Wino

Włoskie nowości od CIN&CIN

CIN&CIN – jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce – wprowadza do sprzedaży włoskie wina spokojne. To propozycja dla konsumentów, którzy odkrywają przyjemność picia wina, jego smak i uniwersalność, ale poszukują pewnego wyboru, czyli znanej marki. Moda na i lekkie wina musujące we włoskim stylu zmieniła dynamikę całego rynku alkoholi, rodząc nowe oczekiwania konsumentów. Polacy coraz chętniej sięgają po wino dla smaku, przyjemności, relaksu, bez żadnej okazji. Kojarzone do tej pory jedynie z sylwestrem […]

Jantoń wprowadza Monte Santi – Fruttisecco – nowe wino dla kobiet

Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce. To odpowiedź spółki na rozwijającą się dynamicznie w Polsce kategorię win musujących i dopasowanie do preferencji Polek poszukujących win w słodszych smakach. Dostępne będą trzy warianty smakowe produktu: mango, arbuz i biała truskawka. Fruttisecco będzie dystrybuowane zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w kanale nowoczesnym oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż wsparta zostanie […]

Kolejny dobry rok dla branży winiarskiej

Branża winiarska

Grono miłośników wina wciąż rośnie. W 2013 polska branża winiarska odnotowała poprawę wartości sprzedaży i zwiększanie się udziałów wina w rynku. Jak oceniają miniony rok eksperci z Polskiej Rady Winiarstwa i czy rok 2014 będzie równie korzystny? Członkowie Polskiej Rady Winiarstwa jednogłośnie stwierdzają, że ubiegły rok można zaliczyć do udanych. Dzięki licznym inwestycjom oraz sukcesom w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rynków zbytu rok 2013 zakończyliśmy pod względem wielkości sprzedaży wyrobów winiarskich wzrostem o 170%, a […]

Limitowana edycja wermutów CIN&CIN

CIN&CIN tricolore

CIN&CIN OranCini, CIN&CIN LemonCini oraz CIN&CIN Cherry – oto nowa, unikatowa kolekcja wermutów CIN&CIN na sezon letni, która trafi na rynek z początkiem sierpnia br. Trzy designerskie opakowania produktów o swobodniejszej kolorystyce i linii, wyróżnią markę na sklepowej półce. Wprowadzeniu nowej kolekcji CIN&CIN towarzyszą działania promocyjne z wykorzystaniem materiałów POSM.  Kampania ma celu wsparcie sezonowej sprzedaży wermutów smakowych CIN&CIN i budowanie świadomości marki w kategorii drinków. CIN&CIN, znawca gustu kobiet oraz dobrego smaku znów zaskakuje! […]

Wermuty CIN&CIN – słodkie, letnie, kobiece przyjemności

CIN&CIN drink list

Kobiety kochają drinki – to fakt, którego nie trzeba udowadniać. Elegancki, kolorowy i słodki koktajl o fascynującej barwie, z wyszukanymi dodatkami, stworzony dla wszystkich pań poszukujących nowych, letnich inspiracji. A jest w czym wybierać! CIN&CIN, znawca gustu kobiet oraz specjalista dobrego smaku, na ten czas proponuje owocową słodycz aromatycznych drinków na bazie wermutów CIN&CIN – Bianco, Cherry, Rosso, OranCini i LemonCini. Lato trwa tak krótko! Pragniemy wykorzystać jego każdą chwilę, chcemy szukać nowych doznań i […]

Tysiące róż od Carlo Rossi na Dzień Kobiet

Carlo Rossi 8 marca

Właściciel marki Carlo Rossi, firma CEDC – przygotowała wyjątkowy prezent z okazji Dnia Kobiet. 8 marca tysiące kobiet z całej Polski otrzyma przepiękne, czerwone róże. Akcja przeprowadzona zostanie w wybranych hipermarketach i hurtowniach Cash & Carry. Wręczając czerwone róże, marka Carlo Rossi chce złożyć wszystkim kobietom życzenia z okazji Dnia Kobiet. Wierzymy, że będzie to miłym zaskoczeniem dla wszystkich kobiet i akcja odniesie duży sukces. Planujemy, że 8 marca rozdamy tysiące róż w największych miastach […]

CIN&CIN – Walentynkowa rozkosz dla dwojga

Kobieta doskonale wie, jak wzbudzić żar płomiennych emocji podczas Walentynkowego święta. Niezastąpionym towarzyszem i doskonałym dopełnieniem ekscytujących przeżyć w tym dniu są wina musujące CIN&CIN Spumante Bianco i CIN&CIN Rose. CIN&CIN Spumante Bianco to subtelne połączenie włoskiej namiętności oraz południowego temperamentu zamknięta w eleganckim, czarnym opakowaniu. Różowy CIN&CIN Rose to ucieleśnienie romantyczności, delikatności, a także zmysłowości. Oba w szczególny sposób dodadzą Walentynkowym spotkaniom pikanterii i zapewnią dużą dawkę przyjemności. Lekko schłodzona i niezwykła moc win […]

Lidl odkrył potencja​ł w sprzedaży wina

Amarone della Valpolicella Classico 2008

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów. Na bazie popularności szerokiej oferty wysokojakościowych win francuskich, która zadebiutowała w Lidlu 1 października br., kolej na wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. Już w najbliższy poniedziałek, 22 października, w […]

Pełne słodyczy i lod​owego blasku nowe Ca​rlo Rossi​

Carlo Rossi - słodkie czerwone

Carlo Rossi, jedna z najpopularniejszych marek wina w Polsce, wprowadza nowy wariant smakowy. Z początkiem września na rynek trafia łagodne, słodkie, czerwone wino Carlo Rossi Sweet Red, czyli niesamowita mieszanka słodyczy i świata glamour zamknięta w mocno schłodzonej butelce. Subtelna słodycz Sweet Red to zupełnie nowy smak w rodzinie Carlo Rossi i jednocześnie niespodzianka dla wielbicieli słodkich win. Carlo Rossi Sweet Red zaskakuje subtelną delikatnością oraz bogactwem aromatu świeżych owoców z domieszką nuty wanilii. Najlepiej […]

Paolo Cozza wystąpi w kampanii promocyjnej wina firmy Jantoń

Paolo Cozza gotuje

W połowie września br. rozpocznie się kampania promocyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza – znany z programu „Europa da się lubić”. Hasło kampanii to „Celebro wino do posiłku – Odkorkuj wyobraźnię!”. Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie (działania promocyjne na Facebooku). Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania promocyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i […]