Z myślą o konsumentach, którzy chętnie sięgają po produkty UHT, OSM Piątnica poszerza swoją ofertę produktów ekologicznych i bez laktozy o mleko Bio UHT oraz produkt mleczny bez laktozy UHT. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy wybierają ekologiczne produkty i tych, którzy chcą wyeliminować laktozę z codziennej diety, a jednocześnie cenią sobie wygodę przechowywania produktów przed otwarciem poza lodówką. Ekologiczne mleko najwyższej jakości Piątnica oferuje szeroki wybór produktów Bio takich jak: mleko świeże Bio, serek […]
Nowości FMCG
Na wakacjach często nie mamy możliwości ugotowania pysznego, prawdziwie domowego obiadu od podstaw, a jedzenie barowe zazwyczaj szybko nam się nudzi. Na szczęście firma Berger zadbała, aby smaczny polski obiad był zawsze pod ręką. Dania słoikowe Berger to smaki znane od pokoleń, tworzone według sprawdzonych receptur. Na ofertę 15 różnorodnych propozycji, zamkniętych w litrowych słoikach, składa się siedem zup oraz osiem dań głównych. Ich niewątpliwą zaletą jest szybkość przygotowania – wszystkie „ślōnskie szpecyjały” po podgrzaniu […]
W kwietniu br. na rynku pojawił się Sparkles – nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój S.A.. To wyjątkowe połączenie jedynie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnego aromatu z owoców lub mięty. Jest to pierwszy na polskim rynku tego typu produkt w puszce, bez dodatku cukru1 oraz substancji słodzących. Sparkles dostępny jest już w sieci sklepów Żabka. Żywiec Zdrój S.A. wprowadza na rynek nową markę. Sparkles, napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, […]
Łaciata rodzina powiększa się o dwa nowe mleka UHT bez laktozy. Najbardziej rozpoznawane Polskie mleko będzie dostępne dla konsumentów, którzy w swojej diecie nie tolerują cukru mlecznego. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie wprowadza na rynek mleko Łaciate bez laktozy. Dla konsumentów, którzy cenią sobie tradycyjny smak i doskonałą jakość mleka Mlekpol przygotował dwie propozycje Łaciatego o zawartości tłuszczu 1,5 % oraz 3,2%. Łaciate bez laktozy to pełnowartościowe mleko, doskonałe źródło wapnia i białka. Dzięki zastosowaniu […]
30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]
SEKO S.A., polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, wprowadziło na rynek kolejne nowości produktowe. Tym razem są to sosy z serii „zGRILLowane” jako pyszny dodatek do potraw z grilla. Występują w 4 wariantach smakowych. Bazą sosów jest jogurt naturalny i w zależności od wersji smakowej połączony jest z wyraźnymi dodatkami. SEKO S.A. oferuje: sos tysiąca wysp, meksykański, czosnkowy, tzatziki. Każdy więc znajdzie pyszną opcję dla siebie. Wszystkie cztery warianty mają taką samą gramaturę – 130 g. Są […]
Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]
Krakus to produkty, które stanowią idealne uzupełnienie wielu potraw z grilla. W kampanii outdoorowej i digitalowej marka zachęca do wspólnego grillowania. Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię. Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online. W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie […]
Słodycze muszą być słodkie – to nie podlega dyskusji. Ale co się stanie, gdy słodki smak połączymy z inną wyrazistą i orzeźwiającą nutą? Nowość od Perfetti Van Melle – seria Chupa Chups Sour Infernals to prawdziwa bomba intensywnie kwaśnej radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. Millenialsi lubią eksperymenty Jak wynika z badań Nielsen[1], aż 45% młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Nie dziwi więc fakt, że firmy chcąc trafić w gusta […]
Na zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem – Burczkiem nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach. ŚniaDanio to nowa kategoria produktów od Danone stworzona jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Koncepcja nowego ŚniaDanio oparta została na niezwykle prawdziwych doświadczeniach z naszego codziennego, zabieganego życia. Zdarzają nam się poranki, gdy […]
