Marka Wedel, która poprzez swoje produkty dostarcza konsumentom prawdziwej przyjemności, rozpoczyna nową kampanię reklamową czekolad. Wedel jako Fabryka Przyjemności w nowej kreacji przenosi swoich konsumentów w magiczny świat intensywnej czekoladowej przyjemności.
Wedel od lat jest ulubioną marką czekoladową Polaków, a czekolady Wedla są najchętniej wybierane przez naszych konsumentów, co plasuje je na 1. miejscu w tej kategorii wśród producentów markowych (wg AC Nielsen MAT Listopad 2012). Czekolada gorzka Wedla to numer 1 na całym rynku tabliczek czekoladowych, czekolada mleczna to numer 2, a nadziewana truskawkowa to numer 3. Mamy więc w naszym portfolio prawdziwe gwiazdy. Sekret naszych produktów tkwi w tradycyjnej recepturze opartej o intensywny i głęboki smak czekolady, płynący z najlepszej jakości kakao z Ghany.
– mówi Magdalena Pawelec, Kierownik Marketingu Lotte Wedel.
Nowa reklama opowiada o wedlowskiej Fabryce Przyjemności. Akcja filmu rozgrywa się w olśniewającym, bajkowym wnętrzu fabryki, wypełnionym smakiem i aromatem czekolady. Widz wkraczając do magicznego, pobudzającego wyobraźnię świata, odnajduje w nim symbole mocno zakorzenione w marce Wedel, kojarzące się z jakością, tradycją i jej ponadczasowym charakterem.
Pierwsza odsłona nowej kampanii Wedla rusza 7 stycznia br. Autorem kreacji jest Team One, a reżyserem spotu Eli Sverdlov. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Emisja zostanie zrealizowana w telewizji, kinach oraz w Internecie na wedlowskim kanale YouTube.
Spot można obejrzeć na kanale YouTube Wedla: https://www.youtube.com/user/WedelTV
Lotte Wedel