ŚniaDanio – nowa metoda na porannego Głoda

ŚniaDanio TruskawkaNa zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem – Burczkiem nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach.

ŚniaDanio to nowa kategoria produktów od Danone stworzona jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Koncepcja nowego ŚniaDanio oparta została na niezwykle prawdziwych doświadczeniach z naszego codziennego, zabieganego życia. Zdarzają nam się poranki, gdy przez brak czasu na przygotowanie porządnego śniadania, wychodzimy z domu w mało przyjemnym towarzystwie porannego Głoda. Z pomocą przychodzi tu właśnie nowe ŚniaDanio – pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Wszystko to w 3 wersjach smakowych, aby każdy dzień zaczynał się ciekawie i smacznie.

Kampanię ŚniaDanio utrzymano w rozpoznawalnym przez konsumentów humorystycznym klimacie. Jednak w odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu. Burczek, bo tak ma na imię, jest członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.

Konsumenci coraz częściej szukają produktów, które odpowiadają na ich potrzeby w sposób komplementarny. Jako lider kategorii chcemy realizować te oczekiwania, stąd stworzenie nowego produktu. Zależało nam na tym, aby wraz z rozwojem portfolio Danio, szła także zmiana na poziomie komunikacyjnym. Nowa kampania dla ŚniaDanio jest tego wyrazem.

– komentuje Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Reklama TV:

Danone

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Burczek, Danio, Danone, Deser mleczny, Kampania reklamowa, Metoda na Głoda, Nabiał, Serek, ŚniaDanio, Spot reklamowy
Kotlin. Nikt tak nie podchodzi do ketchupu.

W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne...

Zamknij