W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwie oryginalne propozycje od Actimela: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Wprowadzenie nowych smaków będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży, opartą na haśle „Wstrząśnij swoim porankiem”. Nowe smaki dostępne będą w atrakcyjnych, przyciągających uwagę opakowaniach o gramaturze 4 x 100 g. Actimel przygotował dwa zaskakujące smaki: granat, jagody i korzeń maca oraz mango, kurkuma i jagody […]
Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok. Rok 2018 będzie rokiem Granda. Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato. – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa […]
Carrefour przygotował atrakcyjną ofertę na produkty zdrowe i ekologiczne. Sieć, chcąc zwiększyć ich dostępność dla polskiego klienta, objęła prawie 100 artykułów z nowego katalogu Gwarancją Najniższej Ceny. Atrakcyjna promocja dotyczy wybranych produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, która cieszy się dużą popularnością. Zwiększanie asortymentu zdrowych produktów oferowanych przez sieć w przystępniej cenie jest kolejnym działaniem w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Ostatniego dnia lutego do wszystkich hipermarketów Carrefour trafił nowy katalog sieci. W sekcji „Samo Zdrowie” […]
Odpowiedź jest prosta – ponieważ design to jedno z najważniejszych dziś narzędzi do budowania przewagi na rynku FMCG. Zapewne mijając sklepowe półki, często zastanawiamy się, dlaczego niektóre produkty omijamy i wydają się nam „nie dla nas”. Mamy wątpliwości co do ich wiarygodności i skuteczności. W koszyku ostatecznie lądują marki znane, które darzymy zaufaniem i które… zupełnie przypadkiem nieźle w naszej ocenie wyglądają. To nie przypadek, a efekt pracy zespołu designerów, marketingowców i handlowców, którzy zaczęli […]
W centrum handlowym Galeria Warmińska powstał nowy punkt spotkań IKEA z klientami. Od 21 lutego w IKEA Gościnnie mieszkańcy Olsztyna mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa, jak pięknie i wygodnie urządzić swoją przestrzeń domową, a także zamówić wybrane meble, sprzęt AGD i akcesoria przez internet. Inicjatywa została zrealizowana przez zespół IKEA Gdańsk w ramach wewnętrznego konkursu „Milion na innowacje”. IKEA Gościnnie to czasowy punkt spotkań i inspiracji dla klientów, dzięki któremu IKEA dociera do mieszkańców miast, […]
Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych. Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt […]
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni. Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo […]
Grupa Sokołów, jeden z liderów na polskim rynku wyrobów mięsnych, zapowiada powiększenie o spółki należące do Grupy Mięsnej Gzella – znanego i cenionego producenta wędlin z Borów Tucholskich. Konsolidacja z Grupą Mięsną Gzella, do której ma dojść w ramach umowy warunkowej, umocni pozycję połączonych podmiotów i ich marek na rynku krajowym i międzynarodowym. Grupa Mięsna Gzella działa na rynku od ponad 30 lat. Główny zakład firmy zlokalizowany jest w miejscowości Osie – w ekologicznym i […]
Czy jest lepszy sposób na wyrażenie miłości, niż pyszne jedzenie? W myśl tej niezawodnej zasady, FRoSTA serwuje wyjątkowe nowości – warzywne serduszka, czyli Marchewkowe i Groszkowe Love. Serduszka FRoSTY to propozycja nie tylko dla wegetarian i wegan, ale także dla wszystkich poszukiwaczy warzywnych inspiracji. Zasmakują zarówno dzieciom, jak i dorosłym, a ich przygotowanie jest banalnie proste – wystarczy chwila w piekarniku lub na patelni. Serwowane w praktycznej formie serduszek pozwalają na wygodne porcjowanie i ułatwiają […]
Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek. Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach idealnych na specjalne okazje, takie jak Walentynki czy Dzień Kobiet. Marka do swojego portfolio dodała oryginalne puszki prezentowe w aż czterech wzorach z ozdobną banderolą „Dla Ciebie”. W każdej puszce znajduje się mix […]