Wygraj błyszczyk w loterii Princessa!

„Błyszczeć” – to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem.

PRINCESSA mleczna loteria

W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie –  odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust „Glam Shine”  znanej i renomowanej firmy L’Oreal.

Plakat PRINCESSA loteria

fot. Nestle

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2013r. kupić co najmniej jeden wafelek marki PRINCESSA w dowolnym dostępnym smaku lub formacie, w promocyjnych opakowaniach (oznaczonych informacją o loterii), zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział w loterii wysyłając SMS ze słowem „PRINCESSA” i z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer70150 w następującym formacie Princessa.Kod (koszt SMS to 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT) albo bezpłatnie rejestrując kod z nabytego produktu na stronie www.smakujblyszcz.pl.

Każdy może zwiększyć swoją szansę na wygraną, biorąc udział w loterii więcej niż jeden raz, pod warunkiem jednak, że każde kolejne zgłoszenie będzie poprzedzone zakupieniem kolejnego produktu. Warunki loterii określa Regulamin loterii, dostępny jest na stronie internetowej www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporter na terenie całego kraju. Loteria zarówno pod względem mechanizmu, jak i grafiki została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw Sp. z o.o. (wcześniej Euro RSCG 4D Sp. z o.o.).

Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną przygotowaną przez Havas Engage, uzupełnioną  kampanią w internecie oraz emisjami prasowymi.  Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.. W sklepach loteria będzie wsparta materiałami POS: ulotkami, wobblerami, plakatami, owijkami paletowymi i toperami. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety.

Nestlé Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Konkurs, Loteria, Nestle
Ekologiczny konkurs ​Staropolanki “Liczy ​się każda sztuka”​

Producent wody mineralnej Staropolanka po raz kolejny organizuje konkurs o charakterze ekologicznym, który tym razem dodatkowo ma również wydźwięk artystyczny....

Zamknij