Produkty mleczne

Bebilon JUNIOR 5 z Pronutra+ z myślą o najmłodszych

Okres przedszkolny to czas, w którym przed dzieckiem stoi wiele rozwojowych i edukacyjnych wyzwań. Ten ważny moment wymaga szczególnej troski o jego codzienny jadłospis – przedszkolak to nie mały dorosły i nadal ma wyjątkowe potrzeby żywieniowe. Jego układ odpornościowy nie jest w pełni dojrzały, wciąż trwa intensywny proces rozwoju mózgu i funkcji poznawczych, którego składniki wspierają odporność i rozwój mózgu. Wciąż niedojrzały układ odpornościowy Układ odpornościowy dziecka po 2,5 roku życia nadal wymaga wsparcia, ponieważ wciąż […]

Produkty marki Activia w nowych opakowaniach

Nowe opakowania produktów marki Activia już od 19 września można znaleźć na półkach sklepów. Wprowadzenie nowej szaty graficznej to początek działań związanych ze zmianami marki, które na całym świecie rozpoczęła firma Danone. Odświeżone logo produktów i głębsza kolorystyka to główne cechy nowych opakowań jogurtów Activia. Zmieniona została także czcionka, którą zaprojektowano specjalnie dla tej grupy produktów. Dodano promieniste wiązki światła i wyeksponowano atrybut marki – Bifidus Actiregularis – szczep bakterii, który wyróżnia te jogurty firmy […]

Zażegnanie kryzysu na rynku mleka w rękach Chin?

Wśród francuskiej branży mlecznej przeważa opinia nt. sprzężenia kilku czynników powodujących głęboki kryzys na rynku mleka: załamania chińskiego importu mleka w proszku oraz rosyjskiego embargo w połączeniu ze wzrostem produkcji mleka po likwidacji kwot mlecznych. Europa pozbawiona dwóch największych rynków zbytu i „popchnięta” do zwiększonej produkcji, jedyne wyjście znalazła w magazynowaniu produktów mlecznych. Na koniec lipca br. zapasy wyniosły 350 tys. ton. Liczba, wydawałoby się, niewielka, wobec 17 mln ton corocznie eksportowanych przez UE, lecz […]

Mleko – promocja i jakość europejskiego produktu

Mleko i jego właściwości są doceniane przez lekarzy i dietetyków. Zaleca się spożywanie dziennie 3-4 porcji produktów mlecznych przez dzieci i 2-3 przez dorosłych. Ma to odzwierciedlenie w działaniach Komisji Europejskiej, która prowadzi szereg akcji na rzecz promocji mleczarstwa i podkreślenia jakości europejskich, w tym polskich produktów mlecznych. Europejskie przepisy w dużym zakresie regulują kwestie dotyczące odżywiania (np. wprowadzając dopłaty do spożycia mleka w szkołach), znakowania żywności, edukacji na temat korzyści zdrowotnych (np. profile składników […]

OSM Piątnica wprowadza produkty z mleka od krów karmionych paszami bez GMO

Od 1-go lipca 2016 r. OSM Piątnica wprowadziła dodatkowe znakowanie swoich produktów, informując na opakowaniach, że wytwarzane są one z mleka pochodzącego od krów, karmionych paszami wolnymi od modyfikacji genetycznych (GMO). Jest to odpowiedź na wzrastające potrzeby konsumentów oraz przygotowanie się do nadchodzących regulacji prawnych. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy od ponad 25 lat prowadzi autorski program pozyskania mleka najwyższej jakości. W jego efekcie ok. 90% surowca skupowanego od rolników spełnia dwukrotnie ostrzejsze wymagania jakościowe […]

Kwaśne śmietany od OSM Piątnica

Śmietany od OSM Piątnica to produkty uwielbiane przez miliony konsumentów. Dlatego też znane i stanowiące nieodłączny element wielu dań kwaśne Śmietany 12% i 18% od OSM Piątnica są teraz dostępne w nowych, limitowanych wersjach opakowań 220 g. Dzięki temu klienci zyskują dodatkowe 20g produktu gratis. Kwaśne śmietany 12% i 18% w większej gramaturze to ukłon OSM Piątnica w stronę konsumentów, którzy na co dzień bardzo chętnie wykorzystują śmietany Spółdzielni w kuchni. Doceniane za powtarzalną jakość, […]

Nowe Jogo Drinki

Jogo drinki

Z początkiem roku Łódzka Spółdzielnia Mleczarska “JOGO” wprowadziła na rynek nowe Jogo Drinki. Firma przygotowała dwie nowe wersje smakowe – waniliowy oraz owoce leśne.  Jogo Drink w butelce 400g o smakach: truskawka, brzoskwinia, pomarańcza z różą, ananas z limetką, wanilia i owoce leśne. Oryginalne połączenia smaków zachwycają zwolenników nowości, ale i dla tradycjonaliści znajdą coś dla siebie. Zawartość tłuszczu: 2%, przeciętna wartość energetyczna w 100 g jogurtu wynosi 312 kJ 74kcal. Wartość odżywcza: białko 2,8 g, […]

Serenada rozświetla polskie miasta

serenada

Wesołe i kolorowe reklamy serów marki Serenada pojawiły się na ulicach polskich miast w formie citylightów. Kampania jest zapowiedzią tego, co przygotowała Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek dla klientów w tym roku. Marka Serenada, znana z humorystycznej komunikacji w swoich reklamach, w lutym zaproponuje zmarzniętym przechodniom trochę słonecznego ciepła w postaci żółtych citylightów. Tablice z żółtymi plakatami staną w widocznych miejscach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Radomiu, Warszawie, Lublinie, Bydgoszczy, Częstochowie, Bytomiu, Tychach, Czeladzi, […]