14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego. W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz […]
Producenci
8 stycznia 2013 roku spółka Colian S.A., podpisała przedwstępną umowę nabycia pakietu kontrolnego „FC Solidarność – rok założenia 1952” sp. z o.o. (FC Solidarność) od Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” wraz ze zobowiązaniem do nabycia wszystkich pozostałych udziałów FC Solidarność od osób fizycznych. Colian Sweet, spółka zależna Coliana, zawarła ze Spółdzielnią Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” umowę sprzedaży 21.830 udziałów (77,4 proc.) udziałów Firmy Cukierniczej „Solidarność”. Cena sprzedaży za jeden udział będzie wynosiła 7.446,54 zł, a […]
Już 13 stycznia 2013 r. odbędzie się XXI edycja Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, marka Wedel włącza się w to wyjątkowe wydarzenie, przekazując na aukcję niezwykłe zaproszenie do Fabryki Czekolady oraz pyszne Torciki Wedlowskie. Marka Wedel po raz kolejny zdecydowała się wesprzeć orkiestrę Jerzego Owsiaka, przekazując na rzecz WOŚP niezwykłe podarunki. W ramach internetowej aukcji, do zdobycia będzie m.in. unikatowe, złote zaproszenie do Fabryki Czekolady Wedel dla pięciu osób. Zwiedzanie „Fabryki przyjemności” […]
Marka napojów energetycznych BLACK przygotowała wyjątkową niespodziankę dla fanów Mike’a Tysona! Już teraz wielbiciele gwiazdora mogą wylicytować oryginalne rękawice bokserskie przekazane na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Specjalnie dla polskich fanów Mike Tyson podpisał aż 8 par rękawic, które marka BLACK przekazała Sztabowi Głównemu WOŚP oraz siedmiu sztabom regionalnym. Black Energy Drink współpracuje z Mikiem Tysonem już od ponad roku. Wyjątkowa osobowość, niekwestionowana legenda sportu, najmłodszy zdobywca tytułu Mistrza Świata to człowiek, który nie pozostaje obojętny wobec […]
Marka Wedel, która poprzez swoje produkty dostarcza konsumentom prawdziwej przyjemności, rozpoczyna nową kampanię reklamową czekolad. Wedel jako Fabryka Przyjemności w nowej kreacji przenosi swoich konsumentów w magiczny świat intensywnej czekoladowej przyjemności. Wedel od lat jest ulubioną marką czekoladową Polaków, a czekolady Wedla są najchętniej wybierane przez naszych konsumentów, co plasuje je na 1. miejscu w tej kategorii wśród producentów markowych (wg AC Nielsen MAT Listopad 2012). Czekolada gorzka Wedla to numer 1 na całym rynku […]
Marka Beef Master rozpoczęła cykl szkoleń kulinarnych, w ramach których pod okiem doświadczonych szefów kuchni uczestnicy będą zgłębiać zasady prawidłowego przyrządzania wołowiny oraz poszerzać swoją wiedzę w tym zakresie. Celem warsztatów kulinarnych prowadzonych przez szefów kuchni: Grzegorza Cieleckiego oraz Macieja Walnika, jest zwiększenie świadomości uczestników szkoleń w temacie przygotowania oraz konsumpcji wołowiny. Powszechnie uważa się wołowinę za skomplikowane w przygotowaniu mięso, jednak wbrew pozorom jest zupełnie odwrotnie. Wystarczy zaznajomić się z kilkoma podstawowymi zasadami, by cieszyć […]
Marka Hellena, należąca do Jutrzenki Colian, osiągnęła bardzo dobre wyniki w kategorii napojów niegazowanych. Wraz ze wzrostem udziałów do poziomu 9,3% w kanale tradycyjnym w ujęciu wartościowym w tym segmencie, marka umacnia się na 3 pozycji (MAT AS 2012). Jako producent napojów niegazowanych dla całej rodziny, niededykowanych bezpośrednio dzieciom, zajmuje drugie miejsce*. Ostatnie miesiące przyniosły Hellenie obiecujące wyniki w kategorii napojów niegazowanych. W ujęciu wartościowym w segmencie napojów w PET ugruntowuje się na 3-cim miejscu […]
Według GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki. Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają. Czekolada Jesień i zima to okres szczególnie dobry dla producentów wyrobów czekoladowych, które cieszą się większym zainteresowaniem konsumentów […]
FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały BLOW w rynkowym torcie. Obok BLACK Energy Drink i N-GINE jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa. Tym samym, FoodCare jest obecnie największym producentem wyrobów tej kategorii w Polsce. Marka BLOW zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki […]
Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu. Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu, towarzyszyła najpopularniejszemu pismu dla mężczyzn podczas gali Fotoerotica 2012. Wydarzenie zgromadziło wielu celebrytów, przyjaciół magazynu Playboy oraz miłośników fotografii i piękna kobiecych ciał. Fotoerotica to cykliczny konkurs fotograficzny organizowany przez magazyn Playboy. Tegoroczna gala rozdania nagród połączona była z 20-tymi urodzinami polskiej edycji Playboya. Imprezę poprowadziła Ola Szwed w towarzystwie dziennikarza Rafała Jemielity. Żubrówka Palona […]