Nowości FMCG

Grześki Gofree debiutują w nowej odsłonie

Marka Grześki zmieniła opakowania wafelków z linii Grześki Gofree. Produkty z nową grafiką, która lepiej zaakcentuje lekkość i warianty smakowe wafli, są już dostępne na sklepowych półkach. Marka Grześki zmieniła szatę graficzną opakowań wafelków z linii Grześki Gofree. Chrupiące Grześki można już nabyć w nowym wydaniu. Odmieniona grafika lepiej podkreśla lekkość produktów i oferowane warianty smakowe. Gofree to jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma różnymi rodzajami kremów. Linię tworzą: Grześki Gofree […]

Kabanosy marki Henryk Kania w rewolucyjnym opakowaniu

Trzy warianty smakowe kabanosów w całkowicie nowej gramaturze, zapakowane w pionierskie na skalę branży mięsnej opakowanie – to nowość od Zakładów Mięsnych Henryk Kania z Pszczyny, jednego z liderów rynku kabanosów w Polsce. Po ogromnym sukcesie sprzedażowym kabanosów Maestro w gramaturach 120 g i 175 g, Zakłady Mięsne Henryk Kania powiększają swoje portfolio w tym segmencie. Nowością są kabanosy Maestro 60 g w trzech wariantach smakowych: klasycznym, bekonowym i paprykowym. Pionierskie opakowanie Innowacją na skalę […]

ChaiKola i ChaiMate – herbaciane napoje w szklanych butelkach

ChaiKola i ChaiMate – dwa flagowe produkty polskiego producenta naturalnych napojów herbacianych Wild Grass są już dostępne w opakowaniach szklanych. To nowość, którą Wild Grass wprowadziła z sezonem letnim 2016. Oferta napojów w butelkach kierowana jest przede wszystkim do punktów gastronomicznych. Zdecydowaliśmy się poszerzyć nasze portfolio o napoje w szklanych opakowaniach, by przede wszystkim wyjść naprzeciw oczekiwaniom sektora HoReCa. Nasze obserwacje wskazują, że był tostrzał w dziesiątkę i nie wykluczamy wprowadzenia ChaiKoli i ChaiMate w […]

Nowe dekoracje od Dr. Oetker

Dr. Oetker – producent m.in. cukrowych dekoracji poszerza swój asortyment o nowe produkty. Już jesienią w ofercie konsumenci będą mogli znaleźć trzy nowe, czterokomorowe miksy słodkich ozdób oraz dwa kolory żelowych pisaków. Producent postanowił reaktywować zestaw „Mała Księżniczka”, w skład którego wchodzą błyszczący cukier różowy i białe perły. Pastelowe serduszka oraz cukrowa posypka stanowią uzupełnienie tego kompletu. Miks „Kolorowa Dżungla” to propozycja dla małych podróżników i odkrywców, zawiera on posypki oraz perełki w tropikalnych barwach. Zestaw „Neon” […]

Innowacja kulinarna od Krakusa – unikalne koncentraty bulionów

Wspaniały smak i aromat, wiele możliwości zastosowań – bulion, doskonały sam w sobie – jako tradycyjny rosół oraz baza do zup, sosów i innych potraw. Jednak przygotowanie prawdziwego, wartościowego bulionu wymaga czasu. Alternatywą są szybkie substytuty, które nie gwarantują tego, co w bulionie najważniejsze. A gdyby tak zamknąć ten doskonały, bogaty smak w wygodnej butelce i móc sięgnąć po bulion, przygotowany w oparciu o tradycyjne receptury, w każdej chwili? Nic prostszego – dzięki innowacyjnej propozycji […]

Nowa linia produktowa dań gotowych convenience od Pamapol

Pamapol S.A. – jeden z czołowych polskich producentów dań gotowych i wicelider rynku tej kategorii – opracował nową linię dań gotowych convenience w innowacyjnym opakowaniu. Nowe produkty dedykowane są Światowym Dniom Młodzieży 2016, podczas których Pamapol jest oficjalnym dostawcą żywności. Nowe dania gotowe marki Pamapol wpisują się w trend convenience, gdyż są szybkie i łatwe w przygotowaniu, a jedna porcja służy jako pełnowartościowy posiłek. Produkty te można przechowywać w temperaturze pokojowej, a podgrzanie ich zajmuje […]

Oranżada Hellena rozszerza portfolio impulsów

W sezonie 2016 marka Hellena powiększa asortyment napojów o trzy indeksy. Nowość to biała Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce, butelce szklanej i butelce PET. Produkty dostępne są na rynku w szerokiej dystrybucji. Oranżada Hellena kontynuuje strategię umacniania swojej pozycji rynkowej poprzez docieranie do nowych grup docelowych i emocjonalną komunikację opartą na pozytywnych wartościach – radości, zabawie i aktywności. Marka rozszerza ofertę o produkty impulsowe, idealne dla mobilnych, pełnych energii osób. To perfekcyjne połączenie kultowego […]

Wafelki ryżowe Kupiec w polewie jogurtowej

Marka Kupiec, w odpowiedzi na oczekiwania rynku i wpisane w profil działalności cele, oferuje konsumentom coraz to nowe produkty z segmentu zdrowej żywności. Firma wprowadziła właśnie na rynek słodką, chrupiącą przekąskę – wafelki ryżowe w polewie jogurtowej. Polacy bardzo często sięgają po przekąski, co udowadnia m.in. raport opracowany przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia „Od jedzenia humor się zmienia” (prezentacja graficzna dostępna pod adresem http://kupiec.pl/zdrowainspiracja/od-jedzenia-humor-sie-zmienia/). Wśród najczęściej wybieranych przekąsek są  głównie słodycze, takie jak […]

Gerber wprowadził tubki pełne owoców

Czy zdrowe żywienie dziecka i wygoda rodzica mogą iść ze sobą w parze? Gerber udowadnia, że to możliwe, wprowadzając na rynek nową linię produktów – owocowe deserki w tubkach. Dlaczego dzieci kochają owoce? Dzieci chętnie sięgają po owoce, głównie ze względu na ich słodki smak, różnorodność kształtów, kolorów i aromatów. Owoce to jednak nie tylko przyjemność dla małego podniebienia, ale także ważne źródło witamin niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowląt i małych dzieci, m.in. […]

Bezglutenowe Salami dojrzewające od firmy Gzella

Salami od lat cieszy się uznaniem wymagających smakoszy wędlin. Kiełbasa, której historia sięga czasów starożytnego Rzymu, łączy bowiem w sobie wyjątkowy smak i wartości odżywcze, będące źródłem niezbędnej energii. Właśnie taki produkt – dodatkowo bezglutenowy, bez dodatku: fosforanów i glutaminianu sodu – pod nazwą Salami dojrzewające – wprowadziła do swojej bogatej oferty firma Gzella. Skład to podstawa Tym, co wyróżnia Salami mini dojrzewające, jest wysoka zawartość mięsa – 100g kiełbasy uzyskano ze 125g drobno zmielonego […]