Sosy

Grillowe dodatki marki Kuhne

Grillowanie jest o tyle przyjemne, że nie wymaga czasochłonnych przygotowań i wymyślnych dań. Sekretem udanego przyjęcia z grillem w roli głównej są wyjątkowe i pyszne dodatki. Jeśli po głowie chodzą Ci soczyste mięsa, pieczone warzywa czy kolorowe sałatki, koniecznie przygotuj i podaj je z sosami marki Kuhne, które dopełnią smaku grillowego menu, tworząc wyjątkową kompozycję. W duecie z sosem Po długiej zimie każdy z nas tęskni za czasem spędzanym na świeżym powietrzu i smakiem grillowanych przysmaków z […]

Octim poszerza ofertę musztard

Firma OCTIM poszerza ofertę musztard. Po niedawnym rebrandingu, teraz firma postanowiła wprowadzić do oferty musztardy w nowej odsłonie – z suszoną żurawiną, z suszoną śliwką, o smaku wędzonej papryki i rozmarynu oraz ze smażoną cebulką. Wiosna to czas, gdy na talerzu lądują nowalijki, pachnące zioła i sałaty, a coraz cieplejsze wieczory chętnie spędzamy na wspólnym biesiadowaniu przy grillowanych specjałach. Każdy, kto lubi eksperymenty kulinarne, ale ceni także najwyższą jakość, chętnie sięgnie po nowości OCTIM. Do […]

Majonez Kielecki “rośnie” na Wielkanoc

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce jakim jest Majonez Kielecki, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Kampania rozpocznie się już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały […]

Octim odświeża wizerunek, ale zachowuje ten sam tradycyjny smak

Firma Octim zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap  zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy. Producent octów, musztard i ketchupów z Olsztynka działa na rynku od 1965 r. Odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów związane jest z rozwojem firmy oraz dynamiczną rozbudową sieci dystrybucji. Opracowanie nowego wizerunku marki Octim powierzono agencji brandingowej Brandy Design, która jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Effie Awards, która to […]

Królewska Wielkanoc z Majonezem Królewskim Tarsmak

Wielkanoc to czas, kiedy na polskich stołach królują tradycyjne potrawy i przekąski z jaj,  których niezbędnym dodatkiem jest majonez. Jego nazwa pochodzi od francuskiego słowa moyeu, co oznacza żółtko. Nic dziwnego – to właśnie żółtka jaj są jednym z jego podstawowych składników. Z myślą o wszystkich, którzy nie wyobrażają sobie uroczystego śniadania bez smaku majonezu, firma Tarsmak przygotowała Majonez Królewski. To produkt z kategorii premium, skomponowany z najwyższej jakości składników. Tworzą go pieczołowicie dobrane proporcje […]

WSP Społem wprowadza na rynek Extra Ketchup pikantny

Pikantny dzięki chilli, esencjonalny, bo ze świeżych, soczystych pomidorów! To właśnie on – nowy Ketchup Kielecki extra pikantny od WSP Społem! Producent mając na uwadze potrzeby konsumentów postanowił powiększyć swoją ofertę pomidorowych sosów o nową propozycję. Ketchup Kielecki pikantny extra z pewnością przypadnie do gustu zwolennikom ostrych potraw. Produkt charakteryzuje się wyrazistym smakiem oraz ziołowym aromatem. Ponadto ma apetyczną, gęstą konsystencję oraz rubinowy kolor. To idealny dodatek do parówek, kanapek, hamburgerów oraz potraw z grilla. Pomidorowy […]

Smak tradycji w nowych Sosach Kieleckich

Sos tatarski WSP Społem

Receptury bazujące na rodzinnych tradycjach kulinarnych, najwyższej jakości składniki, a teraz także nowe, wyjątkowe opakowanie. Co to takiego? Oczywiście Sosy Kieleckie! Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła podkreślić ponad 50-letnią tradycję swoich produktów. Nowe, eleganckie słoiczki to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów wyrobami z bogatą historią. W nowej ofercie Spółdzielni znajduje się aż pięć rodzajów sosów – cygański, curry, tatarski, chrzanowy oraz czosnkowy. Zatem, wielbiciele zarówno łagodnych, jak i wyrazistych smaków na pewno znajdą coś dla siebie. […]

Sos piri-piri marki Tarsmak – Ostrość rodem z piekła

Sos piri-piri (ostry) Tarsmak

Papryka chilii na dobre zagościła w polskiej kuchni. Jej charakterystyczna ostrość sprawia, że jest ona nieodłącznym składnikiem wielu popularnych dań. Firma Tarsmak wykorzystała ją do stworzenia Sosu piri-piri, który znakomicie podkreśli smak m.in. mięs, gulaszy, zup i dań typu fast-food. Ostrość dla zuchwałych Wyjątkowo pikantny sos Tarsmak bazuje na połączeniu kilku odmian ostrych papryczek, pomidorów i starannej kompozycji orientalnych przypraw. Sos Tarsmak przypadnie do gustu zwłaszcza tzw. chilihead`om, czyli fanom bardzo ostrego doprawiania, którzy doceniają […]

Zainspiruj się na wiosnę – sosy z linii Serowe Inspiracje marki Lactima

Rewolucyjne produkty spożywcze, łączące w sobie smak i wygodę użycia, każdego dnia udowadniają, że również ekspresowe gotowanie pozwala wznieść się na wyżyny sztuki kulinarnej. Dzięki nowej linii sosów – Serowe Inspiracje marki Lactima – okrasimy nasze menu szczyptą włoskiego smaku lub też zaprezentujemy je w bardziej wyrazistej odsłonie. Na przekór rutynie Nie od dziś wiadomo, że kluczem do apetycznego posiłku są starannie dobrane dodatki. Stworzone z myślą o aktualnych trendach kulinarnych sosy serowe marki Lactima: […]

Świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso

Marka Mosso właśnie rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest aktor Krzysztof Kowalewski. Swoim zasięgiem kampania objęła kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”. Jest to pierwsza kampania telewizyjna Majonezu Napoleońskiego, który jest naszym flagowym produktem. Poprzez przekaz chcemy odświeżyć jego wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na jego walory smakowe. – […]