Od kwietnia baton LION 2pack dostępny jest na rynku w nowej odsłonie. Na opakowaniu pojawiła się nowoczesna grafika piłki nożnej na biało-czerwonym tle. Dorwij go, zarycz z zachwytu i zagrzej zawodników do walki i strzelania bramek. Biało-czerwony szalik i baton LION to teraz niezbędnik każdego kibica. Kruchy wafelek przełożony kremem, oblany ciągnącym się karmelem, obsypany chrupkami ryżowymi i otoczony pyszną polewą kakaową jest idealną przekąską podczas emocjonującego meczu. Baton LION przyda się zarówno na stadionie, jak […]
Słodycze
Marka Lambertz, przodujący producent słodyczy i specjalista od piernikowych smakołyków, przygotował dla miłośników tego bajkowego przysmaku wyjątkową propozycję – Pierniki Nadziewane…. latem. Naprawdę trudno inaczej nazwać orzeźwiający smak słonecznego nadzienia, które bogato wypełnia każde korzenne, pulchne ciastko. Słodka morela i lekko kwaskowate jabłko łączą się ze sobą, tworząc idealnie harmonijny duet. Pierniki Nadziewane morela – jabłko marki Lambertz zawierają aż 25 % nadzienia i tyle samo przepysznej czekolady. Dzięki temu każdy kęs utwierdza w przekonaniu, […]
Firma Nestlé Polska przekazała Agencji JWT Warszawa obsługę ATL dwóch kolejnych marek produktowych: PRINCESSA i LION. Dotychczasowo agencja JWT wspierała marki: KitKat i JOJO. W wyniku tego przekazania JWT Warszawa pracuje obecnie dla większości marek słodyczy należących do Nestlé Polska. Podjęliśmy współpracę z JWT, ponieważ to agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w kategorii słodyczy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przekazanie obsługi reklamowej kolejnych marek z naszego portfela do JWT to również krok w uspójnianiu […]
Jutrzenka Colian, polski producent słodyczy, na stronie internetowej informuje swoich Konsumentów i Partnerów Handlowych, że do produkcji swoich wyrobów używa soli spożywczej od sprawdzonych dostawców. Firma Jutrzenka Colian, producent słodyczy takich marek jak: Grześki, Akuku!, Familijne, Goplana, Jeżyki i Jutrzenka, przypraw Appetita, bakalii Siesta oraz napojów Hellena, oświadcza, że w procesie produkcji wykorzystuje sól i peklosól przeznaczoną do celów spożywczych. Posiadamy stosowne certyfikaty, potwierdzające najwyższą jakość surowców używanych do wytwarzania produktów firmy, w tym pochodzące od dostawców soli spożywczej. Małgorzata Filipiak – Pełnomocnik Zarządu ds. Zapewnienia Jakości […]
Jutrzenka Colian stworzyła nową klasę wafli rodzinnych, wprowadzając na początku lutego do sprzedaży Familijne wafle Gofrowe z musem w dwóch wariantach – czekoladowym oraz o smaku waniliowym. Innowacyjne produkty marki Familijne będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Familijne Gofrowe to jedyne na rynku wafle, zawierające puszysty mus. Unikalność produktu polega na połączeniu grubego, ale jednocześnie bardzo kruchego wafelka z lekkim kremem o konsystencji musu. Propozycja marki obejmuje dwa najpopularniejsze wśród wafli rodzinnych rodzaje nadzienia – czekoladowe […]
Od połowy lutego marka PRINCESSA sponsoruje „Reguły gry” – nowy serial TVN 7 oraz „Czary mary Goka na wyjeździe” – najnowszy program znanego, brytyjskiego stylisty Goka Wana. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki. Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program Goka Wana, chcemy dotrzeć do kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach. Konsumentki wafelków PRINCESSA są naprawdę wyjątkowe, interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami. Obie propozycje stacji Grupy […]
Z początkiem lutego br. kultowy wafelek Horalky zmienił nazwę na terenie Polski. Teraz nazywa się Góralki. Zmieniła się nazwa, ale zawartość i smak pozostał ten sam. Wafelki nadal są tak samo pyszne jak przed zmianą nazwy. Wafelki Góralki będą oferowane w tych samych czterech smakach i w tej samej wysokiej jakości jak dotychczas. Wprowadzeniu zamiany na rynku będzie towarzyszy intensywna kampania reklamowa w telewizji i w internecie, która ma za zadanie poinformować konsumentów o zmianie […]
Wielkanoc to czas, kiedy cieszymy się rodzinną atmosferą, wspólnym malowaniem pisanek, pierwszymi wiosennymi spacerami i czekamy na zajączka z koszem pełnym słodkości. Jak co roku w koszyku nie może zabraknąć pysznych słodyczy Nestlé z wielkanocnej oferty. Ekskluzywna figurka zajączka AFTER EIGHT z aksamitnej gorzkiej czekolady z orzeźwiającą nutą mięty zachwyci każdego swoim wyrafinowanym smakiem. Jej eleganckie opakowanie sprawia, że będzie również miłym podarunkiem dla najbliższych. Świąteczną nowością od Nestlé jest również figurka zajączka KIT KAT […]
Bijesz rekordy w porannej krzątaninie i rozgardiaszu? Dopinasz na ostatni guzik swój poranek, a czasami i całej rodziny? W biegu przegryzasz cokolwiek, ale już w drodze do pracy czujesz spadek mocy? Poznaj sekret udanego początku dnia! To LU Go! Pyszne Nadzienie – nasz nowy pomysł na poranny posiłek, który zapewni Ci energię na cały poranek. W tym szaleństwie jest metoda! Dobrze znane i cenione przez Polaków zbożowe ciasteczka LU Go! połączono z pysznym nadzieniem – […]
Tegoroczny motyw przewodni opakowań rodzinnych Mieszko to pełna humoru historia wiosennej przejażdżki wielkanocnej pary – zająca i kurczaczka. Motyw jest obecny na opakowaniach najpopularniejszych czekoladek familijnych – Michaszkach, Truflach, Marcepanie, Kokoskach, galaretkach Solo i piankach Duet a także na wybranych bombonierkach linii klasycznej – Twoim Sekrecie i Biance. Na Wielkanoc 2012 firma Mieszko przygotowała także specjalną ofertę eleganckich opakowań bombonierek premium, która opiera się na motywie zdobionego bilecika. Linię elegancką tworzą bombonierki: Magnifique w wersji złotej i czarnej z banderolą, Chocoladorro, A’madorro, Soleil, Amoretta, La Stella, […]