Żubrówka dla Playboya

Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu.

Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu, towarzyszyła najpopularniejszemu pismu dla mężczyzn podczas gali Fotoerotica 2012. Wydarzenie zgromadziło wielu celebrytów, przyjaciół magazynu Playboy oraz miłośników fotografii i piękna kobiecych ciał.

Fotoerotica to cykliczny konkurs fotograficzny organizowany przez magazyn Playboy. Tegoroczna gala rozdania nagród połączona była z 20-tymi urodzinami polskiej edycji Playboya. Imprezę poprowadziła Ola Szwed w towarzystwie dziennikarza Rafała Jemielity.

Żubrówka Palona i magazyn Playboy to produkty skierowane są do tej samej grupy docelowej – prawdziwych mężczyzn doceniających najwyższą jakość rzeczy, jakimi się otaczają. Bardzo ucieszyło więc nas wielkie zainteresowanie, jakim Żubrówka Palona cieszyła się podczas imprezy. Goście również chętnie próbowali drinków na bazie Żubrówki Białej i Bison Grass, co potwierdza fakt, że Żubrówka idealnie sprawdza się jako partner tak eleganckiego wydarzenia.

– mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Kierownik marki Żubrówka.

CEDC

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, CEDC, Fotoerotica, Gala, Paweł Gręda-Szarzyński, Playboy, Wódka
Piwo domowe
Piwo domowe w profesjonalnym browarze

Piwowarzy domowi mają praktycznie nieograniczone możliwości testowania kombinacji i smaków. Dlatego piwo domowe staje się coraz większą inspiracją dla dużych...

Zamknij