Bricomarché

Intermarché i Bricomarché ze wzrostami sprzedaży w I półroczu 2024

Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7% wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów. Tym samym Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 […]

Grupa Muszkieterów z 9% wzrostem sprzedaży w I kwartale 2024 roku

Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 2,4 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 9% wzrost rok do roku. Obie marki mają za sobą okres dynamicznych przyrostów sprzedaży i zwiększania skali oddziaływania. Intermarché – solidne wzrosty sprzedaży i powrót do rozwoju Dla Intermarché pierwsze miesiące tego roku były udane pod kątem handlowym, a także istotne w kontekście powrotu sieci do rozwoju. Od stycznia do […]

Bricomarché kończy rok ze 193 sklepami w Polsce

Bricomarche Lesko

Sieć supermarketów „dom i ogród”, Bricomarché kontynuuje ekspansję i kończy rok otwarciem 193. punktu w Polsce. Nowy sklep otworzy się 13 grudnia br. w Lesku (woj. podkarpackie). Supermarket jest pierwszą placówką Bricomarché w tej miejscowości i drugą należącą do lokalnych przedsiębiorców, Magdaleny i Jakuba Zalewskich. Powierzchnia sklepu w Lesku to 650 m2. w części zamkniętej oraz 1000 m2. ogrodu zewnętrznego. W szerokiej ofercie placówki, obejmującej łącznie 20 tys. referencji, klienci znajdą produkty m.in. z takich […]

Duży wzrost obrodów Grupy Muszkieterów po pierwszym półroczu

Grupa Muszkieterów w Polsce

Po pierwszych sześciu miesiącach br. Grupa Muszkieterów osiągnęła obroty na poziomie ponad 4,6 mld złotych – czyli o ponad 12% więcej niż w tym samym okresie 2021 roku. Oznacza to wzrost o ponad 500 mln złotych rok do roku i tym samym potwierdza mocną pozycję Grupy wśród liderów rynku. W podziale na sieci obroty Intermarché wraz ze stacjami paliw wyniosły ponad 2,86 mld złotych, ze wzrostem like-for-like ponad 12% dla samych supermarketów Intermarché, natomiast sieć […]

Ponad 4,65 mld zł obrotów Grupy Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów

Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące ponad 4,65 mld zł, pozwoliły Grupie Muszkieterów do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom  i ogród” Bricomarché osiągnąć 9% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Sieć ponad 3.500  sklepów, 2 900 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych. Główny szyld Muszkieterów – Intermarché co roku zyskuje udziały w rynku supermarketów. W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały […]

Ponad 39 mld euro obrotów Grupy Muszkieterów w Europie

Grupa Muszkieterów

W 2012r. obroty Grupy Muszkieterów wzrosły o 5,6 %, a w ciągu trzech lat zanotowano wzrost o 15%, dzięki czemu Grupa potwierdziła właściwy wybór strategii. Sieć Intermarché zanotowała we Francji wzrost o 7,4%  (bez stacji paliw), co w sektorze spożywczym przełożyło się na zwiększenie udziału w rynku o + 0,7 punktu procentowego. Łącznie sieć Intermarché osiągnęła udziały w rynku na poziomie 14%. Zakłady przemysłowe Grupy Muszkieterów zanotowały wzrost na rekordowym poziomie: 7,8%. Muszkieterowie w 2013 […]

Nowe supermarkety Intermarché w Bytomiu i Świdnicy

Grupa Muszkieterów

8 i 9 marca Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety Intermarché pod szyldem Super w Bytomiu (woj. śląskie) i Świdnicy (woj. dolnośląskie). Tym samym do Muszkieterów należy już łącznie 170 sklepów Intermarché. Oba Intermarché zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Intermarché Super w Bytomiu ma 2071 m2, a uruchomiony w Galerii Świdnickiej 1834m2 powierzchni sprzedaży. Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał czy mięso. Obie placówki oferują mięso […]