Aktualności

Czeskie piwo Kozel Cerny obchodzi 90-lecie istnienia

Kozel Cerny

Tradycja warzenia piwa w browarze rozpoczęła się w 1874 roku, ale oficjalne lokalne piwo Kozel jest nierozerwalnie związane z sylwetką kozła dopiero od 1 marca 1922, kiedy to znak towarowy został zarejestrowany. Kozel to popularne, czeskie piwo, które obecnie jest najlepiej sprzedającym się czeskim piwem za granicą. Kozel jest marką, która posiada stałe miejsce na rynku piwnym. Jest to marka piwa z najbardziej dynamicznym wzrostem zarówno na rynku czeskim jak i zagranicznym. Kozel Cerny jest liderem na rynku ciemnych […]

Producenci Lokalni a odpowiedzialne zakupy

Odpowiedzialne świadome zakupy

Czy kupując wędlinę i nabiał, zastanawiamy się, kto jest ich producentem? Czy biorąc do ręki pieczywo i soki, interesujemy się, na jakich polach i sadach dojrzewały owoce przeznaczone na ich produkcję? Czy w pierwszej kolejności sięgamy po produkty lokalne? Jeśli nie, pora postawić na przemyślane i świadome zakupy Podczas zakupów zwykle nie zastanawiamy się, jaką drogę przebył produkt, zanim trafił na sklepową półkę. To błąd, ponieważ pieniądze, które wydajemy, mają znacznie większą siłę, niż można […]

Piwny naród polski – Dzień św. Patryka

Tyskie

Ponad 60% Polaków deklaruje, że piwo to ich ulubiony napój. Przy czym aż 96% naszych rodaków twierdzi, że woli raczyć się nim w towarzystwie. Dlatego Kompania Piwowarska na Dzień św. Patryka – patrona piwa – proponuje DUŻE JASNE w gronie przyjaciół. Dzień Świętego Patryka obchodzony co roku 17 marca to święto wszystkich piwoszy. Jest to także najprawdopodobniej jedyne święto narodowe, obchodzone poza granicami rodzimego kraju. W tym dniu wszyscy piwosze świętują, bawiąc się w pubach oraz […]

Maskotki UEFA Euro 2012™ nie tylko w Polsce

Maskotki EURO 2012

Oficjalne maskotki UEFA Euro 2012™, których jedynym licencjobiorcą i dystrybutorem jest Kolporter S.A., można już kupić w największych polskich sieciach handlowych. Maskotki będą też dostępne w sklepach w całej Europie. Poza Polską pierwszym krajem, do którego trafiły dystrybuowane przez Kolportera pluszaki, była Ukraina, maskotki sprzedawane są tam w sklepach sieci Intertop. Niedawno Kolporter podpisał też umowę ze szwajcarską firmą Intersport, oficjalnym partnerem UEFA, na sprzedaż maskotek w innych krajach. – To sieć, której sklepy sportowe znajdują się w […]

Co George Clooney i członkowie Klubu Nespresso wożą w walizkach?

Nespresso sleeves volluto

Już 19 marca kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso. Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz pierwszy przeprowadziła w Polsce telewizyjną kampanię reklamową, która tej wiosny będzie miała swoją kolejną odsłonę. Najnowszy spot, zatytułowany „The Swap” (Zamiana) jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora, Georga Clooney’a, została stworzona przez IPG Group (Lowe Paris) […]

Kampania reklamowa margaryny Palmy z Murzynkiem (wideo)

Margaryna Palma z Murzynkiem

Lubię domowe ciasto, a Ty? – to hasło kampanii reklamowej margaryny Palmy z Murzynkiem, która rozpoczyna się w drugiej połowie marca. Kampania produktu ma na celu zachęcić do pieczenia ciast w domu oraz używania tradycyjnych i sprawdzonych produktów, takich jak margaryna Palma z Murzynkiem z Zakładów Tłuszczowych “Bielmar”. Spoty reklamowe (15 sekund) i billboardy sponsorskie (8 sekund) pojawią się w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat). Dodatkowo przygotowano spoty do emisji w radiu (RMF […]

Ambasadorki Mokate błyszczały w Krakowie

Mowa oczywiście o ambasadorkach Mokate Cappuccino One Cup. Pojawiły się w wyniku rozstrzygnięcia konkursu „Od kawy do sławy”, który wystartował na Facebooku w listopadzie ubiegłego roku. W sobotę, 10 marca br. w krakowskim handlowym centrum Bonarka – Palmiarnia, 20 finalistek konkursu walczyło o nominację na ambasadorki w pięciu kategoriach, odpowiadających poszczególnym rodzajom tego przebojowego produktu Mokate: Belitta, Fitiana, Inergina, Vitiene i Balancita. Imprezę zorganizowano z ogromnym rozmachem, do czego przyczynił się między innymi gwiazdorski skład […]

Poznaj przyjemność totalną. Sięgnij po Jeżyki! (wideo)

Jeżyki

9 marca br. pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki. Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności totalnej, towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana. Emisję spotów reklamowych zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych, min. w Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN siedem, TVN Style, TVN Meteo. Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki, w […]

Trzeci supermarket sieci Piotr i Paweł w Grudziądzu

Piotr i Paweł Supermarket

14 marca br, o godz. 12.00, w Centrum Handlowym Alfa w Grudziądzu, został otwarty kolejny supermarket sieci Piotr i Paweł. Sklep na powierzchni 1238,00 m2 oferuje 17 tys.  asortymentu. Do obsługi klientów oddano 6 kas i 1 stoisko informacyjne. Otwarty  będzie siedem dni w tygodniu, od  poniedziałku do soboty, w godz. od  8.00- 21.00, w niedzielę 9.00-20.00. Zatrudnia 34 osoby. To 3  supermarket tej sieci w Grudziądzu. W dniu otwarcia klienci mogli liczyć na miłe […]

16 marca otwarcie marketu JULA w Łodzi

jula

W piątek, 16 marca 2012 r. przy ul. Św. Teresy 100 (obok Tesco Bałuty) zostanie otwarty pierwszy w Łodzi, a czwarty w Polsce multimarket szwedzkiej sieci JULA. JULA to przede wszystkim sklep dla osób zajmujących się aktywnym majsterkowaniem, ale nie tylko… JULA, znana i ceniona w Szwecji i Norwegii sieć multimarketów wybrała Łódź, jako kolejne miasto w którym powstanie jej sklep. JULA to sklep dla każdego, znajdą tu coś dla siebie zapaleni majsterkowicze, osoby zawodowo […]