Branża FMCG

Retail Summit 2024 za nami. Frisco.pl z tytułem „Retailer of the Year 2023”

Uroczysta gala podczas Retail Summit 2024

W dniach 9-10 kwietnia 2024 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 15. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, który organizowany jest przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. W tegorocznej edycji Retail Summit udział wzięła rekordowa liczba uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło ponad 2500 uczestników i ok. 300 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – […]

Retail Summit: Nagrody „Retailer of the Year 2023” przyznane

Retail Summit 2023

W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]

12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit już 6-7 kwietnia w Warszawie

Plan piętra konferencyjnego w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw

W dniach 6-7 kwietnia 2022 w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbędzie się zaległa 12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU. Przegląd Handlowy jest partnerem medialnym Retail Summit nieprzerwanie od 2014 roku i aktywnie uczestniczymy w każdej edycji kongresu. Tegoroczna edycja Retail Summit będzie wyjątkowa ze względu na ostatnie 2 lata, w których na świecie rządził i dzielił Covid oraz na trwającą od 24 lutego br. wojnę w […]

Marki własne w rękach Greek Trade

Greek Trade marki własne

Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20% wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii […]

12. edycja Retail Summit 2020 przełożona na drugą połowę roku

Retail Summit 2020

W związku z decyzją rządowego zespołu zarządzania kryzysowego dotyczącą odwołania imprez masowych w Polsce z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa, 12. edycja Poland & CEE Retail Summit została przesunięta na drugą połowę roku 2020. Nową datę wydarzenia organizatorzy podadzą wkrótce. Koronawirus bez wątpienia będzie miał wpływ na działalność firm z branży retail i FMCG. Lecz dzięki wspólnym wysiłkom możemy dążyć do ograniczenia jego negatywnego wpływu na biznes oraz społeczeństwo, dostosowując do obecnej sytuacji podejmowane działania komercyjne […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019

Retail Summit 2019

W dniach 3-4 kwietnia 2019 roku w Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej w Warszawie, odbędzie się XI edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU oraz BBM. Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie. Kongres Retail Summit 2019 skupi się na przyszłości sektora – pozwoli poznać trendy, które wpłyną na kształt polskiego handlu, przybliży […]

Kariera w FMCG – odporność na stres i nastawienie na cel

Kariera w FMCG

Wielu osobom wkraczającym na rynek pracy, wydaje się, że w branży FMCG najłatwiej rozwinąć skrzydła. W końcu co może być prostszego od sprzedaży produktów, na które jest ogromne i codzienne zapotrzebowanie? Wystarczy przygotować ofertę, a potem cieszyć się sukcesami. To jednak tylko pozory. Jakie wyzwania czekają w tej branży? Praca w FMCG to świetny sposób na rozpoczęcie kariery. To branża z ogromnymi perspektywami, niezwykle różnorodna i dająca szansę na rozwój. Zaangażowanie i doskonała znajomość rynku […]

Nowa sesja „Retail Online” podczas X Poland & CEE Retail Summit

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty odbędzie się wspólne spotkanie przedstawicieli szeroko rozumianej branży Retail i FMCG w Polsce. Kongres Poland & CEE Retail Summit, bo o nim mowa odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 roku w Warszawie. To dwa dni strategicznych informacji bezpośrednio od liderów w branży, plany rozwoju liderów rynku, oraz cenne kontakty biznesowe. Dzięki dokładnej analizie ankiet ewaluacyjnych i wnioskom po kilkudziesięciu przeprowadzonych rozmowach i wywiadach, tematyka spotkania oraz jego formuła z każdą edycją […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Już jutro Poland & CEE Retail Summit 2016

W dniach 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016. Jak pisaliśmy już wcześniej, Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem i również będziemy obecni na kongresie. Organizator kongresu Retail Summit, firma Blue Business Media zapowiada, że w tym niezwykle dynamicznym spotkaniu udział weźmie około 1000 uczestników, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG. To […]