Kampania reklamowa

Lekka jak piórko – nowa kampania Biało-Białego Ptasiego Mleczka

Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie. Ada i Franek to główni bohaterowie nowej reklamy Wedla poświęconej piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Spot jest kontynuacją rozpoczętej na początku roku kampanii pod hasłem „Lubię to”, utrzymanej w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazującej radość, której każdy z nas doświadcza […]

Wielkanocna kampania reklamowa margaryny Palma

PALMA - reklama

Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale […]

Kampania reklamowa deserów marki Delecta

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w  prasie handlowej. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek  Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina). […]

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel – “Lubię to”

Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów. “Lubię to” – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a jedną z nich będą […]

“Sosu-Sosu” – Nowa kampania sosów do warzyw na ciepło marki Knorr

Sosu-Sosu Knorr

Po Sosy do warzyw na ciepło Knorr konsumenci mają okazję sięgać już od kilku tygodni. Teraz do wypróbowania nowych produktów zachęca ich kampania promocyjna obejmująca działania digitalowe w obrębie ekosystemu Przepisy.pl. Od 4 listopada na portalu Przepisy.pl działa specjalna sekcja tematyczna poświęcona przygotowywaniu warzyw w wersji na ciepło: http://www.przepisy.pl/temat/sosy-do-warzyw-na-cieplo. Konsumenci mogą skorzystać z przygotowanych przez Szefów kuchni Knorr przepisów oraz zapoznać się z poradami żywieniowca dotyczącymi tychże warzyw. Jednocześnie na portalu Facebook została uruchomiona specjalna aplikacja […]

Hochland Twarogowy smak

Nowy Twarogowy Smak Hochland

W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach – RMF oraz Radio Zet – ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmuje 1300 […]

Jesienna kampania reklamowa w TV marki Jawo

Jawo - Reklama TV

Firma Jawo – producent produktów mrożonych – ręcznie robionych pierogów, dań ziemniaczanych oraz potraw na patelnię przygotował wizerunkową kampanię reklamową, którą będziemy mogli obejrzeć  jesienią br. Jest  to kampania obejmująca sponsoring programów w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych. Billboardy sponsorskie ukażą się na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVN Style i będą emitowane w październiku br. W swojej ofercie firma JAWO  ma ponad 30  produktów, od pierogów wytrawnych i na słodko, przez kluski śląskie, […]

Marka Crispy Natural z nowym hasłem “Chrup na zdrowie” (film)

Crispy Natural spot reklamowy

Kampania reklamowa naturalnych przekąsek z warzyw i owoców, wystartowała 16 września br. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, TV internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał na […]

Nowa kampania marki Verbena

Verbena Zielona Herbata

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów. Zadaniem uczestników konkursu – „Verbena – najświeższy smak na rynku” (http://www.konkursverbena.pl/) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia. 1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki (http://blog.konkursverbena.pl/) można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o […]

Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Nescafe Gold billboard

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]