Nowości FMCG

OSM Piątnica wprowadza do oferty Serek Wiejski bez laktozy

OSM Piątnica wprowadziła do swojej oferty długo wyczekiwaną nowość – Serek Wiejski bez laktozy. Specjalna wersja sztandarowego (wytwarzanego od ponad 25 lat!) produktu spółdzielni to jednocześnie kolejna propozycja stworzona z myślą o osobach zmagających się z nietolerancją laktozy. Serek Wiejski bez laktozy stanowi źródło ważnych składników odżywczych i witamin. Co ważne, zachowuje naturalny, mleczny smak znany z klasycznej wersji. W ubiegłym roku spółdzielnia poszerzyła swoją ofertę produktową o Wiejskie bez laktozy 1L. Obie propozycje OSM Piątnica, w […]

Jantoń wprowadza Monte Santi – Fruttisecco – nowe wino dla kobiet

Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce. To odpowiedź spółki na rozwijającą się dynamicznie w Polsce kategorię win musujących i dopasowanie do preferencji Polek poszukujących win w słodszych smakach. Dostępne będą trzy warianty smakowe produktu: mango, arbuz i biała truskawka. Fruttisecco będzie dystrybuowane zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w kanale nowoczesnym oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż wsparta zostanie […]

Nowe markizy marki HIT już w sklepach

Prawdziwa gratka dla smakoszy ciastek marki HIT – nadchodzą kasowe HITY dla grzecznych i grzesznych. Firma Bahlsen przygotowała dwie intrygujące premiery z ciastkami Hit w roli głównej. HIT NIEBIAŃSKI to subtelne połączenie smaku białej czekolady i malin, HIT PIEKIELNY to istne wcielenie ciemnej czekolady i wiśni. Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki […]

REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem. Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a […]

Lech Ice Bloody Orange: orzeźwiająca nowość od Leszka

Oferta popularnych na rynku radlerów Lech Ice została wzbogacona w tym sezonie o Bloody Orange – miks piwa i lemoniady o orzeźwiającym smaku pomarańczy. Wszystkie warianty Lecha Ice dostępne są teraz w opakowaniach z odmienioną szatą graficzną.  Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą. – mówi […]

GoldenCan – złota kolekcja mięs w kawałkach zatopionych w galaretce

Kolekcja wysokogatunkowych mięs GoldenCan to nowa seria produktowa Zakładów Mięsnych Łuków, którą tworzą szynka, schab, karczek, łopatka i boczek. Każdy produkt to 96% wyselekcjonowanego mięsa w kawałkach, otoczonego aromatyczną galaretką. Produkty przygotowane są bez dodatku glutaminianu, fosforanów, sztucznych barwników. Zakłady Mięsne Łuków, produkujące konserwy już od ponad 40 lat, wzbogaciły swoją ofertę konserw o innowacyjną linię GoldenCan, która prezentuje zupełnie nowe spojrzenie na tę kategorię produktów. To, co wyróżnia te mięsa na rynku to bardzo […]

Lech Lite – nowy lekki lager

Nowy lekki lager – Lech Lite właśnie debiutuje na sklepowych półkach. Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Lech Lite ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (96 kcal. na 330 ml piwa). Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie […]

Bielmar wprowadza limitowaną wersję margaryn marki PALMA i uruchamia przedświąteczną kampanię reklamową

Firma Bielmar wprowadza limitowaną wersję margaryn marki Palma – do ciast ucieranych. Produkt jest wprowadzony do sprzedaży przed okresem Świąt Wielkanocnych, kiedy to ciasta ucierane są najczęściej obecne w naszych domach. Specjalna formuła produktu wpływa na delikatność ciasta i sprawia, że nie wysycha zbyt szybko, co jest szczególnie doceniane przez konsumentki. Palma do ciast ucieranych nie zawiera konserwantów, w swoim składzie zawiera ukwaszone mleko i ma aż 80% tłuszczu. 20 marca br. rozpoczęła się wiosenna, przedświąteczna kampania […]

Żarłaki Konspolu coraz mocniej “wgryzają” się w rynek

Wprowadzona przez Konspol linia produktów dla dzieci pod marką Żarłaki wciąż umacnia swoją pozycję na rynku. Żarłaki to cztery pozycje asortymentowe, adresowane głównie do najmłodszych konsumentów: nuggetsy z kurczaka, parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka oraz polędwica z kurczaka. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na produkty żywnościowe o wysokiej jakości. Wszystkie pozycje z portfolio marki należą do linii NATURA, oferującej pożywne produkty bez dodatków do żywności „E”, np. substancji konserwujących czy wzmacniaczy smaku. Ponadto […]

Zbigniew Wodecki nowym ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej

Do portfolio znanych osób, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor – Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Artysta znany z przebojów “Chałupy Welcome to” czy “Zacznij od Bacha” jest twarzą młodszego brandu PPL Koral od nowego sezonu 2017. Niedługo będzie można go zobaczyć w kreacjach marketingowych marki. W parze z dołączeniem Wodeckiego do kanonu gwiazd promujących produkty marki Bracia Koral idzie wzbogacenie […]