Sieci handlowe

„Wielki wybór, niskie ceny” po sąsiedzku w Realu

Real - Wielki wybór Niskie ceny

12 kwietnia 2012 roku, market Real rozpoczął nową kampanię, której hasłem przewodnim jest: „Real: wielki wybór, niskie ceny”.  W reklamach ofertę sklepów prezentują pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie – bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej – jako cechy bliskie sieci Real. Real zaprasza wszystkich sąsiadów na tanie zakupy, oferując duży wybór produktów wysokiej jakości. Poprzez zawsze dostępne i świeże produkty, w cenach niższych niż w dyskontach […]

Rocznica sklepu SPAR w Świlczy

Spar

Nie tylko otwarcia nowych sklepów SPAR mają wspaniałą oprawę i wiążą się z przygotowanymi dla klientów atrakcjami. Placówka w Świlczy koło Rzeszowa z okazji pierwszej rocznicy powstania poza tortem, degustacjami i grillem przygotowała dla kupujących inne, cenne nagrody. Lodówkę, telewizor, aparat fotograficzny lub rolki mógł wygrać każdy kto dokonał zakupów za kwotę przynajmniej 50 złotych. – Na pomysł obchodzenia rocznicy wpadliśmy podczas rozmowy z Kierownikiem Operacyjnym SPAR. On też bardzo nam pomógł w organizacji tego przedsięwzięcia. […]

Świąteczny Apel sieci sklepów ODiDO

ODiDO sklepy

Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. Jak zauważa The Federation of Small Businesses, ponad 50% zysków z obrotów niezależnych sprzedawców detalicznych trafia do społeczności lokalnej, a jedynie 5% z supermarketów. Identyfikując się z hasłem kampanii: „Kupując po sąsiedzku, wspierasz swoich”, ODIDO zaprasza klientów na wielkanocne zakupy do lokalnych sklepów. Każdy klient, bowiem pomaga w rozwoju lokalnej […]

Sieć ODiDO ma już ponad 900 sklepów! (wideo)

ODiDO sklepy

W marcu br. spółka Makro Cash and Carry Polska S.A. – będąca właścicielem sieci sklepów ODiDO – poinformowała, że w jej szeregach jest już ponad 900 sklepów w całej Polsce! Każdego dnia do sieci ODiDO dołączają nowe sklepy, które dzięki temu notują dynamiczny wzrost obrotów – marka ODiDO to silnie promowana w mediach sieć sklepów, która dzięki swej charakterystycznej nazwie oraz dobrym i sprawdzonym produktom, dociera do szerokiego grona klientów. ODiDO to najszybciej rozwijająca się sieć […]

Oferta Miesiąca w sieciach Kolportera

Salonik prasowy Kolporter

Biznesowi partnerzy Kolportera S.A. coraz chętniej testują sprzedaż nowych produktów w sieciach handlowych zarządzanych przez firmę. Wszystko za sprawą usługi „Oferta Miesiąca”, która oparta jest na akcji reklamowej, z zastosowaniem dedykowanych nośników promocyjnych. Najnowszym produktem sprawdzanym w ten sposób jest jedwab do włosów Biosilk. Usługa „Oferta Miesiąca” daje możliwość sprawdzenia sprzedaży produktu w kanale liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór).  Średnia miesięczna odwiedzalność całej sieci wynosi ponad cztery miliony klientów. System informatyczny w […]

Logo SPAR dobrze się kojarzy

Sklep Spar

Rozmowa z Kazimierą Węglarz, właścicielką czterech sklepów w sieci SPAR. Od jak dawna jest Pani związana z handlem? Od dwudziestu jeden lat. Po 1989 roku postanowiłam, że nadszedł w końcu czas, żeby zacząć pracować na własny rachunek i mój wybór padł na handel. Początki nie były łatwe. Oprocentowanie kredytów było bardzo wysokie, a rząd też jakoś nie kwapił się żeby pomagać przedsiębiorcom. Jednak powoli rozwijałam własną działalność by dojść do tego co mam dzisiaj. Czyli […]

Delko rezygnuje ze sklepów własnych

Delko logo

Zarząd Delko S.A. po przeprowadzeniu szeregu analiz dotyczących wdrażanego projektu rozwoju własnej sieci sklepów detalicznych zdecydował, że korzystniejsze dla rozwoju firmy będzie skoncentrowanie się na funkcji hurtowej, poszerzonej o programy wspierające detalistów niezależnych. Tym samym zarząd spółki stwierdza, że projekt budowy, w sposób organiczny, własnego detalu – ze względu m.in.: na dużą kapitałochłonność oraz czasochłonność – został zawieszony. Kierujemy się trendem rynkowym, który ewidentnie wprowadza rynek detaliczny i hurtowy w Polsce w fazę konsolidacji i […]

Kolejny SPAR otwarty – tym razem w miejscowości Ładna

Spar Ładna

Kolejny franczyzobiorca zaufał sieci SPAR. Tym razem nowy SPAR Express powstał w miejscowości Ładna w województwie małopolskim. Około 100 metrowy sklep zlokalizowany jest w budynku hotelu Taurus. Właściciel hotelu Taurus  jest także cenionym w regionie i nie tylko producentem wędlin, które oczywiście znalazły się na sklepowych półkach nowej placówki. Ponadto klienci mają także od dyspozycji stoiska: owocowo – warzywne, piekarnicze i nabiałowe. Otwarcie sklepu odbyło się w bardzo profesjonalny sposób. Jestem przekonany, że tak samo […]

Sieć Lewiatan ruszyła z wiosenną kampanią reklamową

Lewiatan

12 marca rozpoczęła się pierwsza tegororczna odsłona kampanii radiowej Sieci Lewiatan. Spoty emitowane w porach największej słuchalności w takich stacjach radiowych, jak: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Radio Zet, Radio Plus (sieć 21 stacji w Polsce) oraz w 52 stacjach lokalnych i regionalnych. W bieżącym roku zaplanowana jest jeszcze szersza obecność sieci Lewiatan w mediach ogólnopolskich niż w latach poprzednich. Poza świątecznymi kampaniami telewizyjnymi przygotowany jest szereg dopełniających akcji w radio w ciągu całego […]

Trzeci supermarket sieci Piotr i Paweł w Grudziądzu

Piotr i Paweł Supermarket

14 marca br, o godz. 12.00, w Centrum Handlowym Alfa w Grudziądzu, został otwarty kolejny supermarket sieci Piotr i Paweł. Sklep na powierzchni 1238,00 m2 oferuje 17 tys.  asortymentu. Do obsługi klientów oddano 6 kas i 1 stoisko informacyjne. Otwarty  będzie siedem dni w tygodniu, od  poniedziałku do soboty, w godz. od  8.00- 21.00, w niedzielę 9.00-20.00. Zatrudnia 34 osoby. To 3  supermarket tej sieci w Grudziądzu. W dniu otwarcia klienci mogli liczyć na miłe […]