Wawel

“Forbes” docenia dynamiczny rozwój Wawelu

Wawel

11 kwietnia 2013 roku firma Wawel SA została laureatem Rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek giełdowych przeprowadzonego przez magazyn Forbes. Ceremonia wręczenia wyróżnień odbyła się podczas drugiego dnia VII Ogólnopolskiego Forum Zarządów Spółek Giełdowych we Wrocławiu. Spółka Wawel znalazła się w elitarnym gronie firm, które zostały nagrodzone za dynamikę rozwoju. Wysoka pozycja firmy Wawel na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych to wynik doskonale zaplanowanej strategii oraz jej realizacja. W rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek giełdowych brano pod […]

Skórka Pomarańczy w czekoladzie marki Wawel

Skórka Pomarańczy w czekoladzie

Wybierz na prezent lub dla siebie. Częstuj z herbatą, czy kawą. Skórka Pomarańczy w czekoladzie to produkt, który z pewnością uświetni każde spotkanie w gronie znajomych, którzy od słodkiej przekąski wymagają czegoś więcej… Zmienia się świadomość żywieniowa Polaków. Jesteśmy coraz bardziej wymagającymi konsumentami, o czym świadczy rosnąca popularność blogów i programów kulinarnych. Od produktów wymagamy atrakcyjnego opakowania, najwyższej jakości składników, sprawdzonej receptury oraz finezyjnego charakteru i niestandardowej formy. Te wszystkie cechy ma bez wątpienia nowy […]

RAPORT: Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego

Ulubiona czekolada - styczeń 2013

Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę “Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie:   […]

Wedel wprowadza na rynek dwie nowe czekolady mleczne

Czekolada Mleczna z chrupkami - Wawel

Nowy rok, to kolejne nowe produkty! Tak firma Wawel SA wita 2013 rok, który według chińskiego kalendarza upłynie pod znakiem fuzji smaków. Krakowski producent słodyczy wprowadza na rynek dwie nowe czekolady mleczne 100g: z ciasteczkami Petit Beurre oraz z chrupiącymi kuleczkami i miodem.   Nowe czekolady mleczne 100g to kolejny ciekawy smak przygotowany z myślą o wszystkich zainteresowanych standardowym formatem i niestandardowym smakiem. W klasycznej mlecznej czekoladzie znalazły się dwa rodzaje finezyjnych i chrupiących dodatków. […]

Czekolady z Wawelu w nowych formatach

Tiki Taki Wawel

Nowe formaty czekolad z Wawelu to prawdziwa gratka dla poszukiwaczy niestandardowych rozwiązań. Warto spróbować dobrze znanych smaków z Wawelu Malaga, Kasztanki i Tiki Taki w niestandardowej, powiększonej gramaturze 125g. Swoim formatem zaskoczą także poręczne mini czekoladki 35g z nadzieniem Toffi, Truskawkowa i Złoty Kasztanek. Czekoladki z Wawelu w nowych formatach pełnych pysznego nadzienia będą ciekawą odmianą dla amatorów słodkości, na każdy – mały i duży apetyt. Czekolady 125g Malaga, Tiki Taki, Kasztanki Po znane i […]

Limitowana seria słodyczy firmy Wawel na Wielkanoc

Wawel Michałki zamkowe Wielkanoc 2012

Wiosna to czas, kiedy świat budzi się do życia po zimie. Wraz z wiosną nadchodzi Wielkanoc – czas rodzinnych spotkań i pierwszych wiosennych spacerów. Na ten okres Wawel przygotował limitowaną serię słodyczy, w której każdy znajdzie coś dla siebie i najbliższych. Większość z nas spędza święta Wielkanocne w rodzinnym gronie. W kuchni królują świąteczne zapachy, a w różnych zakamarkach domu pojawiają się wielkanocne ozdoby. W wielu domach pojawia się także Zając Wielkanocny, który przynosi drobne […]

Wawel z nową kampanią „Michałki z Wawelu”

Firma Wawel S.A. rozpoczęła kampanię outdoor’ową najbardziej rozpoznawanego produktu firmy – Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii „Michałki z Wawelu”, która rozpoczęła się w TV w styczniu br. Kampania „Michałki z Wawelu” wiąże się z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów smakowych Michałków. Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie i […]