Producenci

30 lat marki dr Gerard

Zakład dr Gerard w Międzyrzeczu

Dr Gerard obchodzi 30-lecie swojego istnienia. Roczny wolumen produkcji firmy to obecnie ponad 40 tysięcy ton ciastek i krakersów, eksportowanych do prawie 50 krajów świata. Od małego zakładu produkcyjnego w 1993 roku do jednej z wiodących firm na rynku ciastek i wafli w Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce dr Gerard (pod względem sprzedaży) jest 2. graczem w kategorii krakersów i 4. w kategorii ciastek. Przedsiębiorstwo od 30 lat rozwija swoje cukiernicze imperium i nie spoczywa na […]

Perfetti Van Melle przejęła polską fabrykę gumy do żucia w Skarbimierzu

Perfetti Van Melle zakład

W pierwszych dniach października br. C+F Confectionery and Foods S.A. i Perfetti Van Melle Group B.V. ogłosili, że Perfetti Van Melle nabyła polską fabrykę gumy do żucia w Skarbimierzu, a tym samym sfinalizowała przejęcie działalności Mondelēz International w segmencie gum do żucia w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie (z wyłączeniem Portugalii w oczekiwaniu na zgodę organów regulacyjnych). Przejęcie rozszerza portfolio Perfetti Van Melle, które obejmuje kultowe światowe marki, takie jak Mentos, Chupa Chups i Airheads. […]

Mały Głód powraca. Danone rusza z nową kampanią marki Danio

Danio - serek homogenizowany

Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku. Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano […]

Piotr Kaznowski nowym Dyrektorem Zarządzania Kategorią i Marketingu Mars Wrigley w Azji

Piotr Kaznowski - Mars Wrigley Polska

Od września 2023 r. Piotr Kaznowski obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu i dołączy do Zespołu Zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji. Do tej pory jako Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska, Piotr Kaznowski odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit,® Snickers®, Airwaves®, Twix® i M&M’s®, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w […]

Ruszyła letnia loteria Owocowe Smaki Orbit

Loteria Orbit Owocowe Smaki

Lato niezmiennie kojarzy nam się z odpoczynkiem, słońcem, długimi wieczorami oraz z owocowymi smakami. Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit, ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z zapasem bezcukrowych gum do żucia […]

Producenci jaj mają plan na kryzysy

Jaja

Perturbacje na rynku jaj nie ustają. Dziś wiele mówi się o niedoborach, z jakimi zmagają się państwa trzecie. W Japonii jaja od 30 lat nie były tak drogie, jak dziś. W tym regionie właściciele restauracji modyfikują przepisy, wycofując produkty jajeczne ze swoich dań. Jak wskazują eksperci, odpowiedzią na ten problem mogą być proszki jajeczne, czyli po prostu – wysuszona treść jaja. Ten zamiennik o długiej dacie przydatności do użycia, dzięki zaawansowanemu procesowi produkcji zachowuje swoje […]

Jacob Aarup-Andersen zostanie nowym dyrektorem generalnym Grupy Carlsberg

Jacob Aarup-Andersen Carlsberg

Grupa Carlsberg 16 marca br. poinformowała o zmianie na stanowisku jej dyrektora generalnego. Nowym CEO Grupy, której częścią jest Carlsberg Polska, zostanie Jacob Aarup-Andersen. Zastąpi na tym stanowisku Cees’t Harta, który zapowiedział, że do końca III kw. 2023 r. przejdzie na emeryturę. Dokładna data rozpoczęcia pracy przez Aarupa-Andersena zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Jacob Aarup-Andersen od roku 2020 pełnił funkcję dyrektora generalnego ISS A/S – globalnego lidera w dziedzinie kompleksowego zarządzania obiektami, który zatrudnia 360 […]

Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii „Więcej warzyw jedz!”

Łowicz sosy

Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który inspiruje, jak łatwo można urozmaicić codziennie posiłki o dania zawierające więcej warzyw. W najświeższej odsłonie kampanii Łowicz zdecydował się odpowiedzieć na komentarze konsumentów, w których prosili o pełną wersję kultowej już piosenki „Więcej warzyw jedz” (inspirowanej hitem „Everybody” zespołu Backstreet Boys). Tak oto powstał taneczny utwór, w którym boysband Łowicz […]

Pieczywo a wyzwania zdrowotne – obalamy najpopularniejsze mity

Fot. Stowarzyszenie Producentów Pieczywa - kampania „Łączy nas coś dobrego”

Często powielany jest mit, że jeśli chcemy zadbać o zdrowie i sylwetkę, to powinniśmy z codziennego jadłospisu wyeliminować pieczywo pszenne i pszenno-żytnie, zastępując je np. lekkim pieczywem ryżowym czy kukurydzianym. Nieprawdziwe informacje krążące wokół kaloryczności i szkodliwości białego pieczywa są silnie wspierane przez prasę i portale dietetyczne, a tymczasem dobrej jakości wypieki, najlepiej pełnoziarniste, są jednym z podstawowych elementów zrównoważonej, zdrowej diety i dla wielu osób głównym źródłem węglowodanów. Zdrowe proporcje Zgodnie z rekomendowanym od […]

Chipsy POLA – polskie jabłko w nowej odsłonie

Chipsy jabłkowe Pola

Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników – wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla  kobiety XXI wieku. Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, […]