Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy.
W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży.
Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki.
W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi swój biznes na gorącą plażę. Dołącza do niego niezwykły pies, który zna kilka nowych trików, którymi popisuje się w zależności od wybranego smaku Mirindy.
Reklama TV:
Na profilu Mirinda Polska na Facebooku dostępne są specjalne filtry które będą zmieniać twarz lub otoczenie użytkownika oraz wprowadzać elementy AR do tworzonych przez niego zdjęć czy wideo. Do współpracy zaangażowani zostali również tzw. muserzy, czyli influencerzy z popularnej wśród nastolatków platformy Musical.ly.
Kampania wystartowała na początku czerwca br. i obejmuje spoty telewizyjne, kampanie VOD, działania w social mediach oraz promocję w punktach sprzedaży.
PepsiCo
***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.