Firma Wawel SA wprowadza na rynek nowe malinowo – jeżynowe karmelki. To kolejna, po Fresh&Fruity, propozycja cukierków na bazie owoców, która pozwala cieszyć się niepowtarzalnym smakiem przez cały rok! Nadziewane Karmelki będą dostępne od połowy sierpnia 2013. Z obserwacji rynku wynika, że słodycze na bazie owoców stają się niezwykle popularne, zwłaszcza w okresie letnim. Przed wakacjami firma Wawel SA zaprezentowała nowe karmelki Fresh&Fruity, inspirowane tym, co z natury najlepsze. Zdobyły one uznanie wśród konsumentów. Teraz […]
Słodycze
Nowe wedlowskie czekolady to wyjątkowa propozycja dla miłośników znanych deserów rodem z Włoch i Francji. Jeśli chcecie poczuć się jak w kafejce pod Wieżą Eiffla spróbujcie czekolady o smaku crème brûlée. Macie ochotę na włoski klimat? Czekolady o smaku panna cotta bądź tiramisu są doskonałe dla grupy smakoszy. Wyobraź sobie letni dzień w Paryżu spędzony z przyjaciółmi. Najpierw wizyta w Luwrze, a potem spacer Polami Elizejskimi. Chcecie się zrelaksować, siadacie więc w malutkiej kawiarence i […]
Producent najpopularniejszych żelków i pianek, firma Haribo, wprowadza na rynek nowość – kolorowe żelko-pianki Funny Cubes (Uśmiechnięte Buźki). Jest to najnowsza propozycja firmy Haribo, która idealnie wpisuje się w slogan marki- Haribo smak radości, dla dzieci i dorosłych. Funny Cubes (Uśmiechnięte Buźki) to wyjątkowo innowacyjny pod kątem konsystencji smakołyk, łączący w sobie cechy rozciągliwego żelka i puszystej pianki! Kostki z uśmiechniętymi buźkami występują w czterech kolorach i owocowych smakach: cytrynowym, bananowym, wieloowocowym oraz czarnej porzeczki. […]
Bogactwo kształtów, różnorodność smaków, wykwintna słodycz? Kruche i pieczone tradycyjnym, domowym sposobem łakocie bez konserwantów i sztucznych dodatków? To 500 gramowy ręcznie pakowany Mix pysznych Tomaszowskich ciasteczek z oferty firmy Krawpak, rodzinnego przedsiębiorstwa, które z ogromnym zaangażowaniem promuje kulturę świadomego odżywiania się i wspierania lokalnej gospodarki. 500 gram Tomaszowskich ciasteczek – łakoci bez liku Nazwa Mieszanka zobowiązuje, dlatego 500 gramowy Mix Tomaszowskich ciasteczek to melanż smaków, form, kształtów, kolorów i nadzień. Ciasteczka posiadają nazwę Tomaszowskie, […]
Mikado – marka, która swoją niezwykłą popularność zyskała w większości krajów europejskich a oraz w Azji, teraz podbija także polski rynek! Wielbiciele niebanalnych słodkich przekąsek będą zachwyceni, ponieważ koronnym oraz uwielbianym powszechnie produktem tej marki są niezwykłe ciasteczka o kształcie paluszków w polewie z mlecznej czekolady. Paluszki, których kształt zainspirowany został przez popularną grę ,,bierki”, zwane na świecie właśnie Mikado, wykonane zostały z kruchego i chrupiącego ciasta biszkoptowego. Dzięki temu są delikatniejsze, ale jednocześnie bardziej […]
Spróbuj nowych, pysznych ciastek belVita z owocami leśnymi. Wyjątkowy smak kruchego zbożowego ciasteczka w połączeniu z jagodą i z jeżyną sprawi, że z uśmiechem rozpoczniesz dzień. Wykorzystaj letnie, ciepłe i słoneczne dni, by urozmaicić swój jadłospis i jeść proste w przygotowaniu, zbilansowane śniadanie. Lato to czas, kiedy zmienia się nasz tryb życia, więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu. Nasza dieta staje się lżejsza, mamy ochotę na eksperymenty kulinarne i zabawę w kuchni. Łatwy dostęp do […]
Prince Polo, lider rynku wafli w czekoladzie w Polsce*, wprowadza do sprzedaży nowy wariant wafelków. Prince Polo XXL z kremem kokosowym oblane mleczną czekoladą to propozycja dla fanów kokosowego smaku wafli. Limitowana edycja tych wafelków będzie dostępna w sprzedaży przez kilka miesięcy. Do tej pory oferta marki obejmowała trzy główne rodzaje wafli: Classic, Mleczne oraz Orzechowe. Kokos to czwarty najpopularniejszy smak w tej kategorii słodyczy w Polsce.** Kokos to jeden z największych i najszybciej rosnących […]
Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca. Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach […]
Są pełne owocowego, półpłynnego nadzienia, dostępne w 4 wersjach smakowych, tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. To nowe Karmelki Fresh & Fruity – letnia nowość z Wawelu! Idealne na nadchodzący sezon! Weź je na plażę i ciesz się owocową porcją smaku! Karmelki Fresh & Fruity to nowość z firmy Wawel, która łączy w sobie odrobinę tradycji dzięki ręcznej produkcji oraz nowoczesność w postaci owocowego nadzienia w 4 wariantach smakowych: pomarańczowym, mango, truskawkowym i cytrynowym. […]
29 kwietnia 2013 Spółka Colian Sweet Sp. z o.o., zależna od Colian S.A., zakończyła proces nabywania udziałów spółki „FC Solidarność – rok założenia 1952” sp. z o.o. (FC Solidarność). O umowie przedwstępnej, dotyczącej zamiaru nabycia udziałów w FC Solidarność od Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” oraz od osób fizycznych, spółka Colian poinformowała w dn. 8 stycznia 2013. W dn. 29 kwietnia Colian Sweet Sp. z o.o. podpisała ostateczna umowę ze Spółdzielnią Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” […]