Z początkiem roku na sklepowych półkach zaczęły pojawiać się produkty Gellwe w opakowaniach o nowej, odświeżonej wizualizacji. Docelowo zmiany obejmą całe portfolio marki.
To, co widoczne jest na pierwszy rzut oka to delikatna zmiana logotypu marki Gellwe. Jego trzon i kolory pozostały wprawdzie bez zmian, jednak obecne logo uzupełnia widoczne u dołu hasło „Właśnie to lubię”. Logotyp, a co za tym idzie szarfa, na której znajduje się na opakowaniach uległy powiększeniu, dzięki czemu logo jest wyraźniejsze i lepiej widoczne, skutecznie wyróżniając na półce produkty Gellwe.
Zachowane zostały podstawowe kolory opakowań, do których marka Gellwe zdążyła od lat przyzwyczaić swoich konsumentów. Powiększono grafiki prezentujące najważniejsze atuty danego produktu, np. na opakowaniach Słodkich Kubków Gellwe większe i wyraźniejsze są kubeczki z kisielem oraz owoce składające się na dany smak. Zmianie uległa także czcionka napisów, które obecnie są wyraźniejsze, a jednocześnie lżejsze. Grafikę opakowań uzupełniają konieczne informacje dotyczące wartości kalorycznych produktu.
„Zarówno logo Gellwe jak i szarfa wymagały relaunchu. Postanowiliśmy zrobić to bardzo ostrożnie ze względu na silną identyfikację dominującego koloru zarówno w szarfie, jak i logotypie Gellwe. Zastosowaliśmy zabieg polegający na uproszczeniu szarfy oraz wprowadzeniu do nazwy Gellwe nowoczesnych fontów, jednak nawiązujących do poprzednich. Inaczej pokazujemy również apetizery, zwłaszcza ciasta. Zależało nam na uzyskaniu efektu „naturalnego upieczenia w domu”, a nie fotograficznej stylizacji. Jesteśmy przekonani, że zmiany designu opakowań Gellwe zapoczątkują zmiany u konkurencji.”
– powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
W opakowaniach z nową wizualizacją konsumenci mogą już znaleźć galaretki, budynie, kisiele, w tym Słodkie Kubki o smaku FRUGO, babeczki na licencji firmy Disney, aromaty do ciast oraz kakao marki Gellwe.
Proces sukcesywnego zastępowania produktów w opakowaniach prezentujących dotychczasową wizualizację nowymi został zaplanowany na 6 miesięcy.
FoodCare