Sparkles – Napój gazowany w puszce z nutą smaku, bez dodatku cukru

Sparkles Berries DryW kwietniu br. na rynku pojawił się Sparkles – nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój S.A.. To wyjątkowe połączenie jedynie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnego aromatu z owoców lub mięty. Jest to pierwszy na polskim rynku tego typu produkt w puszce, bez dodatku cukru1 oraz substancji słodzących. Sparkles dostępny jest już w sieci sklepów Żabka.

Żywiec Zdrój S.A. wprowadza na rynek nową markę. Sparkles, napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, od kwietnia dostępne są w sklepach sieci Żabka w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty oraz Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki.

W ich skład wchodzi jedynie woda gazowana, sok z cytryny oraz naturalny aromat owoców lub mięty. Produkty nie zawierają cukru, słodzików, konserwantów i kalorii, dlatego są propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem i jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku. Sparkles to również nowoczesne i przykuwające uwagę opakowanie. Dostępny jest w trzech oryginalnie zaprojektowanych puszkach dedykowanych każdemu z wariantów smakowych.

Kampania marketingowa Sparkles obejmować będzie działania z Internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz promocję w punktach sprzedaży Żabki. Promocję marki wspierać będą działania PR oraz komunikacja poprzez kanały własne sieci sklepów Żabka.

Napoje gazowane marki Sparkles dostępne są już w sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,49 zł za puszkę o pojemności 0,33 l.

1 zawiera naturalnie występujące cukry

Żywiec Zdrój

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Coca Cola, Napój gazowany, Napoje gazowane, Producent wody, Sparkles, Woda, Woda gazowana, Żabka
FUZETEA Oolong
Nowe smaki Fuzetea na bazie ekstraktów z Oolong i Rooibos

Do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty Fuzetea dołączają dwa kolejne smaki. W pierwszej połowie roku, marka zaprezentowała Fuzetea Bez Cukru,...

Zamknij