Spotkania branżowe

Retail Summit 2015 czas rozpocząć

Już 18 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie rozpocznie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres potrwa dwa dni – do 19 marca. W 2014 roku w kongresie udział wzięło ponad 750 uczestników z 334 firm. Pokazało to, że Poland & CEE Retail Summit stał się centralnym spotkaniem polskiego handlu, pozwalającym z jednej strony wymieniać strategiczne informacje, z drugiej – nawiązywać owocne relacje biznesowe, realnie przekładające się na rozwój handlu w Polsce i Europie. Szczegółowe […]

VIII Targi eHandlu – święto internetowych sprzedawców w stolicy Wielkopolski

Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-Commerce z Polski i Europy. Targi eHandlu to unikalna impreza, bo tylko tutaj jednocześnie można zapoznać się z tyloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową. Wśród Wystawców znalazły się po raz kolejny tak znane marki jak: […]

Poland & CEE Retail Summit 2015 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 18-19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Celem kongresu Poland & CEE Retail Summit jest budowanie społeczności, stawiającej sobie za zadanie tworzenie nowej jakości oraz rozwoju polskiego i europejskiego handlu. Każdej kolejnej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit cel ten udaje się realizować w praktyce poprzez m.in.: wspólne definiowanie wyzwań stojących przed sektorem i […]

Targi eHandlu – ósma edycja już 24 marca w Poznaniu

24 marca w Poznaniu odbędą się już ósme Targi eHandlu – swoją ofertę przedstawi ponad 110 Wystawców z Polski i zagranicy. Targi to ogromna oszczędność czasu. W ciągu siedmiu godzin Zwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z panoramą rozwiązań dla sektora handlu internetowego jak i poszerzyć swoją wiedzę. Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki wystąpień, w sumie 16 prezentacji z zakresu SEO, SEM, prawa w e­commerce, odpowiedniego doboru Platform i Narzędzi w e­commerce oraz przeglądu rozwiązań i usług wpierających funkcjonowanie i rozwój firm działających […]

Polagra Food 2015 – nowe pespektywy dla branży spożywczej

Poznań to miasto, które kojarzy się nie tylko z koziołkami na wieży ratuszowej, ale także z… jedzeniem. I nie jest to zasługa wyłącznie rogala świętomarcińskiego czy tradycyjnej kuchni wielkopolskiej z zupą ślepe ryby i gzikiem na czele. To właśnie w Poznaniu odbywają się Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych Polagra Food stanowiące dla polskich producentów żywności przede wszystkim miejsce prezentacji nowych produktów oraz spotkań z nowymi odbiorcami krajowymi, a także z kontrahentami z zagranicy. Poznańskie targi żywności wspierają […]

Podsumowanie Targów RetailShow 2014

Przez dwa dni (19-20.11.2014) Centrum EXPO XXI w Warszawie było miejscem, gdzie przedstawiciele sieci  handlowych prowadzili rozmowy biznesowe z wystawcami i dostawcami dla branży retail. Zapoznali się z nowościami i trendami wyposażenia i projektowania sklepów oraz uczestniczyli w inspirujących konferencjach i praktycznych warsztatach. Na Targach RetailShow ponad 150 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentowało ofertę w zakresie wyposażenia i aranżacji sklepów. RetailShow to największe targi wyposażenia, technologii i usług dla handlu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. […]

Zaproszenie na warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych

Warsztaty - Pomiar efektywności działań trade marketingowych

W dniach 5-6 listopada 2014 roku w warszawskim hotelu Bristol odbędą się warsztaty o tematyce “Pomiar efektywności działań trade marketingowych” organizowane przez firmę Trio Conferences. Marketing handlowy jest jednym z najważniejszych narzędzi walki o klienta i z pewnością każdy manager odpowiedzialny za ten obszar chciałby wiedzieć jaką skuteczność mają podejmowane przez niego działania. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy warsztat, podczas którego omówione zostaną kluczowe techniki pomiaru skuteczności marketingu handlowego. Warsztaty: Pomiar efektywności działań trade marketingowych […]

Bezpłatna Konferencja Retail Congress już 25 września 2014 w Warszawie!

Tematyka wydarzenia będzie poświęcona rozwojowi branży handlu detalicznego oraz technologiom wspierającym zarządzanie sieciami handlowymi. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży retail oraz FMCG. Wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i przedstawiać interesujące case study. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji ,porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości […]

Konferencja “Automatyzacja procesów w przemyśle”

FMCG

W dobie ciągle rozwijających się technologii , nowoczesnych oraz innowacyjnych rozwiązań, które wspomagają działanie nie jednego przedsiębiorstwa, przyszedł czas aby zorganizować spotkanie poświęcone branży przemysłowej. Podczas konferencji poruszone zostaną najważniejsze z punktu widzenia przedsiębiorstwa przemysłowego kwestie dotyczące efektywnego, bezpiecznego i oszczędnego funkcjonowania firmy. Podczas konferencji głos zabiorą m.in.: Krzysztof Rosiński, Engineering Manager, Soldis Sp. z o.o. Kontrola procesu produkcyjnego i zarządzanie jakością produktu w GUARDUS™MES Dr inż. Grzegorz Ćwikła, Członek Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Politechnika […]

Branża handlowa i FMCG na Dniach Pracodawców

Dni Pracodawców

Osoby szukające pracy w branży FMCG ubiegły rok mogą uznać za udany, bo liczba ofert w tym sektorze wzrosła o 11% w stosunku do 2012 roku. Najbardziej wzrosło zapotrzebowanie na pracowników produkcji, specjalistów od sprzedaży oraz logistyki. Dobrze zapowiada się również ten rok, w I kwartale liczba propozycji zatrudnienia wyniosła już ponad 4,7 tys., czyli była o 6% większa niż w analogicznym okresie 2013. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego […]