmar

Spółka Bielmar stawia na komunikację z młodszym odbiorcą. Na potrzeby działań w Internecie i w mediach społecznościowych, zaplanowanych dla margaryny Palma z Murzynkiem, przygotowano miniserial kulinarny pod tytułem „Miłość z piekarnika”. Pierwszy odcinek, czyli „Pomarańczowo-migdałowe święta”, można już zobaczyć na kanale Bielmaru na You Tube oraz na stronie www.wypiekiudane.pl Sympatyczna para – on nieco cyniczny, ona rzeczowa i zdeterminowana, by na rodzinnym spotkaniu zabłysnąć własnoręcznie upieczonym mazurkiem – to bohaterowie nowego miniserialu kulinarnego, zrealizowanego przez Innovations Crazy Mouse […]

Nowa kampania telewizyjna FRoSTY (wideo)

Frosta warzywa

14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego. W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz […]

Kolejna kampania Lay’s z ziemniakiem w roli głównej

Lays - Sałatka grecka

Marka Lay’s zakończyła właśnie kolejną – po m.in. „Wymyśl Nowy Smak” i „Pucharze Smaków” – niestandardową kampanię: „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”. Jej głównym bohaterem był… Ziemniak w obliczu przepowiedzianej przez Majów na grudzień tego roku apokalipsy. No właśnie – jak połączyć ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy takie jak przepowiednię Majów, koniec świata, ziemniaka, chipsy i marzenia? A jednak… „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata” to hasło najnowszej akcji marki Lay’s, na którą składał się […]

FRUGO Black&White w nowej kampanii (wideo)

Frugo Black & White reklama

Ruszyła kolejna odsłona kampanii FRUGO. Tym razem w telewizyjnych i internetowych spotach oraz na bilboardach zobaczyć można FRUGO w wersji Black&White. Kampania obejmuje telewizję, outdoor i Internet. W wybranych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty „FRUGO Black&White”. Spoty autorstwa agencji GREY powstały w roku 1998 i zostały odświeżone dla potrzeb obecnej kampanii. „Czy kolor może być czarno-biały? Tak, ale tylko wtedy, gdy chodzi o FRUGO! Naszą nową kampanią pokazujemy, jak to robimy. I udowadniamy największym nawet […]

Rusza kampania Soplicy “Bój o słój” – uczy robić nalewki i nagradza najlepszych

Soplica Spirytus Nalewkowy 500ml

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych. Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica. Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną […]

Mercedes-Benz z kampanią telewizyjną wprowadzającą Nową Klasę A (wideo)

Mercedes-Benz

Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Będzie to jednocześnie pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu. Spoty telewizyjne w kampanii nowego modelu Mercedesa, wykorzystywać będą technologię rozpoznawania dźwięku, tzw. voice recognition. Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa Klasy A na ekranie smartfona lub tabletu. Z poziomu strony, użytkownicy będą mieli m.in. możliwość zapoznania się […]

Frugo rusza z kampanią “Back2School”

Frugo

Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z […]

Paolo Cozza wystąpi w kampanii promocyjnej wina firmy Jantoń

Paolo Cozza gotuje

W połowie września br. rozpocznie się kampania promocyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza – znany z programu “Europa da się lubić”. Hasło kampanii to “Celebro wino do posiłku – Odkorkuj wyobraźnię!”. Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie (działania promocyjne na Facebooku). Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania promocyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i […]

Staropolanka sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich – producent wód mineralnych Staropolanka oraz Wielka Pieniawa, Polaniczanka i Kudowianka był jednym ze sponsorów Agnieszki Radwańskiej podczas finału wielkoszlemowego Wimbledonu w Londynie, który miał miejsce w ostatnią sobotę 7 lipca br. Jesteśmy dumni, że Staropolanka mogła wesprzeć Agnieszkę Radwańską w tak ważnym wydarzeniu, jakim jest finał Wimbledonu. Dzięki temu byliśmy nie tylko świadkami ale również współpartnerami tego historycznego sukcesu. Wierzę, że obecność w finale tego turnieju, to początek kolejnych zwycięstw i […]