Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]
Kolporter
We wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press rodzice mogą zamawiać komplety podręczników dla przedszkoli, zerówek oraz klas I-III. Kolporter ma w ofercie 80 zestawów książek i ćwiczeniówek siedmiu największych polskich wydawców (Juka, MAC Edukacja, Nowa Era, WSiP, Didasko, GWO, Żak), posiadających zgodę ministerstwa na publikację podręczników szkolnych. Kolporter sprzedaje podręczniki we współpracy z firmą, która prowadzi hurtową sprzedaż książek. – Klient zgłasza w naszym saloniku lub Top-Pressie tytuł interesującego go zestawu podręczników, a sprzedawca za […]
Kolporter we wszystkich swoich salonikach prasowych, salonach Top-Press i w sklepach spożywczych Dobry Wybór wprowadził nową usługę elektroniczną – paysafecard. Klient może teraz kupić za gotówkę tzw. pieniądz internetowy w postaci kodu PIN, pozwalający na bezpieczne dokonanie płatności online. Nowa usługa jest adresowana do osób korzystających z portali internetowych i serwisów społecznościowych. Klient w naszym punkcie handlowym kupuje za gotówkę tzw. pieniądz internetowy, którym jest wydruk z 16-cyfrowym kodem PIN. Dysponując kodem może dokonać płatności […]
Firma kurierska K-EX we współpracy z Kolporterem przygotowała nową usługę, która od początku października br. jest realizowana w wybranych, 240 salonikach prasowych Kolportera oraz salonach Top-Press. Klienci saloników mogą teraz nadać lub odebrać osobiście przesyłki kurierskie. Klient zainteresowany usługą powinien złożyć w saloniku przesyłkę wraz z listem przewozowym. Blankiety listów dostępne są w punktach nadawczych. Po wypełnieniu listu klient dokonuje opłaty, a nasza firma doręcza przesyłki do odbiorców na terenie całej Polski. – wyjaśnia Mariusz Czepiec, […]
Sklep spożywczy przy ul. Dziadoszańskiej 44 we Wrocławiu to 50. placówka należącej do Kolportera sieci handlowej Dobry Wybór. Uroczyste otwarcie wrocławskiego sklepu odbyło się 3 lipca br. Podobnie jak większość sklepów Dobry Wybór, ten wrocławski jest sklepem osiedlowym. Główny asortyment to produkty świeże, czyli pieczywo, nabiał, warzywa, owoce i wędliny, w najbliższych dniach w ofercie pojawi się piwo i inne alkohole. 51. sklep Dobry Wybór został otwarty 5 lipca w Darłowie przy ul. Powstańców Warszawy 36. To zarazem pierwszy punkt, […]
Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca”, która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych. Najnowszym produktem sprawdzanym w ten sposób jest jedwab do włosów Biosilk. Usługa „Oferta Miesiąca” daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór). Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w […]
Oficjalne maskotki UEFA Euro 2012™, których jedynym licencjobiorcą i dystrybutorem jest Kolporter S.A., można już kupić w największych polskich sieciach handlowych. Maskotki będą też dostępne w sklepach w całej Europie. Poza Polską pierwszym krajem, do którego trafiły dystrybuowane przez Kolportera pluszaki, była Ukraina, maskotki sprzedawane są tam w sklepach sieci Intertop. Niedawno Kolporter podpisał też umowę ze szwajcarską firmą Intersport, oficjalnym partnerem UEFA, na sprzedaż maskotek w innych krajach. – To sieć, której sklepy sportowe znajdują się w […]
Urszula Gądek z Olkusza wygrała milion punktów PAYBACK – nagrodę główną w loterii „Zostań Milionerem PAYBACK”, prowadzonej w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press. Klienci dokonujący zakupów w salonikach, a posiadający zarejestrowaną kartę Programu Bonusowego PAYBACK, za każde wydane 2 złote otrzymywali jeden punkt PAYBACK. Klienci mogli również zdobywać większą liczbę punktów w regularnych akcjach promocyjnych z punktami PAYBACK, np. 3 razy więcej punktów za zakup prasy. Zarówno punkty promocyjne, jak i podstawowe traktowane były jako […]
Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Kolporter ma trzy własne sieci handlowe: saloniki prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór. Podstawową specjalnością handlową firmy pozostają dwie pierwsze. W jakim kierunku idzie ich rozwój? Są dwa strategiczne kierunki działania: pozyskiwanie optymalnych lokalizacji oraz zwiększanie efektywności sprzedaży. W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, […]
- 1