PRINCESSA sponsoruje “Reguły gry” i “Czary mary Goka na wyjeździe”

Princessa logo

fot. Princessa logo / Nestlé

Od połowy lutego marka PRINCESSA sponsoruje „Reguły gry” – nowy serial TVN 7 oraz „Czary mary Goka na wyjeździe” – najnowszy program znanego, brytyjskiego stylisty Goka Wana. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki.

Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program Goka Wana, chcemy dotrzeć do kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach. Konsumentki wafelków PRINCESSA są naprawdę wyjątkowe, interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami. Obie propozycje stacji Grupy TVN są silnie związane ze światem marki i adresowane właśnie do naszej grupy docelowej. Chcemy dostarczać naszym konsumentkom codziennych, wyjątkowych przyjemności w postaci pysznego wafelka PRINCESSA czy ulubionego programu w telewizji.

– mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.

„Reguły gry” to pierwsza serialowa produkcja TVN 7, która opisuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczami świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wciąż szukającego swej drugiej połowy singla. Występuje w nim plejada polskich gwiazd, dzięki czemu czwartkowe wieczory z serialem i ulubionym wafelkiem PRINCESSA będą prawdziwą przyjemnością.

W programie „Czary mary Goka na wyjeździe” stylista udowadnia, że wszystkie kobiety mogą wyglądać olśniewająco – to zbieżne z dewizą marki PRINCESSA, według której każda kobieta jest naprawdę wyjątkowa.

W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji obu programów emitowane będą 8-sekundowe spoty marki PRINCESSA. W internecie marka będzie obecna na platformie TVN Player. Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Agencja Lowe.

Serial „Reguły gry” jest emitowany w czwartki o godz. 20:00 na kanale TVN 7.

Emisja programu „Czary mary Goka na wyjeździe” w poniedziałki o godz. 20.30 w TVN Style.

Nestlé

1 powiązanie

  • Reguły gry
    6 Wrz 2014 | URL komentarza | Odpowiedz

    PRINCESSA sponsoruje “Reguły gry” i “Czary mary Goka”

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Maja Kołodziejczyk, Nestle, Princessa, Producent słodyczy, Słodycze
Wafelek Góralki
Już nie Horalky – teraz kultowy wafelek nazywa się Góralki

Z początkiem lutego br. kultowy wafelek Horalky zmienił nazwę na terenie Polski. Teraz nazywa się Góralki. Zmieniła się nazwa, ale...

Zamknij