“Porcja dobra” – przekąska z przesłaniem od marki Be Now

Porcja dobra - zespółMarka Be Now wprowadza na rynek oryginalną linię przekąsek – “Porcja Dobra”. Ma ona szansę stać się zdrowszą alternatywą dla tradycyjnych słodyczy. Jej atuty to smak i etykieta, która jest naprawdę krótka – maksymalnie trzy, cztery składniki. Produkt adresowany jest do osób odżywiających się świadomie, dbających o zdrowie, a także pozytywnie nastawionych do świata.

Pakując dzieciom drugie śniadanie do szkoły zawsze miałam dylemat, czy dołożyć batonika czy nie. Wiem, że to lubią i potrzebują energii, ale mam też świadomość, że są wysokoprzetworzone, mają wiele sztucznych dodatków, a także cukru rafinowanego, co nie może nie mieć negatywnego wpływu na jego zdrowie. Wymyśliliśmy więc alternatywę, przekąskę która ma bardzo prosty skład, i jest na tyle smaczna, że kiedy teraz pakuję „Porcję Dobra” do dziecięcego plecaka, nikt nie kręci nosem, a ja mam spokojne sumienie.

– mówi Natalia Stsepantsova, prezes Zarządu Pure Life właściciela marki Be Now, a prywatnie matka trójki urwisów.

Porcja dobraNa linię “Porcję Dobra” składa się kilka produktów: owocowe listki (100% owoców), krążki, które zrobione są tylko z owoców i orzechów oraz kulki, do których poza wymienionymi składnikami, dodany został także mało znany w Polsce karob (zastępnik kakao), zawierający całą gamę cennych minerałów. Najbogatszą i najbardziej efektowną pozycją w serii jest kostka „Porcja Dobra” skierowana głównie do dzieci. To kolorowe pudełko, w którym poza naturalnymi słodyczami, najmłodsi znajdą kreatywną zabawkę i Dobrokartę – wesoły obrazek z motywacyjnym hasłem. Przekąska na sklepowych półkach pojawi się w nowym roku.

Nowy projekt jest prowadzony przez dwie zaprzyjaźnione rodziny, które od lat zajmują się międzynarodowym handlem. Mają 9-letnie doświadczenie w eksporcie artykułów FMCG. Zaczynały od zera, po kilku latach ich spółka handlowej trafiła na z listy Złotej Setki Podlasia, a w 2013 roku zdobyła tytuł Gazele Biznesu. Obecnie firma prowadzona przez założycieli Pure Life dostarcza towary FMCG do ponad 40 krajów świata, reprezentuje Polskę w targach międzynarodowych takich jak Gulfood w Dubaju, SIAL w Paryżu czy Anuga w Kolonii.

Wraz z rozwojem firmy, rozwijaliśmy się także my osobiście. Pasja do zdrowego stylu życia przełożyła się na chęć inwestowania w naturalne, zdrowe słodycze.

Rynek zdrowej żywności to obecnie najintensywniej rozwijający się segment w branży spożywczej na świecie. W 2017 roku aż o 17% podskoczyła krajowa sprzedaż przekąsek owocowych i trend jest rosnący. 61% Polaków szuka w sklepach produktów z prostym składem. Według danych koncernu Mondelez International 34% rodaków uważa zjedzenie czegoś słodkiego, za ulubioną przyjemność w ciągu dnia.

– zauważa Giennadij Ananczikow, przedstawiciel jednej z rodzin, które zbudowały markę Be Now.

Porcja dobraJest jeszcze jedna rzecz, która odróżnia „Porcję Dobra” od innych dostępnych na rynku. Ich twórcy inspirację czerpali nie z zachodnich koncernów, ale głównie ze Wschodu. Twórcy marki Be Now pochodzą z Białorusi. Prawie 20 lat temu przyjechali do Polski. Zamieszkali w Białymstoku i tu zaczęli prowadzić biznes. W interesach dużo podróżowali po krajach Azji – Kazachstanie, Armenii, Tadżykistanie, Uzbekistanie, Turcji.

Przywoziliśmy niskoprzetworzone produkty z owoców i orzechów, zdrowe i naturalne. Smaki Azji są w Polsce praktycznie nieznane, a to rejony nieskażone ekologicznie. Owoce dojrzewają tu naturalnie na słońcu, pestycydy są za drogie, by je stosować. Najpierw zaczęliśmy takie łakocie wytwarzać w domu, na własny użytek, a potem pomyśleliśmy dlaczego nie podzielić się tym dobrem z innymi.

– opowiada Natalia Stsepantsova.

Przez rok zwiedzali różne kraje, pracowali nad recepturami, testowali rozmaite mieszanki. Zastosowany proces produkcyjny, pozwala na zachowanie wartości odżywczych zawartych w owocach i orzechach: witamin, minerałów oraz naturalnie występujących kwasów tłuszczowych, mających korzystne oddziaływanie na organizm, a szczególnie potrzebnych do prawidłowego rozwoju dzieciom.

“Porcja dobra” może trafić również do plecaków dzieci stosujących dietę bezmleczną i bezglutenową, a owocowe listki polecane są też osobom zmagającym się z alergią. Zawiera oczywiście cukry, ale tylko te występujące naturalnie w owocach. Który rodzić nie wolałby dać swemu dziecku na drugiego śniadanie przekąski, która będzie dobra jak słodycz, a do tego zdrowa i wartościowa?

Be Now

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Be Now, FMCG, Giennadij Ananczikow, Gulfood, Natalia Stsepantsova, Porcja dobra, Producent przekąsek, Przekąski, Pure Life
DayUP przekąska dla każdego
Jak jeść zdrowo między posiłkami?

Zdrowa przekąska to sposób na pełnowartościowy posiłek w ciągu dnia. Niezależnie od tego, czy chodzisz do szkoły, na uczelnię czy...

Zamknij