CIN&CIN OranCini, CIN&CIN LemonCini oraz CIN&CIN Cherry – oto nowa, unikatowa kolekcja wermutów CIN&CIN na sezon letni, która trafi na rynek z początkiem sierpnia br. Trzy designerskie opakowania produktów o swobodniejszej kolorystyce i linii, wyróżnią markę na sklepowej półce. Wprowadzeniu nowej kolekcji CIN&CIN towarzyszą działania promocyjne z wykorzystaniem materiałów POSM. Kampania ma celu wsparcie sezonowej sprzedaży wermutów smakowych CIN&CIN i budowanie świadomości marki w kategorii drinków.
CIN&CIN, znawca gustu kobiet oraz dobrego smaku znów zaskakuje! W połowie lata wprowadza na rynek unikatową i limitowaną kolekcję wermutów CIN&CIN w trzech najpopularniejszych wariantach smakowych: CIN&CIN OranCini, CIN&CIN LemonCini oraz CIN&CIN Cherry. Nowoczesny kształt oraz mocny kolor butelek podkreślają letni i „drinkowy” charakter produktu.
„CIN&CIN – wybierz kolor ze smakiem” to odważny i wyróżniający koncept, który poprzez kreatywne opakowania ma za zadanie zwrócić uwagę dotychczasowych i nowych konsumentów. Dowodzi, że CIN&CIN potrafi zaskoczyć nie tylko w okresie sylwestra czy karnawału. Wierzymy, że produkt będzie budował przewagę na półce i tym samym uda się wesprzeć jego sprzedaż.
– mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager marki CIN&CIN.
Wprowadzeniu nowej kolekcji CIN&CIN towarzyszy kampania marketingowa, która potrwa od początku sierpnia do końca września. W wybranych punktach sprzedaży w całym kraju, zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym, będą prowadzone działania prosprzedażowe. Wyprodukowane zostaną materiały POSM oraz specjalnie oznakowane, ekspozycje do ustawienia butelek. Silny nacisk położony zostanie również na komunikację w Internecie oraz w prasie branżowej, gdzie prowadzone będą działania reklamowe wzmocnione aktywnościami PR.
Kreację i pomysł kampanii przygotowała agencja 4 Frame, za działania public relations odpowiada agencja Kuźnia PR. Sugerowana cena produktu na półce to około 19,99 zł za butelkę 1L .
Ambra