Słodycze

Hit – nowa odsłona najbardziej imprezowych ciastek

Firma Bahlsen, właściciel marki ciastek Hit, wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów. Odświeżona identyfikacja wizualna sprawia, że nowe opakowania są zdecydowanie bardziej nowoczesne i dynamiczne, a dzięki zwiększonej ilości charakterystycznego dla marki czerwonego koloru jeszcze bardziej zauważalne na półce. Zmianom wizualnym zostało poddane logo marki, które bardziej niż dotychczas przyciąga uwagę. Jest większe, intensywnie czekoladowe i niezmiennie bardzo apetyczne. Dodatkowo, odświeżona prezentacja produktów oraz dodatków smakowych została wsparta delikatnymi ilustracjami, które podkreślają warianty smakowe, ale również kojarzą się z dobra zabawą […]

Słodki Wedel na Dzień Dziecka

Dzień Dziecka to niewątpliwie jedno z najbardziej uwielbianych przez najmłodszych świąt. Jak co roku zastanawiasz się co zrobić, aby było ono jeszcze bardziej wyjątkowe? Nic prostszego – sięgnij po słodycze od marki Wedel, które nie tylko świetnie smakują, ale też pięknie wyglądają i z pewnością zainspirują Twoje dziecko do działania. Czekolepki Waga: 200 g Cena: ok. 13 zł Czy w tak wyjątkowym dniu, jak Dzień Dziecka można wymarzyć sobie coś lepszego niż radosna zabawa? Tak […]

Słodkie niespodzianki dla mam od Wedla

WedLove nowe praliny od Wedla

26 maja to dzień, w którym wszystkie mamy zasługują na pamięć i szczególne traktowanie. Jeśli zastanawiasz się, jak z  tej okazji powiedzieć „kocham” lub „dziękuję” swojej mamie, sięgnij po doskonałe, wedlowskie słodycze. Ich intensywny smak rozpieści podniebienie każdej mamy i sprawi, że poczuje się naprawdę wyjątkowo. Słodycze w pięknych opakowaniach doskonale sprawdzą się jako prezent i z pewnością zachwycą smakiem każdą mamę. Jedną z propozycji od firmy Wedel na Dzień Mamy są praliny WedLove. Dwuwarstwowe […]

Od 125 lat Bahlsen osładza życie na całym świecie!

Bahlsen Logo

W tym roku firma Bahlsen obchodzi swoje 125-te urodziny. Z tej okazji zapraszamy do ciekawej lektury o tym niezwykłym producencie ciastek. Historia firmy sięga końca XIX wieku. Tradycja jedzenia ciastek, z którą Hermann Bahlsen spotkał się w czasie swojej podróży do Anglii, stała się inspiracją do rozpoczęcia działalności cukierniczej. 1 lipca 1889 roku Hermann Bahlsen zarejestrował swoją fabrykę „Hannoversche Cakes-Fabrik H. Bahlsen” („Hanowerska Fabryka Ciastek H. Bahlsen”) w rejestrze przedsiębiorstw miasta Hanower. Oprócz różnorodnych herbatników, […]

„Pszczółka” debiutuje czekoladkami Magic Kiss

Czekoladki Magic Kiss

Już nie tylko karmelki, ale od maja tego roku również praliny czekoladowe oferuje swoim klientom Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina. Do sklepów trafiły właśnie czekoladki nadziewane Magic Kiss w czterech oryginalnych smakach: Kokos, Adwocat, Choco i Latte. Postanowiliśmy rozszerzyć dotychczasową ofertę o praliny czekoladowe. Debiutujemy czekoladkami Magic Kiss, które mają wielką szansę podbić serca klientów oryginalną recepturą i zróżnicowanymi smakami. – powiedział Marek Spuz vel Szpos, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Czekoladki […]

Wielozbożowe ciastka belVita Truskawki & Jogurt Naturalny

belVita Śniadanie Pyszne Nadzienie

Kończymy z zimową szarością i rutyną. Od dziś jemy zbilansowane śniadania na wiele sposobów – dokładnie takie, na jakie mamy ochotę i wygodne w przygotowaniu. Dzięki nowej belVicie Pyszne Nadzienie Truskawki i Jogurt Naturalny przywitamy każdy dzień z jeszcze większą ilością pomysłów na zbilansowane śniadanie. Czekamy na wiosnę i lato, które przyniosą bogactwo warzyw oraz owoców, a wraz z tym większą swobodę w kuchni i przełamanie zimowej nudy. Już niedługo wykorzystamy wiosenny przypływ energii, by […]

Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym Internetem

Należąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie. Działania marketingowe […]

Nowe smaki czekolad marki Goplana

Goplana rozszerza ofertę swoich bestsellerowych czekolad o trzy nowe smaki. Tabliczki Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka z dodatkami będą dostępne w sprzedaży od marca br. Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka, znane i lubiane czekolady marki Goplana, zyskały pyszne dodatki. Wzbogacone bakaliami, nowe tabliczki tworzą harmonijne i smaczne kompozycje. Do wyboru: czekolady z mieszanką bakalii, fistaszkami oraz rodzynkami. Klasyczna Gorzka z bakaliami stanowi mix orzechów, rodzynek i skórki pomarańczowej zatopionych w gorzkiej czekoladzie o 60 proc. […]

Pierrot i Bajeczny w nowej odsłonie

Wedel Pierrot i Bajeczny

Marka Wedel prezentuje nowe, karnawałowe kreacje Pierrota i Bajecznego. Smakołyki, dostępne do tej pory w postaci cukierków, batonów oraz czekolad, od stycznia pojawią się w formie pralin, które idealnie sprawdzą się jako miły upominek. Nowy Rok to dla wielu z nas czas postanowień. Niektórzy pragną awansować, inni wyjechać w daleką podróż lub przeprowadzić się na drugi koniec świata. Marka Wedel postanowiła natomiast… rozpieszczać swoich konsumentów od początku roku! Już w styczniu każdy z fanów doskonałych […]

Czelolada Milka Bubbly – jeszcze więcej bąbelków w czekoladzie

Milka Bubbly White

Milka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie… bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki czekolady. Innowacyjna Milka Bubbly w portfolio Mondelez Polska S.A. to czekolada o zaskakującym smaku i kształcie. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę słodką nowość. Działania marketingowe nowego produktu z logo Milka obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży, a także w mediach społecznościowych. Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie […]