Zimą coraz chętniej skłaniamy się ku daniom treściwym, które pomogą wyrównać bilans cieplny. Jedna z propozycji marki SmakMAK – Flaczki cielęce doskonale wpiszą się w zimowe menu, a dzięki delikatnemu smakowi szczególnie trafią w podniebienia najmłodszych smakoszy oraz seniorów. Delikatny smak receptą na sukces Są takie potrawy, które muszą znaleźć się w zimowym jadłospisie. To te, które zapewnią odpowiedni bilans kaloryczny, rozgrzeją, a ponadto wyróżnią się doskonałym smakiem. Tak prezentują się Flaczki cielęce SmakMAK, których […]
Nowości FMCG
W czasie Bożego Narodzenia na polskich stołach częściej pojawiają się dania rybne. Dlatego marka Winiary na okres świąt i zimy proponuje limitowaną edycję Pomysł na…, czyli trzy proste rozwiązania kulinarne na świąteczne potrawy z rybą w roli głównej. Produkty z linii Winiary Pomysł na… Rybę, dostępne są w trzech wariantach – dwa z nich to limitowane pozycje: Winiary Pomysł na… Rybę po grecku i Winiary Pomysł na… Rybę pod serową pierzynką, a Winiary Pomysł na… Rybę w sosie […]
Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]
Coca-Cola, w ramach realizacji swojego europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności, wprowadziła na polski rynek kolejny produkt bez cukru. W polskich sklepach pojawiła się nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru – propozycja dla wszystkich fanów najbardziej znanej na świecie wiśniowej coli, pragnących cieszyć się jej smakiem bez kalorii i bez cukru. Coca-Cola Cherry Zero Cukru, która zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju opartą na recepturze z zawartością cukru, jest kolejnym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie […]
Mieszanka cynamonu, goździków i kolendry znalazła się w niezwykle aromatycznej nowości od marki Delecta – Pierniczki korzenny smak. Limitowana, bożonarodzeniowa propozycja jest dostępna w szerokiej dystrybucji od 3 października br. Pierniczki to najpopularniejszy świąteczny wypiek. Dzięki mieszance od marki Delecta ich przygotowanie jest niezwykle szybkie i wygodne. Zawartość opakowania, do której wystarczy dodać jedynie jajo oraz masło lub margarynę, pozwala przygotować ok. 70 ciasteczek. Dołączony do produktu stempelek w kształcie konika, gwiazdki, ludzika lub bałwanka (w […]
Fabryka Czekolady BAŁTYK zainaugurowała nową linę słodyczy o nazwie Tofi To. Tworzy ją czekolada z podwójnym nadzieniem oraz cukierki nie zawierające glutenu. Tofi To jest kompozycją mlecznej czekolady i toffi. Rodzina Tofi To powstała z myślą zarówno o najmłodszych jak i starszych smakoszach czekolady. Kompozycje smaków zostały dobrane w taki sposób, aby sprawić radość każdemu, bez względu na wiek. Rodzinę Tofi To otwiera duża, 145-gramowa czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem. Podwójne nadzienie składa się z […]
Delecta rozbudowuje linię ciast premium, wprowadzając na rynek Babeczki Brownie w dwóch wariantach – mocno czekoladowe i karmelowe z czekoladą. To pierwsze na rynku mieszanki do samodzielnego przygotowania klasycznego amerykańskiego wypieku w formie babeczek. Babeczki Brownie Delecta to mocno czekoladowy wypiek z dużymi kawałkami belgijskiej czekolady (aż 15% w składzie) i wanilią Bourbon. Nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników. Oferta obejmuje dwa najbardziej popularne smaki – Babeczki Brownie mocno czekoladowe i karmelowe z czekoladą. Jak przystało […]
Marwit, znany producent świeżych soków, wprowadził do swojej oferty sok z pomarańczy i jarmużu. To kolejny produkt marki, który wzmacnia układ odpornościowy. Sok pomarańczowo-jarmużowy marki Marwit pojawił się w kilku tysiącach sklepów na terenie całej Polski. Jest to limitowana edycja niepasteryzowanego soku sezonowego, o krótkim terminie spożycia (5 dni), sprzedawana – jak pozostałe – w szklanych, zakręcanych butelkach o pojemności 250 ml. Propozycja Marwitu to przede wszystkim cenne źródło witaminy C – niezbędnej do prawidłowego […]
Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]
Najpopularniejsza polska trenerka fitness – Ewa Chodakowska wprowadza na rynek nową markę przekąsek BeRaw. Projekt tworzony jest wspólnie z firmą Purella Food, która jest producentem zdrowych przekąsek. Produkowane w technologii RAW batony bezglutenowe z dodatkiem superfoods takich jak nasiona chia, surowe kakao, chlorella, orzechy, burak czy kokos, pozwolą dostarczyć bogactwo składników odżywczych. W linii BeRaw znajdziemy również baton proteinowy zawierający aż 22,8 g białka, oblany 86% gorzką czekoladą. Wszystkie batony podane w pysznie zakręconych kompozycjach smakowych, będą idealną i […]