Kolporter

Abpol Company Polska S.A. wprowadza produkty do Saloników Prasowych Kolporter

Abpol

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]

Podręczniki szkolne w ofercie saloników Kolportera

Salonik prasowy Kolporter

We wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press rodzice mogą zamawiać komplety podręczników dla przedszkoli, zerówek oraz klas I-III. Kolporter ma w ofercie 80 zestawów książek i ćwiczeniówek siedmiu największych polskich wydawców (Juka, MAC Edukacja, Nowa Era, WSiP, Didasko, GWO, Żak), posiadających zgodę ministerstwa na publikację podręczników szkolnych. Kolporter sprzedaje podręczniki we współpracy z firmą, która prowadzi hurtową sprzedaż książek. – Klient zgłasza w naszym saloniku lub Top-Pressie tytuł interesującego go zestawu podręczników, a sprzedawca za […]

Kolporter wprowadza usługę płatniczą paysafecard w swoich punktach

Salonik Prasowy Top Press

Kolporter we wszystkich swoich salonikach prasowych, salonach Top-Press i w sklepach spożywczych Dobry Wybór wprowadził nową usługę elektroniczną – paysafecard. Klient może teraz kupić za gotówkę tzw. pieniądz internetowy w postaci kodu PIN, pozwalający na bezpieczne dokonanie płatności online. Nowa usługa jest adresowana do osób korzystających z portali internetowych i serwisów społecznościowych. Klient w naszym punkcie handlowym kupuje za gotówkę tzw. pieniądz internetowy, którym jest wydruk z 16-cyfrowym kodem PIN. Dysponując kodem może dokonać płatności […]

Usługi kurierskie w salonikach prasowych Kolportera

Salonik prasowy Kolporter

Firma kurierska K-EX we współpracy z Kolporterem przygotowała nową usługę, która od początku października br. jest realizowana w wybranych, 240 salonikach prasowych Kolportera oraz salonach Top-Press. Klienci saloników mogą teraz nadać lub odebrać osobiście przesyłki kurierskie. Klient zainteresowany usługą powinien złożyć w saloniku przesyłkę wraz z listem przewozowym. Blankiety listów dostępne są w punktach nadawczych. Po wypełnieniu listu klient dokonuje opłaty, a nasza firma doręcza przesyłki do odbiorców na terenie całej Polski. – wyjaśnia Mariusz Czepiec, […]

Ponad pięćdziesiąt sklepów sieci Dobry Wybór

Sklep sieci Dobry Wybór

Sklep spożywczy przy ul. Dziadoszańskiej 44 we Wrocławiu to 50. placówka należącej do Kolportera sieci handlowej Dobry Wybór. Uroczyste otwarcie wrocławskiego sklepu odbyło się 3 lipca br. Podobnie jak większość sklepów Dobry Wybór, ten wrocławski jest sklepem osiedlowym. Główny asortyment to produkty świeże, czyli pieczywo, nabiał, warzywa, owoce i wędliny, w najbliższych dniach w ofercie pojawi się piwo i inne alkohole. 51. sklep Dobry Wybór został otwarty 5 lipca w Darłowie przy ul. Powstańców Warszawy 36. To zarazem pierwszy punkt, […]

Oferta Miesiąca w sieciach Kolportera

Salonik prasowy Kolporter

Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca”, która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych. Najnowszym produktem sprawdzanym w ten sposób jest jedwab do włosów Biosilk. Usługa „Oferta Miesiąca” daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór).  Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w […]

Maskotki UEFA Euro 2012™ nie tylko w Polsce

Maskotki EURO 2012

Oficjalne maskotki UEFA Euro 2012™, których jedynym licencjobiorcą i dystrybutorem jest Kolporter S.A., można już kupić w największych polskich sieciach handlowych. Maskotki będą też dostępne w sklepach w całej Europie. Poza Polską pierwszym krajem, do którego trafiły dystrybuowane przez Kolportera pluszaki, była Ukraina, maskotki sprzedawane są tam w sklepach sieci Intertop. Niedawno Kolporter podpisał też umowę ze szwajcarską firmą Intersport, oficjalnym partnerem UEFA, na sprzedaż maskotek w innych krajach. – To sieć, której sklepy sportowe znajdują się w […]

Finał wielkiej promocji w salonikach prasowych Kolportera

Kolporter salonik prasowy

Urszula Gądek z Olkusza wygrała milion punktów PAYBACK – nagrodę główną w loterii  „Zostań Milionerem PAYBACK”,  prowadzonej  w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press. Klienci dokonujący zakupów w salonikach, a posiadający zarejestrowaną kartę Programu Bonusowego PAYBACK, za każde wydane 2 złote otrzymywali jeden punkt PAYBACK. Klienci mogli również zdobywać większą liczbę punktów w regularnych akcjach promocyjnych z punktami PAYBACK, np. 3 razy więcej punktów za zakup prasy. Zarówno punkty promocyjne, jak i podstawowe traktowane były jako […]

Kolporter planuje rozwój sieci i wzrosty sprzedaży

Mateusz Wiśniewski

Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Kolporter ma trzy własne sieci handlowe: saloniki prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór. Podstawową specjalnością handlową firmy pozostają dwie pierwsze. W jakim kierunku idzie ich rozwój? Są dwa strategiczne kierunki działania: pozyskiwanie optymalnych lokalizacji oraz zwiększanie efektywności sprzedaży.  W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, […]