Znamy najlepsze produkty 2013 roku!

Producenci, bez względu na branżę, z roku na rok zasypują nas kolejnymi nowościami. Jak odnaleźć się w gąszczu produktów, które prawie codziennie wchodzą na polski rynek? Czym kierować się przy wyborze konkretnego asortymentu? Z pomocą konsumentom przychodzą… inni konsumenci. „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to program skierowany do przysłowiowego Kowalskiego, opierający się na sile rekomendacji klienckiej. Warto szukać produktów oznaczonych tym logo na półkach sklepowych!

Produkt Roku Polska - Laureaci 2013

„Produkt Roku. Wybór Konsumentów” wywodzi się z Francji i ma już ponad 25-letnią tradycję. Na polskim rynku projekt funkcjonuje od 9 lat. W tym czasie czerwone, prostokątne logo projektu dobrze zakorzeniło się w świadomości polskiego konsumenta. Jak pokazują badania, przeprowadzone pod koniec 2012 roku przez Instytut Badawczy TNS Polska na zlecenie firmy Produkt Roku Polska Sp. z o.o., co trzeci Polak deklaruje znajomość powyższego wyróżnienia. Jednocześnie niemal połowa Polaków (49%) przyznaje, że widziała w sklepach produkty oznaczone logotypem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów”, a owe wyróżnienie zachęca do zakupu 67% z tych osób.

Tegoroczna, dziewiąta już, edycja „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” wyłoniła 14 laureatów projektu. Za tym wyborem stoi aż 5000 polskich konsumentów, którzy w jednym z największych badań opinii w Polsce, wytypowali najlepsze ich zdaniem produkty z szeroko pojętej branży FMCG. Badanie zostało przeprowadzone w marcu 2013 roku przez Instytut Badawczy TNS Polska, na zlecenie firmy Produkt Roku Polska.

Laureatami IX edycji projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2013” zostali:

Chrzany: Krakus

Płyny do prania: Kokosal Neutral

Oliwki: Excelencia Oliwki zielone

Wody źródlane niegazowane: Primavera

Pasty do zębów: Colgate Max White One

Słodycze – pianki: Haribo – Chamallows Smerfy

Przyprawy jednorodne: Kotanyi – linia przypraw

Koncentraty do płukania: E Perfume Style Love

Napoje izotoniczne: Powerade ION4 i Powerade Zero

Szampony dla dzieci: Hygienic Baby Aloes i Hygienic Baby Rumianek

Owocowe napoje gazowane: Hellena – Orange, Lemon, Lime

Chusteczki nawilżane dla dzieci: Hygienic Baby Aloes i Hygienic Baby Rumianek

Fixy: Knorr – Fix Soczysty kurczak z patelni z papryką i rozmarynem

Zupy do gotowania: Winiary – Pomysł na francuską zapiekaną zupę cebulową

 

Rekomendacja znajomych lub innych użytkowników od lat plasuje się w czołówce czynników decydujących o zakupie. Aż 81% konsumentów postrzega opinię znajomych jako istotną przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego produktu, a 31% uważa jednocześnie za taką wyróżnienie konsumentów (TNS Polska dla Produkt Roku Polska, pomiar: 2013). Warto mieć to na uwadze i szukać na półkach laureatów projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów”. Czerwone logo jest bowiem gwarancją jakości i satysfakcji z używania artykułu, potwierdzoną przez tysiące polskich konsumentów.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.produktroku.pl.

Produkt Roku

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Branża FMCG, FMCG, Konkurs, Produkt Roku
Kampania Hellena
Cudze chwalicie, swego nie znacie! – kampania reklamowa Oranżady Hellena

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Oranżady Hellena, pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania mają na...

Zamknij