Rynek produktów

Bezglutenowe kiełbaski dla dzieci marki Degustino

Producent wędlin premium – Chrzanowska Manufaktura Wędlin – wprowadza nową linię bezglutenowych kiełbasek Degustino dedykowaną dzieciom. Kiełbaski Degustino  Kids to zdrowe i smaczne rarytasy dla najmłodszych, dostępne w dwóch wersjach: z szynki wieprzowej  i z filetem z kurczaka. Kiełbaski Degustino Kids to wyśmienite wędliny produkowane z wyselekcjonowanego mięsa, o dużej mięsności – zawierają aż 93% mięsa. Delikatny smak , tak charakterystyczny dla nich, uzyskały dzięki wykorzystaniu w produkcji wyłącznie naturalnych przypraw. Kiełbaski Degustino są pasteryzowane jak […]

Mamma Mia! – najlepszy makaron dla Makaroniarzy

Gratka dla osób lubiących makaron. Od pewnego czasu marka makaronów Mamma Mia! jest dostępna w nowych, ładniejszych opakowaniach. Po prawie roku obecności na polskim rynku Mamma Mia! na dobre zagościła już w naszych domach i wprowadziła do nich wysoką jakość, zdrowie i smak, któremu nie oprze się żaden Makaroniarz. Produkt dedykowany jest wszystkim smakoszom makaronu – dla Makaroniarzy. Ponieważ to właśnie konsument jest najważniejszy, dlatego producent nieustannie dba o jakość makaronu Mamma Mia!, produkowanego w 100% z […]

Czarna Minutka od Mokate najchętniej kupowaną herbatą w Polsce

Mokate, znany polski i europejski producent kaw i herbat, to czołowy gracz na rynku herbaty w Polsce. Jego marka Minutka jest trzecim najlepiej sprzedającym się brandem (nie licząc marek własnych), a Minutka czarna w opakowaniu zawierającym 100 torebek to najchętniej kupowana herbata w naszym kraju (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w okresie DJ-AS 2014 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem marek własnych) Według danych GUS, w zeszłym roku Polska sprowadziła […]

Black poszerza ofertę energetyków

FoodCare wprowadza nowe produkty na rynek. Na sklepowe półki trafiły właśnie wody funkcjonalne Black Water, nowość w portfolio marki. Jednocześnie FoodCare wprowadził kolejne produkty witaminowe, rozszerzając segment Black Vitamin Energy o nowe warianty smakowe. Tej jesieni FoodCare wprowadził nową jakość na polski rynek napojów, rozszerzając portfolio Black o segment wód funkcjonalnych – Black Water. Napój będący połączeniem wody smakowej, napoju witaminowego oraz energetycznego dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – Magnez + B6 oraz Power-C, które skutecznie orzeźwiają i gaszą pragnienie […]

Orzeszki z pieca od marki Felix

Marka Felix wprowadziła na rynek dwukrotnie prażone Orzeszki z pieca. Są to delikatne i jeszcze bardziej chrupiące orzeszki, które nie brudzą rąk. Felix, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów, opracowała zupełnie nowe, wyjątkowe i jeszcze bardziej chrupiące Orzeszki z pieca. Do ich stworzenia wykorzystano innowacyjną technologię 2.0 roasted, która polega na prażeniu orzechów w odpowiednio gorącym powietrzu – bez dodatku tłuszczu, dzięki czemu są jeszcze lżejsze i bardziej chrupiące w porównaniu do tradycyjnie smażonych orzechów. Dla uzyskania jeszcze […]

40 lat marki Kinder Niespodzianka

W październiku br. marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i […]

Arystokratki – luksusowe kiełbaski marki Olewnik

Na półki sklepowe trafiły właśnie Arystokratki, suszone, dojrzewające kiełbaski marki Olewnik, wyprodukowane w naturalny sposób z mięsa wieprzowego. Arystokratki to kolejny produkt z luksusowej serii Arystokracja Smaku. Arystokratki to kiełbaski wieprzowe, suszone, dojrzewające od kilku do kilkunastu dni. Swój wyjątkowy smak i aromat zawdzięczają specjalnemu, naturalnemu procesowi produkcji oraz wyszukanej kompozycji przypraw, nadającej im śródziemnomorskiego charakteru. Nowe kiełbaski należą do kategorii wędlin surowych, w związku z czym są mało przetworzone. Proces ich produkcji oparty jest […]

Pasztet drobiowy z błonnikiem – nowość firmy Profi

Pasztet drobiowy z błonnikiem to nowy produkt marki Profi oraz absolutna nowość na polskim rynku w kategorii pasztetów. To pierwszy pasztet, który w swoim składzie zawiera znany ze swoich cennych właściwości zdrowotnych – błonnik pokarmowy.  W linii nowych pasztetów Profi znajdują się cztery wersje smakowe: firmowy, z pomidorami, z papryką, z pieczarkami. Pasztet drobiowy z błonnikiem zawiera wyłącznie wysokiej jakości składniki drobiowe, w tym mięso z piersi kurczaka dlatego jest idealny dla osób, które wykluczają z diety mięsa czerwone czy wieprzowinę. Jest także […]

Gumy rozpuszczalne Maoam w odsłonie na Haloween

Dynie, nietoperze, pająki i czarownice – zbliżające się Halloween to wspaniała okazja do zabawy w prawdziwie mrocznym stylu. Zwyczaj, który dziś swoją największą popularność odnotowuje w krajach anglosaskich, coraz bardziej upowszechnia się także w Polsce. Z tej okazji MAOAM przygotowało specjalną halloweenową odsłonę kultowej mieszanki MaoMix. Gumy rozpuszczalne MAOAM w wersji Halloween Mix Halloween Mix to znane i uwielbiane przez wszystkich gumy rozpuszczalne, które teraz znaleźć można w limitowanym opakowaniu, inspirowanym charakterystycznymi symbolami i kolorami […]

Musli Fitella w nowym opakowaniu

Marka Fitella odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Chrupiące, bogate w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli” z prawej strony. Zmianie uległ również układ graficzny i kolorystyka opakowań, która jeszcze bardziej nawiązuje do konkretnych smaków produktów. Fitella Musli zadebiutowało na sklepowych półkach w zmienionej szacie graficznej. Nowe torebki, dzięki zastosowaniu przejrzystej i minimalistycznej grafiki oraz matowej folii, zyskały bardziej innowacyjny i elegancki charakter. […]