Polskie sklepy

Grupa Chorten z pierwszymi sklepami na Śląsku i w Małopolsce

Chorten

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten właśnie rozpoczęła ekspansję na nowe województwa, w których jej jeszcze nie było – śląskie, opolskie i małopolskie. Właśnie podpisano pierwsze umowy partnerskie z detalistami na nowych regionach i obecnie wspólnie działa już 1765 placówek handlowych. W ostatnich tygodniach Grupa Chorten rozszerzyła swój zasięg na kolejne województwa, zatrudniając nowych menadżerów odpowiedzialnych za rozwój regionu. Za współpracę ze sklepami na Małopolsce i Podkarpaciu odpowiada Grzegorz Mazur, natomiast za województwa śląskie i opolskie […]

Rodzinna sieć Arhelan otwiera kolejne sklepy

Polski Sklep Arhelan - Olecko

Najwyższa jakość produktów spożywczych, przemysłowych i chemii gospodarczej, serdeczna, wręcz rodzinna atmosfera oraz konkurencyjne ceny – to cechy, które wyróżniają sieć marketów Arhelan. Nic więc dziwnego, że tylko w czerwcu marka uruchomiła sześć kolejnych sklepów. Obecnie posiada 93 markety w 52 miejscowościach, w których zatrudnionych jest już ponad 1400 pracowników. Od początku naszej działalności staramy się jak najlepiej dbać o naszych klientów, oferując im produkty z najwyższej półki i co ważne, w przystępnych cenach. Stawiamy […]

POLOmarket: blisko 1,2 mln uczestników programu lojalnościowego POLOkarta

POLOkarta

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart. Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie […]

Już 500 sklepów Stokrotka w całej Polsce

Stokrotka Krzczonów

Dynamiczny rozwój sieci sklepów Stokrotka zaowocował otwarciem 500-setnego sklepu pod tym brandem. Do końca roku sieć sklepów planuje powiększyć się jeszcze o około 60 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Uroczyste otwarcie 500-setnego sklepu odbyło się 27 września w miejscowości Krzczonów w woj. lubelskim o godzinie 9:00. W tym dniu na wszystkich klientów czekały atrakcyjne upominki, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. Dodatkowo każdy, kto dokonał zakupów w Stokrotce na kwotę powyżej 50 zł, otrzymał […]

Bacalis i Master Fish – nowe marki własne POLOmarketu

POLOmarket nowości marki własnej - grudzień 2017

Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]

Grupa Chorten organizuje targi i debatę o patriotyzmie konsumenckim

Targi Chorten

Blisko 120 wystawców i nawet 2 tysiące odwiedzających – dokładnie za miesiąc – 2 września na Stadionie Miejskim w Białymstoku będą miały miejsce II Targi Ogólnospożywcze organizowane przez Grupę Chorten. To największe tego typu prestiżowe wydarzenie wystawiennicze branży spożywczej w północno-wschodniej Polsce, które stanie się także przestrzenią do debaty na temat patriotyzmu konsumenckiego, handlu po sąsiedzku oraz wspierania lokalnych producentów i polskich hurtowni oraz sklepów. Po sukcesie pierwszych targów, w tym roku zaplanowano drugą edycję […]

MarcPol odświeża wizerunek. Najpierw logo i hasło przewodnie, teraz nowa strona internetowa

MarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com. Nową stronę www.marcpol.pl wyróżnia przede wszystkim funkcjonalny, łatwy w nawigacji layout, czytelny podział na zakładki, w tym Strefę Klienta z odmienioną gazetkę promocyjną. W serwisie znaleźć można również m.in. przepisy na tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej oraz informacje nt. prowadzonych rekrutacji i programów praktyk. Szata graficzna strony […]

Polska Grupa Supermarketów chce wprowadzenia kilku progów podatku obrotowego

Jedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami ponad 3 mld zł – Polska Grupa Supermarketów (PGS), sieć skupiająca polskie sklepy Top Market, Delica, Minuta8 uważa, że w miejsce jednego progu (2%), rząd powinien wprowadzić skalę progresywną zależną od wysokości obrotu podmiotów gospodarczych (a nie obiektów handlowych). Należy ustalić progi podatkowe od obrotu, tak aby pozwolić rozwijać się rodzinnym małym firmom i średnim polskim sieciom handlowym. Stąd nasz propozycja skali od 0,0% – 6,5%. […]

Rozwiązanie porozumienia w sprawie Polskich Supermarketów

POLOmarket Sp. z o.o. informuje, że Zarząd spółki podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego pomiędzy spółką a Stokrotka Sp. z o.o.  w dniu 4 maja 2015 roku, którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Wypowiedzenie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych. W toku prowadzonych uzgodnień dotyczących modelu współpracy nie udało się stronom wypracować wspólnego rozwiązania satysfakcjonującego obie spółki. Zdaniem Zarządu POLOmarket ze względu na istotne rozbieżności pomiędzy stronami realizacja założeń […]

POLOmarket i Stokrotka nawiązują współpracę poprzez utworzenie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o.

POLOmarket i Stokrotka informują, że zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej  poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety sp. z o.o. Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających  4,1  mld złotych netto. Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych […]