Branża FMCG

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019

Retail Summit 2019

W dniach 3-4 kwietnia 2019 roku w Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej w Warszawie, odbędzie się XI edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU oraz BBM. Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie. Kongres Retail Summit 2019 skupi się na przyszłości sektora – pozwoli poznać trendy, które wpłyną na kształt polskiego handlu, przybliży […]

Kariera w FMCG – odporność na stres i nastawienie na cel

Kariera w FMCG

Wielu osobom wkraczającym na rynek pracy, wydaje się, że w branży FMCG najłatwiej rozwinąć skrzydła. W końcu co może być prostszego od sprzedaży produktów, na które jest ogromne i codzienne zapotrzebowanie? Wystarczy przygotować ofertę, a potem cieszyć się sukcesami. To jednak tylko pozory. Jakie wyzwania czekają w tej branży? Praca w FMCG to świetny sposób na rozpoczęcie kariery. To branża z ogromnymi perspektywami, niezwykle różnorodna i dająca szansę na rozwój. Zaangażowanie i doskonała znajomość rynku […]

Nowa sesja “Retail Online” podczas X Poland & CEE Retail Summit

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit, bo o nim mowa odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Warszawie. To dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, oraz cenne kontakty biznesowe. Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją […]

Nagrody “Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Już jutro Poland & CEE Retail Summit 2016

W dniach 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016. Jak pisaliśmy już wcześniej, Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem i również będziemy obecni na kongresie. Organizator kongresu Retail Summit, firma Blue Business Media zapowiada, że w tym niezwykle dynamicznym spotkaniu udział weźmie około 1000 uczestników, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG. To […]

VI Gala Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards już 15 października

Polska Rada Centrów Handlowych PRCH

15 października br. w Teatrze i Klubie Capitol w Warszawie odbędzie się 6. Gala PRCH Retail Awards. Gala jest zwieńczeniem najbardziej prestiżowego konkursu dla centrów i sieci handlowych. Wyniki zostaną ogłoszone w gronie ponad 350 przedstawicieli branży. Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Program jest okazją, aby zaprezentować kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność prowadzonych projektów. W skład Jury wchodzą specjaliści, którzy nie oceniają projektów, […]

Poland & CEE Retail Summit 2015 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 18-19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Celem kongresu Poland & CEE Retail Summit jest budowanie społeczności, stawiającej sobie za zadanie tworzenie nowej jakości oraz rozwoju polskiego i europejskiego handlu. Każdej kolejnej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit cel ten udaje się realizować w praktyce poprzez m.in.: wspólne definiowanie wyzwań stojących przed sektorem i […]

Abpol Company Polska S.A. wprowadza produkty do Saloników Prasowych Kolporter

Abpol

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]

Poland & CEE Retail Summit 2014 – podsumowanie

W dniach 19 – 20 marca 2014 roku w Warszawie odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – czyli doroczne spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Ta niezwykła impreza branżowa odbyła się w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Przegląd Handlowy był patronem medialnym tego wydarzenia. Pierwszego dnia kongresu podczas sesji plenarnej poruszone były takie tematy jak: Nierównowaga w światowym systemie gospodarczym, kryzys i przemysłowa gospodarka nietrwałości (prof. Elżbieta Mączyńska, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne) Konsument w roku 2014 […]

Znamy najlepsze produkty 2014 roku według projektu “Produkt Roku. Wybór Konsumentów”

Już po raz dziesiąty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 4 marca 2014 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci jubileuszowej, polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2014”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos. W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze […]