Aktualności

Jutrzenka Colian zabiera głos w sprawie “afery solnej”

Jutrzenka Colian

Jutrzenka Colian, polski producent słodyczy, na stronie internetowej informuje swoich Konsumentów i Partnerów Handlowych, że do produkcji swoich wyrobów używa soli spożywczej od sprawdzonych dostawców. Firma Jutrzenka Colian, producent słodyczy takich marek jak: Grześki, Akuku!, Familijne, Goplana, Jeżyki i Jutrzenka, przypraw Appetita, bakalii Siesta oraz napojów Hellena, oświadcza, że w procesie produkcji wykorzystuje sól i peklosól przeznaczoną do celów spożywczych. Posiadamy stosowne certyfikaty, potwierdzające najwyższą jakość surowców używanych do wytwarzania produktów firmy, w tym pochodzące od dostawców soli spożywczej. Małgorzata Filipiak – Pełnomocnik Zarządu ds. Zapewnienia Jakości […]

Chmura przyjazna FMCG

Cloud Computing

Biuro z każdego miejsca na świecie? Jeszcze niedawno niewielu właścicieli firm mogło to sobie wyobrazić. Dziś za sprawą technologii cloud computing mobilne biuro staje się rzeczywistością. Technologia ta ułatwia pracę niezależnie od branży i wielkości przedsiębiorstwa. Wiele jest powodów, dla których jej potencjał powinien wykorzystać w codziennej pracy również sektor FMCG. Z pojęciem chmury obliczeniowej (cloud computing), wielu przedsiębiorców spotyka się obecnie na każdym kroku. Nie zawsze jednak idzie to w parze ze zrozumieniem, czym […]

Nowe Jogo Drinki

Jogo drinki

Z początkiem roku Łódzka Spółdzielnia Mleczarska “JOGO” wprowadziła na rynek nowe Jogo Drinki. Firma przygotowała dwie nowe wersje smakowe – waniliowy oraz owoce leśne.  Jogo Drink w butelce 400g o smakach: truskawka, brzoskwinia, pomarańcza z różą, ananas z limetką, wanilia i owoce leśne. Oryginalne połączenia smaków zachwycają zwolenników nowości, ale i dla tradycjonaliści znajdą coś dla siebie. Zawartość tłuszczu: 2%, przeciętna wartość energetyczna w 100 g jogurtu wynosi 312 kJ 74kcal. Wartość odżywcza: białko 2,8 g, […]

Producent piwa Perła partnerem pokazu Macieja Zienia

Perła Browary Lubelskie

Perła Browary Lubelskie SA były partnerem pokazu mody Macieja Zienia, znanego na całym świecie projektanta mody. Pochodzący z Lublina designer zaprezentował w rodzinnym mieście swoje najnowsze kreacje. Pokaz odbył się w restauracji Etiuda w ramach wieczoru pt.: Filozofia Luksusu. Spotkanie zgromadziło bardzo wielu miłośników mody. Goście podziwiali najpiękniejsze  wieczorowe suknie autorstwa Macieja Zienia. Królowały lekkie, zwiewne materiały, pastelowe kolory oraz falbanki i marszczenia. Część z zaprezentowanych kreacji  trafi do najnowszej kolekcji Zienia  jesień-zima 2012/2013. Lubelski […]

Nowa kampania “Świeże pieczywo w Intermarche” (wideo)

Intermarche

1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva. Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermaché: od pieczywa tradycyjnego, po wyśmienite francuskie, pieczywo fitness – idealne w zdrowej diecie czy pyszne przekąski. Wyjątkowe receptury oraz duża częstotliwość wypieków, która zapewnia przez cały dzień świeże i chrupiące pieczywo prosto […]

Co 6 gimnazjalista w Polsce nie je rano śniadania

Jedz smacznie i zdrowo

Długie i szare zimowe dni powoli odchodzą w niepamięć. Najwyższy czas dodać sobie energii, by w pełni cieszyć się nadchodzącą wiosną. Od czego więc zacząć? Najlepiej od pełnowartościowego śniadania! Niestety, wciąż zapominamy o najważniejszym posiłku dnia. Co gorsza nie tylko dorośli nie jedzą śniadań! Okazuje się, że średnio 13% chłopców i 18% dziewcząt w wieku gimnazjalnym w Polsce nie pamięta o porannym posiłku – informują organizatorzy programu edukacyjnego „Jedz smacznie i zdrowo”. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem […]

Wielkanoc z rodziną wspólnie z Winiary

Winiary majonez

Przygotowania do Wielkanocy zaczynają się od domowych porządków, planowania usadzenia przy stole oraz zakupu niezbędnych świątecznych dekoracji. Następnie każda pani domu musi zadbać o uzupełnienie zapasów w spiżarni, zaplanować idealne menu na wiosenne Święta Wielkiej Nocy, a także odnaleźć w szufladach sprawdzone przepisy na świąteczne potrawy. Marka WINIARY, jak co roku, chce wesprzeć wszystkie osoby przygotowujące wielkanocne potrawy i zachęca do wypróbowania znanych i lubianych produktów, które ułatwią przygotowanie pysznych dań. Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny […]

Spektakularna inwestycja SPAR

Spar

W ciągu niespełna trzech tygodni powierzchnia sklepów pod szyldem SPAR zwiększyła się łącznie o prawie 3500 metrów kwadratowych. Stało się tak dzięki przejęciu przez Bać-Pol Detal trzech renomowanych sklepów sieci IMA w Limanowej. Funkcjonujące dotychczas sklepy pod szyldem IMA miały ugruntowaną i silną pozycję na rynku handlowym w Limanowej. Może o tym świadczyć fakt, iż o ich przejęcie konkurowało kilka innych sieci handlowych. – Rzeczywiście nie byliśmy jedynymi, którzy chcieli pozyskać te lokalizacje, ale to właśnie […]

Wina Carlo Rossi z tysiącem róż na Dzień Kobiet

Carlo Rossi

Carlo Rossi – najpopularniejsza marka wina w Polsce – jak co roku przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia na butelkach wina Carlo Rossi pojawią się tysiące róż. Elegancki dodatek do wina Carlo Rossi w limitowanej edycji znajdzie się na półce tylko na jeden dzień – 8 marca stając się unikalnym upominkiem. Tego dnia połączenie dwóch idealnych prezentów dla każdej kobiety – wina i kwiatów – zaistnieje jako jedność. To wyjątkowe połączenie wina Carlo Rossi i […]

Marka BOLS wprowadza na rynek specjalną edycję wódki

Bols

Produkt związany jest z osiągnięciem przez markę pełnoletności i obchodami 18-tych urodzin. Ponad 50 basenów olimpijskich potrzebne byłoby aby zmieścić objętość wódki BOLS sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce. Ta czołowa marka premium wśród polskich wódek pojawi się w marcu na sklepowych półkach w specjalnych, przyciągających wzrok opakowaniach. Urodzinowa edycja wódki BOLS dostępna będzie na rynku w unikalnych, stylizowanych na szronione, butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu przypominają o odpowiedniej temperaturze jego […]