Producent słodyczy

Kokosowa edycja limitowana wafelków Prince Polo

Prince Polo XXL Kokosowe

Prince Polo, lider rynku wafli w czekoladzie w Polsce*, wprowadza do sprzedaży nowy wariant wafelków. Prince Polo XXL z kremem kokosowym oblane mleczną czekoladą to propozycja dla fanów kokosowego smaku wafli. Limitowana edycja tych wafelków będzie dostępna w sprzedaży przez kilka miesięcy. Do tej pory oferta marki obejmowała trzy główne rodzaje wafli: Classic, Mleczne oraz Orzechowe. Kokos to czwarty najpopularniejszy smak w tej kategorii słodyczy w Polsce.** Kokos to jeden z największych i najszybciej rosnących […]

Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne

Kampania Wafle Familijne

Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca. Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach […]

Owocowe wariacje w stylu Fresh & Fruity od Wawelu

Karmelki Fresh and Fruity 1kg

Są pełne owocowego, półpłynnego nadzienia, dostępne w 4 wersjach smakowych, tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. To nowe Karmelki Fresh & Fruity – letnia nowość z Wawelu! Idealne na nadchodzący sezon! Weź je na plażę i ciesz się owocową porcją smaku! Karmelki Fresh & Fruity to nowość z firmy Wawel, która łączy w sobie odrobinę tradycji dzięki ręcznej produkcji oraz nowoczesność w postaci owocowego nadzienia w 4 wariantach smakowych: pomarańczowym, mango, truskawkowym i cytrynowym. […]

Grupa Colian finalizuje przejęcie FC Solidarność

Jutrzenka Colian

29 kwietnia 2013 Spółka Colian Sweet Sp. z o.o., zależna od Colian S.A., zakończyła proces nabywania udziałów spółki „FC Solidarność – rok założenia 1952” sp. z o.o. (FC Solidarność). O umowie przedwstępnej, dotyczącej zamiaru nabycia udziałów w FC Solidarność od Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” oraz od osób fizycznych, spółka Colian poinformowała w dn. 8 stycznia 2013. W dn. 29 kwietnia Colian Sweet Sp. z o.o. podpisała ostateczna umowę ze Spółdzielnią Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” […]

Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska

Mondelēz International

Kraft Foods Polska S.A., wiodąca firma branży spożywczej w Polsce, zmienia nazwę na Mondelez Polska S.A. Zmiana wchodzi w życie 29 kwietnia 2013 roku. Pod szyldem Mondelez działać będzie także 7 zakładów produkcyjnych firmy w Polsce, jako spółka Mondelez Polska Production Sp. z o.o. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza znacznie więcej niż tylko zmianę nazwy. Choć Mondelez Polska nadal będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak […]

Szwajcarskie cukierki ziołowe Ricola

Cukierki szwajcarskie Ricola

Co powstaje z połączenia pasji tworzenia i ziół zbieranych na górskich terenach Szwajcarii? Oczywiście Ricola, znane na całym świecie cukierki ziołowe, których tradycja sięga lat. 30 XX wieku. Niezmienne od lat, cenione w ponad 50 krajach i na wszystkich kontynentach cukierki Ricola, za sprawą dystrybutora – firmy Index Food, dostępne są już w Polsce w nowych, 40-gramowych opakowaniach. Każdy cukierek Ricola to mieszanka 13 aromatycznych ziół, uprawianych w naturalny sposób tylko na górzystych obszarach Szwajcarii, […]

Nowy smak krówkowych czekoladek z Wawelu

Krówkowa Czekoladka

Do oferty uwielbianych przez najmłodszych produktów z nadzieniem krówkowym dołączy jeszcze jeden. Czekoladki Krówkowe – łakocie z mlecznej czekolady wypełnione półpłynnym karmelowym nadzieniem z pewnością ucieszą wszystkich miłośników nadzienia krówkowego. Dostępne w sprzedaży od kwietnia 2013 roku. Najliczniejszą grupę odbiorców produktów z linii „krówkowych” stanowią oczywiście dzieci. Do chwili obecnej dzieci mogły wybierać między czekoladą, batonikiem Krówkowym a tradycyjnymi ręcznie produkowanymi Krówkami. Tej wiosny do „łaciatego” grona dołączyła kolejna propozycja. Czekoladki wypełnione półpłynnym nadzieniem karmelowym […]

O niebo lepsze Ptasie Mleczko od Wedla

Ptasie Mleczko Wedel

Spróbuj o niebo lepszych pianek Ptasie Mleczko i daj się ponieść prawdziwej przyjemności. Wedel prezentuje kolejną odsłonę Fabryki Przyjemności, a w niej nowe, kuszące opakowanie oraz delikatnie udoskonaloną recepturę niebiańskich pianek w czekoladzie. Teraz już nie sposób im się oprzeć! Ptasie Mleczko® to kawałeczek nieba dla każdego, gdziekolwiek się znajduje. Polacy pokochali je za połączenie kruchej wedlowskiej czekolady i ukrytej w niej lekkiej, rozpływającej się pianki. Dzięki unikalnej recepturze, wedlowskie pianki w czekoladzie są od […]

W Krakuskach obrodziło na wiosnę

Bahlsen Krakuski Robaczki i Fasolki

Marka Krakuski powiększyła się o nowe produkty kierowane do dzieci:  Robaczki – kruche herbatniki z dodatkiem masła i Fasolki – ciasteczka po brzegi wypełnione pomarańczową galaretką i oblane aksamitną czekoladą. Kolorowe opakowania w pakiecie z kolekcjonerskimi naklejkami, ciasteczka w kształtach jak marzenie i rozmiarach w sam raz na jeden gryz, podbiją serca najmłodszych. Ekhm, a rodzice? Gwarancja wysokiej jakości, zachowanie świeżości produktu dzięki powtórnemu zamknięciu opakowania i smak, któremu ciężko się oprzeć nie tylko dzieciom, […]

Marka KitKat prezentuje nową kampanię i nowy format batona!

Kit Kat Chunky Xtra Break

KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”.  W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, […]