Paulina Włodarska

Owocowa moc FRUGO w nowej formie lodopaku!

FRUGOlody czteropak

FRUGO powraca w nowym, lodowym wydaniu! Po sukcesie żelek oraz sorbetów nadszedł czas FRUGO lodów. Mroźna wersja orzeźwiającego FRUGO dostępna jest w czterech soczystych kolorach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Lody sprzedawane są we FRUGOpakach, zawierających cztery kubeczki po 130 ml. Znaleźć je można w sieciach Freshmarket oraz Żabka. Lodowe wydanie FRUGO uderza w czterech energetycznych kolorach oraz smakach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Soczyste barwy zawitały również na […]

Frugo rusza z kampanią „Back2School”

Frugo

Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z […]

4MOVE wspiera młodych piłkarzy

Murapol-4Move Cup

Marka 4MOVE, jedyny Oficjalny Napój Izotoniczny Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej objęła patronatem Międzynarodowy Turniej Piłki Nożnej U-11 – Puchar Akademii Piłkarskiej 21. Turniej młodych piłkarzy Murapol-4Move Cup rozegrany zostanie w Krakowie w dniach 6-7 czerwca br., w przeddzień rozpoczęcia rozgrywek Euro 2012. Związek izotoników 4MOVE ze sportem jest oczywisty. Marka od samego początku pozycjonowana jest jako napój dla osób aktywnych i uprawiających różne dyscypliny sportu, niekoniecznie wyczynowo. Wspierając turniej młodych piłkarzy Murapol-4Move Cup marka […]

FRUGO nokautuje konkurencję

Wszystkie smaki Frugo

Jak można wyczytać na stronie firmy FoodCare odnośnie napoju FRUGO, dane AC Nielsen nie pozostawiają złudzeń: FRUGO w okresie luty – marzec br. zostało niekwestionowanym liderem kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach z udziałami ponad 60 procent. Jednocześnie udziały dotychczasowego lidera obniżyły się z 51 do 15 procent, co oznacza ponad trzykrotny spadek w okresie 6 miesięcy! Od momentu pojawienia się na rynku na przełomie czerwca i lipca 2011 r. FRUGO konsekwentnie budowało pozycję lidera […]

4MOVE – pierwszy polski izotonik ze stewią i w nowej butelce

4MOVE Izotonik

Marka 4MOVE już od czasu swojego rynkowego debiutu przed niespełna dwoma laty ma stale rosnące grono wiernych konsumentów, którzy w izotonikach cenią nie tylko błyskawiczne orzeźwienie i regenerujące działanie, ale także smak i recepturę napojów. To właśnie dla nich 4MOVE postanowił ulepszyć swoje produkty, wprowadzając do ich składu – jako pierwsza marka na polskim rynku izotoników – stewię. Nasi konsumenci to osoby świadomie wybierające najlepsze produkty, dlatego jako producent napojów nie mogliśmy pozostać obojętni wobec […]

FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń. (+ wideo)

Frugo

21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń! FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną […]

Cukier puder marki Gellwe

Gellwe Cukier puder

Marka Gellwe tuż przed Wielkanocą poszerza swoje portfolio dodatków do pieczenia. Jako ekspert w spełnianiu najsłodszych zachcianek wprowadza cukier puder, idealny dodatek do ciast i deserów. „Gellwe od wielu lat cieszy się zaufaniem konsumentów, ponieważ oferuje najwyższej jakości dodatki do domowych wypieków i deserów. Przed Wielkanocą, która dla większości pań domu wiąże się z przygotowywaniem świątecznych ciast i deserów zdecydowaliśmy się wprowadzić cukier puder, niezastąpiony dodatek w każdej kuchni. Jesteśmy przekonani, że najwyższej jakości produkt szybko […]

Pan Franciszek Gellwe w wielkiej kampanii telewizyjnej marki Gellwe

Franciszek Gellwe

Już w najbliższy piątek, 9 marca br. startuje telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe. Jej motywem przewodnim jest kusząca pysznymi deserami kawiarenka pana Franciszka Gellwe. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta w spełnianiu słodkich zachcianek, a jednocześnie marki ciepłej, radosnej i nowoczesnej. Wykorzystanie w spotach reklamowych materiałów z pierwszej telewizyjnej kampanii Gellwe to świadome nawiązanie do długich tradycji marki na polskim rynku i jej rodzinnych konotacji, budujące i umacniające zaufanie do marki i oferowanych […]

Żółte Frugo w sklepach już od marca

Frugo żółte

Dla wszystkich, którym sprzykrzyła się już zima, mróz i śnieg, jest dobra wiadomość. Od marca w sklepach dostępne będzie żółte i odjazdowo papajowe FRUGO! Inspiracją do powstania nowego żółtego smaku FRUGO stały się słoneczne Karaiby, bo to właśnie tam rośnie zadziorna papaja, która skutecznie podkręciła smak delikatnej brzoskwini, słodkiego mango i egzotycznego ananasa. Żółte FRUGO w lutym będzie smakować wszystkim tym, którzy nie mogą się już doczekać wiosennego słońca. Już po pierwszym łyku poczują, że […]

Produkty Gellwe w nowych opakowaniach

Słodki Kubek o smaku pomarańczowego FRUGO Gellwe

Z początkiem roku na sklepowych półkach zaczęły pojawiać się produkty Gellwe w opakowaniach o nowej, odświeżonej wizualizacji. Docelowo zmiany obejmą całe portfolio marki. To, co widoczne jest na pierwszy rzut oka to delikatna zmiana logotypu marki Gellwe. Jego trzon i kolory pozostały wprawdzie bez zmian, jednak obecne logo uzupełnia widoczne u dołu hasło „Właśnie to lubię”. Logotyp, a co za tym idzie szarfa, na której znajduje się na opakowaniach uległy powiększeniu, dzięki czemu logo jest […]