Mondelez Polska rozwija kategorię ciastek impulsowych z nowym produktem – Milka Crunchy Break

Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci.

Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu.

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko idealne dla wszystkich zabieganych osób, które szukają przekąski odpowiedniej na spontaniczną chwilę przerwy. Jest dostępne w opakowaniu zbiorczym (130g = 5x26g) oraz pojedynczym w sam raz na przekąskę między posiłkami (26g). Ciasta Milka Crunchy Break wyróżniają się chrupiącą i kruchą strukturą, miękkim czekoladowo-orzechowym nadzieniem oraz oblanym czekoladą spodem.

Wprowadzenie Milka Crunchy Break to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie. Zwiększa się znaczenie produktów w wygodnych opakowaniach, umożliwiających konsumpcję w dowolnym miejscu i czasie. Kategoria impulsów rozwija się dynamicznie w ramach wszystkich segmentów słodyczy: batonów czekoladowych i zbożowych, wafli oraz ciastek impulsowych. W 2017 r. zauważyliśmy wzrost ich sprzedaży, co zainspirowało nas do nowych działań.

– komentuje Joanna Pszona, Brand Manager, Milka Biscuits & Local Heritage.

Wprowadzeniu Milka Crunchy Break towarzyszyć będzie 11-tygodniowa kampania telewizyjna, kampania OOH oraz wsparcie na kanałach social media (aktywacja na Facebooku). Nie zabraknie też kampanii samplingowej w popularnej sieci kawiarni oraz w wybranych punktach sprzedaży.

Mondelez

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.