Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie, marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT […]
Marka Be Now wprowadza na rynek oryginalną linię przekąsek – „Porcja Dobra”. Ma ona szansę stać się zdrowszą alternatywą dla tradycyjnych słodyczy. Jej atuty to smak i etykieta, która jest naprawdę krótka – maksymalnie trzy, cztery składniki. Produkt adresowany jest do osób odżywiających się świadomie, dbających o zdrowie, a także pozytywnie nastawionych do świata. Pakując dzieciom drugie śniadanie do szkoły zawsze miałam dylemat, czy dołożyć batonika czy nie. Wiem, że to lubią i potrzebują energii, […]
O eksporcie i imporcie najczyściej myśli się w kontekście inwestycji i kierunków, które najlepiej przyjąć, aby rozwinąć swoje przedsiębiorstwo. Czasami jednak warto zatrzymać się i spojrzeć jak zmieniła się kwestia zagranicznej wymiany handlowej Polski w ciągu ostatnich 10 lat. Jak udało się przekuć spory deficyt w nadwyżkę w eksporcie? Pierwsze lata po transformacji były stosunkowo trudnym okresem dla polskiego biznesu, który musiał być w stanie konkurować z produktami rozwiniętych gospodarek. Rozwój kraju, inwestycje zagranicznych koncernów […]
Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych. Jeszcze kilka lat temu osoby cierpiące na celiakię i różnego rodzaju alergie czy nietolerancje pokarmowe wywoływane spożywaniem glutenu, miały spore trudności z zakupem produktów bezglutenowych. Produkcja takiej żywności była niszowa, a artykuły bezglutenowe można było kupić tylko w sklepach specjalistycznych. Od kilku lat grupa konsumentów poszukujących produktów bez […]
Od grudnia br. w ponad 630 sklepach sieci Lidl w całej Polsce klienci mogą szybko i wygodnie zapłacić za zakupy BLIKIEM. Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIKA zwiększyła się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych. Lidl Polska posiada aktualnie ponad 630 sklepów, zatrudniając przy tym ponad 17 tys. pracowników. Od grudnia br. roku klienci Lidla mogą płacić za zakupy BLIKIEM, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku. – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl […]
Tegoroczna, 9. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zgromadziła w Warszawie ponad 200 przedsiębiorstw z całego świata. Na uroczystej Gali, która odbyła się podczas Targów, wręczono najważniejsze nagrody branży handlowej – Innowacje Handlu. Modern-Expo otrzymało statuetkę w kategorii „Projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych” za inteligentną półkę sklepową. Dziewiąta edycja Targów RetailShow, największej polskiej imprezy B2B w sektorze detalicznym, odbyła się w dniach 14-15 listopada 2018 roku w Warszawie. Podczas wydarzenia zaprezentowano najnowsze produkty, dedykowane […]
W Stalowej Woli powstał kolejny sklep E.Leclerc. Hipermarket został otwarty 14 listopada w obiekcie handlowo-usługowym przy ul. Niezłomnych 70. Podkarpacka placówka, funkcjonująca wcześniej przez kilkanaście lat pod szyldem sieci Frac, to hipermarket kompaktowy o powierzchni 3500 mkw. W ostatnich miesiącach sklep przeszedł znaczącą modernizację. Objęła ona m.in. trwającą od 30 czerwca br. rozbudowę, w ramach której podwojono powierzchnię sprzedaży. Zmieniono także sposób poruszania się po obiekcie oraz usytuowanie pozostałych należących do niego lokali. Modernizacja objęła […]
Już 70% konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20% dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych. 2013 rok. W Londynie przy Piccadilly Circus zobaczyć można reklamę British Airways z małym chłopcem. Ku zaskoczeniu, gdy na niebie pojawia się samolot, obraz ożywa – chłopiec wstaje z rączką zwróconą ku górze, a na ekranie […]
Fabryka Czekolady „BAŁTYK” wystartowała w największym na Pomorzu Biegu Niepodległości, który został zorganizowany w ramach cyklu PKO Grand Prix Gdyni. Wzięło w nim udział kilka tysięcy zawodników, w tym także dzieci i młodzież. „Bałtyk” przygotował dla nich m.in. batony energetyczne i czekolady proteinowe z serii „Bossman” oraz owocowe cukierki z witaminami „Dulio Vita”. Już w piątek, 9 listopada, w biurze zawodów „PKO Grand Prix Gdyni – Bieg Niepodległości” Fabryka Czekolady „Bałtyk” otworzyła swoje stoisko, na […]
Branża spirytusowa ma szansę, by stać się jedną z lokomotyw polskiej gospodarki. Świadczy o tym nie tylko kwota danin jakimi zasila budżet państwa, czy liczba miejsc pracy jakie zapewnia, ale także jej silny wpływ na kilka sektorów gospodarki, takich jak chociażby rolnictwo, czy wkład w budowanie dodatniego bilansu wymiany handlowej naszego kraju. Ważna jest także jej rola w edukacji społecznej poprzez kreowanie modelu odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Takie wnioski można wyciągnąć po V Kongresie Branży Spirytusowej, […]