Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie.
Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski – czołowa marka na rynku ciastek oraz Leibniz – jedna z najbardziej znanych marek herbatników maślanych.
Reklama TV:
Kampania zagości na telewizyjnych ekranach przez 12 tygodni. Oprócz największych stacji telewizyjnych w Polsce marka będzie obecna szeroko w Internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano także wiele działań we własnych kanałach producenta na YouTube oraz na Facebooku. Część komunikacji obejmie też działania na urządzeniach mobilnych.
Celem realizowanej kampanii jest odświeżenie wizerunku młodzieżowej, nowoczesnej marki, której produkty nadają się na spotkania w gronie znajomych. W tegorocznej ofercie marki znajdziemy również dwie nowości: limitowaną wersję markiz HIT Crème Brûlée oraz wariant impulsowy HIT-ów czekoladowych.
Bahlsen Polska