Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki Dyrektora ds. Marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej. Sandoval posiada kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie w marketingu, które zdobyła pracując ostatnio dla GLI (Genomma Lab International), gdzie pełniła rolę szefa marketingu. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola w Meksyku i Tajlandii, a także w […]
Producenci
„Admirał” – kultowe gdańskie czekoladki obchodzą swoje 25. urodziny. Od 1992 roku są słodką wizytówką Gdańska, a także należą do najbardziej znanych polskich słodyczy. Czekoladki „Admirał” produkowane są przez Fabrykę Czekolady „Bałtyk”. Historia czekoladek „Admirał” sięga początku lat 90-tych. „Bałtyk” poszukiwał wówczas pomysłu na wyjątkową i bardzo ekskluzywną pralinkę (pralinka to inaczej mówiąc wykwintna czekoladka). Miała ona zastąpić dotychczasowe cukierki czekoladowe. W tamtych latach nie było to łatwe zadanie ze względu na problemy z dostępnością […]
OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę! Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku. W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet […]
Dr Milko to renomowana marka naturalnego mleka w proszku, produkowanego z myślą o automatach vendingowych. Dr Milko powstaje ze świeżego mleka krowiego o najwyższej jakości, a dzięki innowacyjnej naturalnej technologii uzyskujemy idealną sypkość i doskonałą rozpuszczalność zarówno w gorącej jak i zimnej wodzie. Produkt wyróżnia bardzo charakterystyczne biało-czarne opakowanie. Mleko w proszku Dr Milko to w 100% świeże mleko krowie, które podczas produkcji jest pasteryzowane, sterylizowane i suszone, dzięki czemu otrzymujemy produkt całkowicie pozbawiony bakterii, […]
Za nami inauguracja nowego biura i fabryki Teekanne, jednego z największych na świecie producentów herbaty. Oprócz zmiany lokalizacji marka świętowała także 25-lecie istnienia na polskim rynku. Laserowe logo show, przemówienia przedstawicieli zarządu Teekanne oraz burmistrza Wieliczki – to niektóre z atrakcji, jakie czekały 15 września 2017 r. na osoby uczestniczące w inauguracji fabryki Teekanne Polska. Uroczysty charakter dopełnił przygotowany dla gości poczęstunek. Nowa siedziba firmy znajduje się obecnie pod adresem Kokotów 810, na terenie Wielickiej […]
Black jest jedną z najpopularniejszych marek napojów energetycznych w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję zagraniczną. Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii – Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w Internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS. Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju […]
Uchwałą Rady Zarządu Grupy z dniem 1 września 2017 stanowisko Prezesa Zarządu Bahlsen Polska objął Dariusz Wardencki. Na tym stanowisku zastąpił Scotta Brankina, który w czerwcu ubiegłego roku objął stanowisko Członka Zarządu Grupy Bahlsen w Hanowerze. Dariusz Wardencki posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze FMCG. Pracował między innymi w takich międzynarodowych firmach jak Mondelez (Dyrektor Handlowy na obszar Chorwacji i Słowenii), LU Polska (Dyrektor Sprzedaży), Gillette oraz Procter&Gamble. Ostatnio pracował jako Dyrektor Sprzedaży w firmie […]
Firma OSHEE, której celem jest motywacja do prowadzenia aktywnego stylu życia, została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce. Firma zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce. Kinga Pienińska to jedna z najczystszych naturalnych wód mineralnych w Polsce oraz […]
Konkurs konsumencki Mlekpolu dobiega końca. Jeszcze tylko przez miesiąc można bawić się z Milko i wygrywać atrakcyjne nagrody. Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie. Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane […]
7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. „Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do […]